تم تولد

تم تولد کراسل انتخابی متفاوت برای جشن شاد کودکانه

تم تولد کراسل تمی مناسب هم برای آقا پسرها و هم برای دختر خانوم هاست . پس اگر دنبال جشنی شاد با تمی خاص هستید ما این تم رو به شما پیشنهاد می کنیم .تم کراسل انرژی شما رو افزایش میده چرا که حال و هوای شهر بازی داره اگر بتونید جشنتون رو داخل یه شهر بازی برگزار کنید و یا از ماکت های کراسل استفاده کنید می تونید حالت طبیعی تری به تمتون بدید . همین طور می تونید از بنرهایی با طرح کراسل استفاده کنید .

در صورت انتخاب این تم یا تم موردعلاقه خود با جشن پلاس در تماس باشید .

تم تولد کراسل

تم تولد کراسل تمی شاد برای جشن های شاد

اولین کاری که باید انجام بدید تزئین محیط تولد با ماکت های سه بعدی کراسل ، اسباب بازی ها و بنرهای متناسب با این تم هست البته برای تزئین محیط به چیزهایی بیشتر از موارد بالا نیاز داریم که در ادامه این موارد رو برای شما بیان میکنیم .

ریسه تولد

درسته که در تمام تم ها از ریسه استفاده میشه اما ریسه های سفارشی تم کراسل که با مقواهای رنگی و طرح های خاص طراحی شدن زیبایی چندین برابری نسبت به سایر تم ها دارن .

تاپر ها

برای متناسب کردن میزخوراکی ها با تم تولد و دادن چهره ای جذاب و دوست داشتنی به خوراکی ها از تاپرهای متناسب با تم استفاده کنید . سعی کنید از هر سه نوع تاپر که برای کاپ کیک ها ، کیک اصلی و سایر دسرها وجود دارن استفاده کنید

کوکی و کیک تولد

یکی از اصلی ترین اجزای هرجشن تولدی کیک اون تولده که هرچقدر بهتر و متناسب تر درست بشه به همون اندازه می تونه تو زیبایی میز تولد تاثیر بزاره به همین دلیل سعی کنید کیکی  که سفارش میدید دقیقا متناسب با تم درست بشه . از تاثیر کوکی های متناسب با تم در زیبایی میز دسرها هم نمیشه به راحتی گذشت .

 

برای این که زیبایی میز تولد خودتون رو چند برابر کنید بنر بزرگی متناسب با تم کراسل تهیه و اون رو روی دیوار پشت میزتون نصب کنید .

 

گیفت تولد

گیفت هایی خیلی متنوعی وجود دارن که محبوب ترین اون ها گیفت باکس ها و گیفت های کاغذی هستن با این حال هیچ اجباری برای استفاده از این نوع گیفت ها وجود نداره و شما می تونید با استفاده از عروسک های متناسب و کارت هایی از مهمون هاتون قدردانی کنید .

 سایر تزئینات

زیبایی محل تولد شما ارتباط مستقیمی با سلیقه و خلاقیت شما داره و فقط و فقط به تهیه ی بادکنک و ریسه و سایر اقلام تزئینات مربوط نیست در پایین نمونه هایی از تزئینات جشن تولد با این تم رو برای شما قراردادیم .

آنچه در این مطلب مشاهده کردید فقط نمونه هایی از اقلام تم تولد کراسل بود برای سفارش سایر اقلام می تونید با جشن پلاس در تماس باشید .

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن