پیشنهادات ویژه

نکته هایی برای تولد ، تولدی بهتر با هزینه ای کمتر

در این مطلب شما با نکته های برای تولد به منظور بر/زاری چشن هایی بهتر با صرف هزینه ای کمتر آشنا می شید . در ادامه با ما همراه باشید.

از اون جایی که جشن تولد بیشتر از چند ساعت طول نمیکشه خیلی از خوانواده ها تصمیم می گیرن هزینه های کمی برای جشن تولد خرج کنن و بر همین اساس مهمون های کمی برای تولدشون دعوت می کنن اما اگر شما نکته های زیر رو در نظر بگیرید می تونید با صرف هزینه های کمتر جشن های بهتر با تعدا مهمون های بیشتر داشته باشید .

در ادامه این نکته هایی برای تولد رو برای شما بیان میکنیم

۱ . فرش ها و قالی ها رو جمع کنید

یکی از نگرانی های اصلی خیلی ها در طول جشن ها کثیف شدن فرش ها و قالی هاست که با جمع کردن فرش ها و قالی ها می تونید از این نگرانی خلاص بشید .

۲ . تعارف رو کنار بزارید

دیگه وقتشه که روش های سنتی پذیرایی از مهمون ها رو کنار بزارید و به روش های جدید رو بیارید . یکی از بهترین روش های جدید تهیه ی میزی مناسب و قرار دادن اون در گوشه ای قابل دسترس برای مهمون هاست . حالا اکثر خوراکی های خودتون شامل میوه ها ، چیپس و پفک و … رو روی این میز بزارید تا هرکدوم از مهمون ها بتونه با سلیقه ی خودش از این خوراکی ها استفاده کنه .

نکته هایی برای تولد - میز پذیرایی

۳ . شام رو حذف کنید

یکی از کارهای اضافه ای که ما انجام میدیم اینه که برای جشن تولد به مهمون ها شام میدیم درحالی که جشن تولد باید به صرف دسرها ، کاپ کیک ها ، کیک اصلی و سایر خوراکی های معمول جشن تولد باشه . برای این موضوع ساعات جشنتون رو جوری انتخاب کنید که بعد از شام باشه برای مثال بین ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ شب . توجه کنید که جشنتون  تا دیروقت ادامه پیدا نکنه تا برای همسایه هاتون مزاحمتی پیش نیاد .

۴ . لوازم تزئینی بی استفاده نخرید

سعی کنید از لوازم تولدی که داخل خونه دارید استفاده کنید و به جای صرف هزینه برای خرید لوازم تزئینی مختلف با استفاده از خلاقیت خودتون شروع به تزئین خونه با بادکنک ها و کاغذهای رنگی کنید .

نکته هایی برای تولد - تزئینات ساده

۵ . کیک های بیش از حد بزرگ نخرید

درسته که کیک جزو اجزای اصلی تولده اما نیازی به خرید کیک هایی بیشتر از ظرفیت مهمون هاتون نیست . سعی کنید اندازه ی کیک متناسب با تعداد مهمون های شما باشه به عنوان یک معیار می تونید برای هر نفر از مهمون هاتون ۱۰۰ گرم کیک در نظر بگیرید لازمه این نکته رو بگم که از بردن کیک برای همسایه ها به منظور تشکر از اون ها برای تحمل سر و صدای جشن غافل نشید .

کیک متناسب

۶ . از جشن های طولانی دوری کنید

نیازی نیست که جشن شما چندین و چند ساعت ادامه داشته باشه تا جشن خوبی بشه . برای سر نرفتن حوصله مهمون ها و کلافه نشدن اون ها سعی کنید جشنی با ساعات مناسب داشته باشید .

۷ . عکس و فیلم بگیرید

عکس ها و فیلم ها جزو مهمترین المان هایی هستن که خاطرات ما رو زنده میکنن بنابر این گرفتن عکس رو به هیچ وجه فراموش نکنید .

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن