تم تولد

تم تولد پروانه تمی مناسب برای دختر خانوم ها در تمام سنین

اگر دنبال یه تم جذاب و دوست داشتنی برای دختر خانوم ها هستید ما به شما تم تولد پروانه رو پیشنهاد میکنیم خوبی این تم مورداستفاده قرار گرفتن اون برای تمام دخترخانوم ها با هر سنی که دارن هست .

شما می تونید با قرار دادن خودتون به جای شخص صاحب تولد به بینظیر بودن این تم پی ببرید فرض کنید عاشق پروانه هستید و در روز تولدتون وارد خونه می شید و با تزئین های پروانه ای روبه رو می شید . همین طور شما برای زیبا تر کردن محیط جشن می تونید از چند پری استفاده کنید چرا که طبق افسانه ها پروانه ها گونه ای از پری ها هستن .

برای هیجان انگیز شدن این تم میتونید از رنگ های متنوع و شاد استفاده کنید .

نکته ای که باید بگم اینه که تم های سفارشی جشن پلاس رو می تونید با رنگ های دلخواهتون سفارشی سازی کنید و اصلا اجباری به استفاده از رنگ های خاص نیست همین طور این تم رو علاوه برجشن تولد می تونید با تغیر نوشته ها برای جشن های فارغ التحصیلی ، روز زن ، روز مادر و … هم استفاده کنید

در ادامه کارهایی که برای تم تولد پروانه باید انجام بدید رو نوشتیم :

کارت دعوت پروانه ای برای تم تولد پروانه

سعی کنید تمام چیزهایی که تهیه میکنید به نحوی با تم تولد پروانه متناسب باشن این قاعده شامل کارت دعوت هم میشه . کارت دعوتی به شکل پروانه علاوه بر این که باعث ایجاد ذهنیتی از تم برای مهمون هاتون میشه اون ها رو توشیق می کنه تا به جشن دخترونه و ظریف شما بیان .

تم تولد پروانه

تزئین محیط با پروانه های سه بعدی

برای این که به مهمون هاتون حس سرزندگی و شادابی رو بدید و رنگ و بویی متفاوت به جشنتون ببخشید می تونید از پروانه های سه بعدی با رنگ ها و طرح های مختلف داخل تزئینات محیط جشن استفاده کنید نکته مثبت این پروانه اینه که حتی بعد از جشن هم به عنوان دکور اتاق مورداستفاده قرار میگیرن.

تزئین میز با جعبه های سه بعدی طرح پروانه

یکی دیگه از ایده های فوق العاده جذاب استفاده از جعبه هایی با طرح پروانست چراکه رنگ و بویی متفاوت به جشنتون میدن و به شما در تکمیل میزی متناسب با تم تولد پروانه کمک میکنن به علاوه شما در پایان مهمونی  میتونید این جعبه ها رو به عنوان یادگاری به مهمون ها بدید یا اون ها برای دکور منزلتون استفاده کنید.

جعبه سورپرایز

ایده ی جالب و خوب دیگه سفارشی سازی جعبه هایی با رنگ ها و طرح های متناسب با تم و استفاده از اون ها به عنوان جعبه های هدیه هست به علاوه اگر می خواید خلاقیت هم به خرج بدید می تونید باکس ها و پاکت های خودتون رو با تم هماهنگ کنید .

کارت تبریک پروانه ای

یکی از ایده ها و کارهایی که برای حک شدن این جشن داخل ذهن صاحب جشن می تونید انجام بدید تهیه کارت تبریک هایی هست که روی اون ها جمله های زیبا و عاشقانه نوشتید . در ادامه می تویند تصاویری از این کارت تبریک ها رو ببینید

گیفت تم تولد پروانه

برای قدر دانی از مهمون هاتون برای تشریف اووردن به جشن می تونید گیفت هایی متناسب با تم تولد پروانه تهیه و به اون ها بدید . گیفت های خیلی متنوعی برا تقدیم به مهمون ها وجود داره اما ما به شما گیفت های جعبه ای رو پیشنهاد میکنیم چرا که این جعبه ها تا سال ها باقی می مونن و ذهنیتی مثبت برای مهمون هاتون می سازن .

              

برای این که فضای رویایی رو بسازید لازمه که از سایر وسایل تزئینی مثل ریسه های عمودی و افقی استفاده کنید همین طور استفاده از گل های رنگارنگ کاغذی در ترکیب با پروانه ها میتونه ظاهری دوست داشتنی به محیط جشن شما بده .

تیم جشن پلاس با ارائه انواع تم‌های سفارشی به شما کمک می کند تا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.
سفارش تم تولد بسیار ساده است. کافی است طرح تم دلخواه خود را انتخاب و با جشن پلاس تماس بگیرید .

نکته قابل توجهی که در مورد تم‌های سفارشی وجود دارد این است که لازم نیست ساکن شهر تهران باشید تا بتوانید تم دلخواه خود را سفارش دهید. بلکه ارسال محصولات جشن پلاس به تمام شهرهای ایران انجام می‌شود. بنابراین امکان سفارشی سازی تم‌های جشن پلاس از تمامی شهرستان‌ها نیز امکان پذیر است.فقط با توجه به پر کار بودن تم‌های سفارشی قبول سفارش تم ۱۰ روز قبل از مراسم انجام می‌گیرد. همچنین توجه داشته باشید که طرح اولیه تم قبل از چاپ برای شما ارسال می‌شود تا پس از تایید نهایی شما آماده سازی شود.

تم‌های سفارشی امکان استفاده از نام و عکس فرزند شما را نیز برایتان فراهم می‌کنند تا یک تم خاص و منحصر به فرد را برای جشن تولد فرزندتان تهیه کنید.ا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.

تیم جشن پلاس با ارائه انواع تم‌های سفارشی به شما کمک می کند تا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.
سفارش این تم‌ها بسیار ساده است. کافی است طرح تم دلخواه خود را انتخاب و با جشن پلاس تماس بگیرید .

 

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن