سورپرایزکادوی تولد

جالب ترین ایده های سورپرایز جشن تولد

سورپرایز جشن تولد یکی از هیجانات لذت بخش است. مطمئنن برای شما هم پیش آمده که دوست داشتید یکی از عزیزانتان را در روز تولدش سورپرایز کنید

جالب ترین ایده های سورپرایز جشن تولد

سورپرایز جشن تولد یکی از هیجانات لذت بخش است. مطمئنن برای شما هم پیش آمده که دوست داشتید یکی از عزیزانتان را در روز تولدش سورپرایز کنید اما نمی‌دانستید که چه سورپرایزی برای تولد آن عزیز در نظر بگیرید. ایده های زیادی برای سورپرایز کردن در روز تولد وجود دارد که جشن پلاس برای شما چند نمونه از ناب ترین این ایده ها را گردآوری کرده است. با ما همراه باشید تا ببینیم این ایده های جذاب چه هستند.

آگهی روزنامه یا مجله

سورپرایز جشن تولد می‌تواند چاپ آگهی تولد و تبریک تولد فرد مورد نظرتا در روزنامه یا مجله ای باشد که می‌دانید او می‌خواند یا به نحوی به دستش برسانید. مجله ها معمولا صفحه تبریک تولد و یا مناسبت های مختلف دارند و در روزنامه هم در قسمت آگهی ها می‌توانید تبریک تولد خود را درج کنید.

وانمود به فراموش کردن

این یک ایده نسبتا قدیمی برای سورپرایز جشن تولد است. به طوری که فرد مثلا در روز تولد همسرش تمام روز را با همسرش بگذراند و وانمود کند که روز تولد همسرش را فراموش کند تا انتهای شب که دیگر همسر او نا امید شود و سپس او را با هدیه یا برنامه ای که برای تولدش دارد غافلگیر کند.

ارسال هدیه از طریق پست

یکی از راه های سورپرایز جشن تولد ارسال هدیه از طریق پست است. شما می‌توانید هدیه روز تولد شخصی که می‌خواهید او را سورپرایز کنید برای او از طریق پست به منزل یا محل کارش که مطئن هستید در آن ساعت آنجاست بفرستید و او را غافلگیر کنید. یادتان باشد برای چنین سورپرایزی باید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید تا هدیه به موقع به دست آن شخص برسد و سورپرایزتان خراب نشود.

سفر غیر منتظره

این ایده یک ایده بسیار عالی برای سورپرایز جشن تولد افراد جوان است. چند روز قبل از جشن تولد آن فرد تمام مقدمات یک سفر را فراهم کنید و برنامه ریزی ها را انجام دهید. مقصد سفر را ترجیحا جایی انتخاب کنید که می‌دانید آن شخص دوست دارد. می‌توانید این سفر را دسته جمعی همراه با دوستانتان برنامه ریزی کنید و به عنوان سورپرایز جشن تولد آن فرد همگی به یک سفر غیر منتظره بروید.

سفر غیر منتظره
سفر غیر منتظره

چند بار هدیه دادن

یک راه جالب و بامزه برای سورپرایز جشن تولد، دادن چند هدیه با فاصله کم در روز جشن تولد یک شخص است. شما می‌توانید با خرید کادوهای کوچک از صبح تا شب به او مدام هدیه بدهید و او را هر چند ساعت یک بار غافلگیر کنید. می‌توانید حتی گل و کادو را به صورت جدا و در فاصله زمانی مشخص به فردی که می‌خواهید او را سورپرایز کنید بدهید.

جالب ترین ایده های سورپرایز جشن تولد
جالب ترین ایده های سورپرایز جشن تولد

مهمانی غافلگیرانه

مهمانی غافلگیرانه یکی از هیجان انگیز ترین انواع سورپرایز جشن تولد است. تدارک یک مهمانی غافلگیرانه را می‌توانید همراه با دوستانتان و یا دوستان نزدیک آن شخص ببینید و از او بخواهیم به بهانه ای به منزل خودش یا به منزل یکی از دوستانش بیاید و حسابی او را با جشن و تزئیناتی که تدارک دیده اید غافلگیر کنید.

سورپرایز با بادکنک

حتما وقتی از سورپرایز جشن تولد با بادکنک سخن گفتیم شما یاد جشن تولد بچه ها افتادید. اما بادکنک فقط برای بچه ها نیست و این بالن های کوچک پر از هوا می‌تواند هر کسی را سر ذوق بیاورد. می‌توانید ورودی در یا اتاق کار یا اتاق خواب آن شخص را پر از بادکنک کنید به طوری که وقت در را باز می‌کند با دریایی از بادکنک روبرو شود و حسابی سورپرایز شود. این ایده باید زمانی اجرا شود که فرد در منزل یا مکانی که این سورپرایز جشن تولد را برای او تدارک دیده اید حضور نداشته باشد.

جالب ترین ایده های سورپرایز جشن تولد
جالب ترین ایده های سورپرایز جشن تولد

دسته گل بزرگ

یکی دیگر از ایده های جالب و دوست داشتنی سورپرایز جشن تولد می‌تواند ارسال یک دسته گل بسیار بزرگ و زیبا به طور غیر منتظره برای شخصی باشد که تولد اوست. این دست گل بزرگ را می‌توانید به منزل یا محل کار آن شخص بفرستید و حسابی او را سورپرایز کنید.

دسته گل بزرگ جشن پلاس
دسته گل بزرگ جشن پلاس

نوشتن یک دست نوشته

گاهی اوقات سورپرایز جشن تولد برای یک عزیز می‌تواند یک دست نوشته باشد. دست نوشته ای که حرف های دل خود را در آن با کمال صداقت زده اید و با این کار طرف مقابل را غافلگیر کرده اید. مثلا اگر این شخص همسر شما باشد می‌توانید در این دست نوشته میزان علاقه خود را به او بیان کنید و بنویسید که چقدر خوشحال هستید که او به دنیا آمده است تا در کنار شما قرار گیرد.

جالب ترین ایده های سورپرایز جشن تولد
جالب ترین ایده های سورپرایز جشن تولد

برآورده کردن یک آرزو

همه ما آرزوهای کوچک و بزرگی داریم که دوستان و عزیزانمان کم و بیش از آن‌ها با خبر هستند. می‌توانید برای سورپرایز جشن تولد یک دوست یا کسی که برای شما خیلی عزیز است یکی از آرزوهای او را برآورده کنید. مثلا ممکن است آرزوی او امضا گرفتن از بازیگر مورد علاقه اش علاقه اش یا شرکت در کنسرت خواننده مورد علاقه اش باشد. نیازی نیست یک آرزوی بزرگ را برای او برآورده کنید. برآورده کردن یک آرزوی کوچک هم می‌تواند سورپرایز جشن تولد قشنگی باشد.

برآورده کردن یک آرزو جشن پلاس
برآورده کردن یک آرزو جشن پلاس
برچسب ها

هیچ نظری وجود ندارد

× برای ورود به بحث، باید وارد شوید

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا

    [gravityform id="2" title="true" description="true" ajax="true"]

    بستن
    بستن