درباره تشریفات جشن پلاس

 

درباره تشریفات، جشن پلاس

بخش تشریفات جشن پلاس، با فراهم سازی بستری ساده و کاربر پسند برای درج تبلیغات و معرفی مشاغل جشن (عروسی، تولد، مهمانی) پا به این عرصه نهاد.

تیم تشریفات جشم پلاس همواره در تلاش است تا بوسیله ی نظرات و درج امتیازات مشتریان این کسب و کارها بتواند بستری قابل اطمینان را برای انتخاب های مناسب تر برای مخاطبان ایجاد نماید.

چشم انداز تیم تشریفات جشن پلاس اصلاح فضای تبلیغاتی خدمات جشم است، به عقیده ی ما آن دسته ای از تبلیغات مشاغل باید در الویت قرار بگیرد که از نظر کیفیت خدمات مورد تائید و رضایت تعدادی از مشتریان باشند و نه تبلیغاتی که اعتبار خود را در ازای پرداخت وجوه نجومی بدست می آورند.

امروز، به یاری خداوند بستری را فراهم نمودیم تا هرشغلی از خدمات جشن با اندک بودجه ای که دارد، توانایی درج تبلیغات را داشته باشد و سعی کرده ایم طوری برنامه ریزی نمائیم  تا آن دسته ای از مشاغل که توان پرداخت های سنگین مالی را جهت معرفی کسب و کار خود ندارند اینبار و در این سایت بتوانند کسب و کارهای خود را به دیگران معرفی کنند

درتشریفات جشن پلاس جستجو کن آنچه برای جشن عروسی، تولد و میهمانی نیاز داری انتخاب کن…محبوب ترین و نزدیک ترین خدمات مانند آرایشگاه، باغ و تالار، کیک و شیرینی و… به محل زندگی خود را پیدا کن. و به انها امتیاز بده .ما بهترین خدمات را به شما معرفی می کنیم چون اعتقاد داریم در جشن  فقط باید به شما خوش بگذره و مابقی کارها با ما برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن جشنهاو مراسم در خدمت شما هستند. جشن پلاس با کمک کردن به افزایش سطح آگهی کاربران و صاحبان جشن و با بهره گیری از فناوری روز دنیا یک پل ارتباطی هدفمند بین مصرف کننده نهایی و تامین کنندگان حرفه ای ساخته که تضمین کننده افزایش و رونق کسب و کار ارائه دهندگان این گونه خدمات می باشد . در همین راستا می توانید خدمات خود را به صورت کاملا رایگان در تشریفات جشن پلاس ثبت نمایید و در کتاب سال جشن پلاس حضور داشته باشید ..

 

با تشکر از همراهی شما- تیم تشریفات جشن پلاس

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن