تم تولد

تم تولد تاج پسرانه تمی باشکوه و مجلل

یکی از تم هایی که برای آقا پسرها خیلی مورد استفاده قرارمیگیره تم تولد تاج پسرانه هست که شاید دلیل این محبوبیت حس شکوه و عظمتی باشه که توی این تم وجود داره . این تم برای کسانی که می خوان برای پسرشون یه جشن تولد شاهانه و مجلل بگیرن مناسبه شما می تونید این تم رو با رنگ های دلخواه پسرتون سفارشی سازی کنید با این حال رنگ اصلی این تم طلایی هست که به خاطر داشتن جلوه خوب با رنگ آبی ، با این رنگ مورد استفاده قرار میگیره .

اگر پسر شما دارای کمبود اعتماد به نفس هست  با انتخاب این تم می تونید حس قدرت طلبی و اعتماد به نفس رو در اون تقویت کنید .

اگر قصد برگزاری جشن تولد با این تم رو دارید در ادامه با ما همراه باشید . لازمه که بگم تم های سفارشی جشن پلاس هیچ اجباری برای انتخاب رنگ ندارن و شما می تونید اون ها رو با سلیقه ی خودتون سفارشی سازی کنید . برای سفارش این تم می تونید با همکاران ما در جشن پلاس تماس بگیرید .

شروع جشنی بینظیر با تم تولد تاج  پسرانه

کارت دعوت

اولین کاری که باید انحام بدید تهیه ی کارت و دعوت مهمون هاست برای این کار می تونید از کارت های ساده که فقط اطلاعات جشن روی اون ها نوشته شده استفاده کنید و یا از کارت هایی که با ایده های خلاقانه و متناسب با تم درست شدن استفاده کنید .

تم تولد تاج پسرانه

به راحتی می تونید با چند برش و استفاده از روبان کارت هایی زیبا درست کنید .

تزئین محیط

ما تزئین محیط با رنگ هایی که استفاده از اون ها رایج تر هست رو بیان میکنیم . محیطی که می خوایم اون رو تزئین کنیم می تونه باغ ، خونه یا تالار باشه شما در هر کدوم از این محیط ها با کمی خلاقیت می تونید مکانی جذاب و باشکوه بسازید.

اگر می خواید فرزندتون رو شگفت زده کنید سعی کنید محیطی مثل یک امپراطوری همراه با قلعه و محلی برای فروانروایی برای اون درست کنید .

ماکت های اسمی که متناسب با تم طراحی شدن می تونن به زیبایی محیط کمک کنن.

با استفاده از گل های کاغذی ، ریسه های تولد و بادنک ها فضایی جذاب و شاد و زیبا بسازید .

از ترکیب بادکنک های آبی با روبان طلایی و بادکنک طلایی با روبان آبی استفاده کنید همین طور می تونید از بادکنک های سفید و کرم رنگ هم استفاده کنید.

اگر از تزئین دیوار با بادکنک و ریسه خسته شدید ما به شما پیشنهاد میکنیم از ریسه های عمودی استفاده کنید و بادکنک ها رو هم به سقف بچسبونید همین طور می تونید ماکت های کاغذی تاج رو از سقف آویزون کنید .

برای تزئین کیک و شیرینی می تونید از ریسه هایی که توی عکس می بینید استفاده کنید .

برای این که خوراکی هایی متناسب با تم تولد داشته باشید از تاپر ها استفاده کنید . تاپر های بزرگ رو برای ظرف های بزرگ مثلا ظرف پاپ کرن و تاپر های کوچیک رو برای کاپ کیک و سایر شیرینی جات استفاده کنید .

خوراکی های جشن

برای این که جذابیت خاصی به تمتون بدید لازمه که کیک تولد متناسب با تم انتخاب بشه .

کوکی ها از جمله خوراکی هایی هستن که باعث خوش رنگ و زیبا شدن میز میشن استفاده از کوکی هایی متناسب با تم رو فراموش نکنید .

لباس جشن تم تولد تاج پسرانه

برای این که تمام عناصر جشن متناسب با تم باشن لازمه که لباس پسر شما هم متناسب با همین تم انتخاب بشه برای لباس اون استفاده از دو رنگ اصلی تم رو فراموش نکنید .

برای این که هم جشن یک دست تری داشته باشید و هم زیبایی عکس هاتون رو چند برابر کنید می تونید یه سری اکسسوری متناسب برای مهمون هاتون تهیه کنید .

گیفت تولد

یکی از بخش های دوست داستنی هر تولد گیفت های اون تولد هستن . گیفت های متنوعی برای تقدیم به مهمون ها وجود داره که امروزه گیفت باکس ها محبوبیت بیشتری از سایر این نمونه ها دارن.

تیم جشن پلاس با ارائه انواع تم‌های سفارشی به شما کمک می کند تا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.
سفارش تم تولد بسیار ساده است. کافی است طرح تم دلخواه خود را انتخاب و با جشن پلاس تماس بگیرید .

نکته قابل توجهی که در مورد تم‌های سفارشی وجود دارد این است که لازم نیست ساکن شهر تهران باشید تا بتوانید تم دلخواه خود را سفارش دهید. بلکه ارسال محصولات جشن پلاس به تمام شهرهای ایران انجام می‌شود. بنابراین امکان سفارشی سازی تم‌های جشن پلاس از تمامی شهرستان‌ها نیز امکان پذیر است.فقط با توجه به پر کار بودن تم‌های سفارشی قبول سفارش تم ۱۰ روز قبل از مراسم انجام می‌گیرد. همچنین توجه داشته باشید که طرح اولیه تم قبل از چاپ برای شما ارسال می‌شود تا پس از تایید نهایی شما آماده سازی شود.

تم‌های سفارشی امکان استفاده از نام و عکس فرزند شما را نیز برایتان فراهم می‌کنند تا یک تم خاص و منحصر به فرد را برای جشن تولد فرزندتان تهیه کنید.ا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.

تیم جشن پلاس با ارائه انواع تم‌های سفارشی به شما کمک می کند تا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.
سفارش این تم‌ها بسیار ساده است. کافی است طرح تم دلخواه خود را انتخاب و با جشن پلاس تماس بگیرید .

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن