تزئینات تخصصی تولد

جشن تولد یک سالگی ، جواب همه ی سوال های شما اینجاست

جشن تولد یک سالگی

اگر شما هم برای برگزاری اولین جشن تولد فرزندتون کلی سوال و مشکل مثل اینکه کی از فرزندتون مراقبت کنه ، چه کیکی بخرم و … دارید پس بهتون خوندن این مطلب رو پیشنهاد میکنم چرا که در این مطلب به اکثر سوال های شما جواب دادیم .

جشن تولد یک سالگی

برای جشن تولد یک سالگی چک لیست تهیه کنید

برای سردرگم نشدن و انجام تک تک کارها بهترین کار ممکن تهیه ی لیستی از کارهایی هست که قصد انجامشون رو دارید .

در پایین کارهایی که باید انجام بشن رو برای شما قرار دادیم

  • انتخاب تم تولد
  • تهیه ی یک کیک مناسب
  • بهترین بازی ها و سرگرمی ها رو انتخاب کنید
  • یه منو از غذاهایی که برای پذیرایی از بچه ها و بزرگ سال ها آماده کردید تهیه کنید .

انتخاب تم

برای انتخاب تم مناسب باید خلق و خوی فرزندتون رو معیار قرار بدید . برای مثال انتخاب رنگ های تند برای بچه های آروم گزینه ی مناسبیه چرا که این رنگ ها فرزندتون رو به شور هیجان می اندازه همین طور اگه فرزندتون یه بچه ی بازیگوشه پس از رنگ های ملایم مثل صورتی و آبی استفاده کنید تا همه ی هیجانش رو یک دفعه تخلیه نکنه .

جشن تولد یک سالگی - تم

کیک جشن تولد

شما برای تهیه ی کیک ۲ گزینه پیش روتون دارید اول اینکه خودتون کیک رو درست کنید و دوم اینکه درست کردن کیک رو به یه قنادی بسپارید .

اگر تعداد مهمون هاتون به شما اجازه میده که خودتون کیکی مناسب درست کنید پس این کار رو انجام بدید اما اگر مهمونی شلوغ و پر زرق و برق دارید بهتره که کیک و از یه قنادی تهیه کنید . نکته ای که باید حتما راییت بشه اینه که ظاهر کیک متناسب با تم باشه و از رنگ های استفاده شده در تم برای تزئینات کیک استفاده بشه .

جشن تولد یک سالگی

بازی ها و سرگرمی ها

برای اینکه جشن تولدتون حوصله سر بر نشه و جشنی مهیج داشته باشید انتخاب چند بازی خوب لازمه مثلا می تونید بازی نی نی رو خندوانه رو اجرا کنید  و یا از موسیقی مورد علاقه فرزندتون رو پخش کنید و اجازه بدید بچه ها حسابی مشغول بازی بشن . توجه کنید که بچه ها از صداهای بلند خوششون نمیاد پس حواستون به صدای آهنگ باشه .

خوراکی ها

بهتره که جشن تولد یک سالگی فقط به صرف عصرونه باشه و شام تهیه نکنید چرا که بچه ها داخل این سن خیلی کم حوصله هستن و در صورت طولانی شدن زمان جشن ممکنه خسته بشن و کج خلقی کنن . در کنار غذاها و خوراکی ها از نوشابه و آبمیوه های مخصوص اون فصل هم استفاده کنید .

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن