تم تولد

تم تولد یک سالگی کودکان ، رنگارنگ و دوست داشتنی

قصد داریم داخل این مطلب همه چیز درباره ی تم تولد یک سالگی برای بچه ها رو براتون بگیم با ما همراه باشید.

 

یکی از خاطرات به یادموندنی هر خانواده جشن تولد یک سالگی فرزندشونه هرچند بچه ها این روز رو به یاد نمیارن و فقط از عکس ها و فیلم ها این روز می تونن از جشنی که براش گرفتین با خبر بشه با این حال باید تمام تلاشمون رو بکنیم تا خاطراتی خوب و موندگار برای  تمام کسانی که توی این جشن شرکت کردن بسازیم.

برای این منظور تمی برای شما آماده کردیم که تمرکز اصلی اون سرگرم کردن تمام مهمون ها با استفاده از کارتون ها و انیمیشن هاست .

جشن تولد با تم تولد یک سالگی

 

اولین کار تهیه یه سری وسایله که با این تم هم خونی داشته باشه.

برای این کار بهتره وسایل پذیرایی با رنگ های آبی روشن و قرمز تهیه کنید تا حالت کارتونی تمی که انتخاب کردید از بین نره سعی کنید تمام بشقاب ها ، لیوان و کارد و چنگال ها رو با این رنگ ها آماده کنید .

تم تولد یک سالگی

یکی از نکته های مثبت استفاده از این تم سادگی تزئینات محل جشن هست . میتونید برای تزئین میز جشن از رومیزی های رنگی (مثلا آبی روشن و قرمز) استفاده کنید برای تزئین محیط هم میتونید به راحتی از پارچه هایی با این رنگ استفاده کنید

اگر داخل منزل آپارتمانی زندگی میکنید تمرکز اصلیتون رو روی دیوارهای داخلی بزارید اما اگر داخل منزل حیاط دار زندگی میکنید ، میتونید درخت ها و دیوارهای حیاط رو هم با وسایل تزئینی ، تزئین کنید .

تصاویر و پوسترهای انیمیشن ها رو چاپ کنید و اون ها رو روی میزها بزارید . اسمارتیس یا نقل های رنگارنگ تهیه کنید و اون ها رو داخل ظرف های بزرگ شیشه ای بزارید .

یه ایده جالب اینه که از مهمون ها بخواید برای فرزندتون متنی داخل دفترچه ای که تهیه کردید بنویسن و دفترچه و نگهداری کنید و هروقت فرزندتون به اندازه کافی بزرگ شد این دفترچه رو به اون نشون بدید .

عکس های فرزندتون رو روی کاغذ های مثلثی چاپ کنید و این کاغذ ها رو به میله های پرچم بچسبونید و برای تزئینات از این پرچم ها استفاده کنید .

برای غذای این تولد ، اگر اطلاعاتی از سلیقه ی مهمون ها دارید میتونید اقدام به تهیه ی غذا کنید اما ما به شما پیشنهاد تهیه ی لازانیا و ماکارانی رو میدیم چرا که بچه ها عاشق این غذا هستن و این غذا میتونه بچه هایی که داخل جشنتون حضور دارن رو حسابی خوشحال کنه .

برای کیک این تولد هم میتونید از کیک های بزرگ در رنگ های متنوع مثل آبی و قرمز استفاده کنید . از اون جایی که بچه هاعلاقه زیادی به کاپ کیک دارن بهتون پیشنهاد میکنیم درکنار کیک اصلی تعدادی کاپ کیک با رنگ های شاد و جذاب تهیه کنید .

تیم جشن پلاس با ارائه انواع تم‌های سفارشی به شما کمک می کند تا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.
سفارش تم تولد بسیار ساده است. کافی است طرح تم دلخواه خود را انتخاب و با جشن پلاس تماس بگیرید .

نکته قابل توجهی که در مورد تم‌های سفارشی وجود دارد این است که لازم نیست ساکن شهر تهران باشید تا بتوانید تم دلخواه خود را سفارش دهید. بلکه ارسال محصولات جشن پلاس به تمام شهرهای ایران انجام می‌شود. بنابراین امکان سفارشی سازی تم‌های جشن پلاس از تمامی شهرستان‌ها نیز امکان پذیر است.
فقط با توجه به پر کار بودن تم‌های سفارشی قبول سفارش تم ۱۰ روز قبل از مراسم انجام می‌گیرد. همچنین توجه داشته باشید که طرح اولیه تم قبل از چاپ برای شما ارسال می‌شود تا پس از تایید نهایی شما آماده سازی شود. تم‌های سفارشی امکان استفاده از نام و عکس فرزند شما را نیز برایتان فراهم می‌کنند تا یک تم خاص و منحصر به فرد را برای جشن تولد فرزندتان تهیه کنید.ا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.

تیم جشن پلاس با ارائه انواع تم‌های سفارشی به شما کمک می کند تا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.
سفارش این تم‌ها بسیار ساده است. کافی است طرح تم دلخواه خود را انتخاب و با جشن پلاس تماس بگیرید .

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن