تم تولد

تم تولد بزرگسالان ، ایده هایی برای انتخاب تمی مناسب برای یک بزرگ سال

قصد داریم همه چیز درباره ی تم تولد بزرگسالان به شما بگیم با ا همراه باشید .

خیلی ها تصور میکنن که تولد فقط مخصوص بچه هاست و برای بزرگ تر ها نمیشه تولد جذابی گرفت در حالی که اگر کمی خلاقیت داشته باشید و بتونید تمی مناسب انتخاب کنید ، جشن تولد بزرگ ترهاتون حتی از جشن هایی که برای بچه ها می گیرید هم جذاب تر و سرگرم کننده تر برگزار میشه . در این مطلب جشن پلاس قصد داره شما رو برای برگزاری یه جشن تولد جذاب با تم تولد بزرگسالان کمک کنه .

از اونجایی که امروزه بزرگسال ها فشار خیلی زیادی رو تحمل می کنن برای کمک به اون ها می تونیم با انتخاب تمی مناسب و مطابق با سلیقیه ای که دارن به اون ها در کاهش این فشارها و استرس ها کمک کنیم . پس معطل نکنید و با تماس با جشن پلاس تم خودتون رو انتخاب کنید .

انواع تم تولد بزرگسالان

در ادامه نمونه هایی از تم تولد بزرگسالان که خود شما می تونید اون ها رو سفارشی سازی کنید اووردیم . همچنین می تونید این تم ها رو با تماس با جشن پلاس تهیه کنید .

اگر شخصی که قصد دارید برای اون تولد برگزار کنید به رنگ آبی ، آسمان و دریا علاقه داره پس بهتره که از تمی با رنگ آبی استفاده کنید همین طور می تونید با استقفاده از یه سری المان ها به زیبایی این تم اضافه کنید. شما می توتید این تم رو در تماس با جشن پلاس انتخاب و سفارش بدید .

استفاده از المان هایی که مورد علاقه شخص صاحب تولد هست به جذابیت و زیبایی جشن کمک میکنه مثلا اگر به رنگ های آبی و زرد علاقه داره پس بهتره که تمتون رو با این رنگ ها دیزاین کنید .

تم تولد بزرگسالان

 

مهم ترین گزینه برای برگزاری یک جشن برای افراد بزرگ سال انتخاب رنگ های اصلی تم هست برای مثال اگر برای یک خانم جوان قصد دارید تولد بگیرید برای اجرای تم می تونید از رنگ های  صورتی و مشکی استفاده کنید .

همین طور می تونید با ترکیب رنگ های صورتی و بنفش تمی جذاب بسازید چرا که اکثر دختر خانوم ها عاشق رنگ صورتی هستن . برای سفارش تم تولد بزرگسالان در طرح دلخواه می تونید با جشن پلاس تماس بگیرید .

یکی از بهترین خاطرات هر شخص جشن تولدیه که برای اون گرفته میشه شما می تونید با انتخاب یک تم مناسب و سفارشی سازی اون با رنگ صورتی ملایم شبی رویایی و به یادماندنی رو برای دختر خانوم جوانتون بسازید.

شما می تونید با استفاده از گل های کاغذی و پروانه ها زیبایی جشنتون رو چند برابر کنید . به همین علت تم تولد پروانه و گل های کاغذی گزینه های مناسبی برای دختر خانوم جوان شما هستن . برای سفارش تم تولد بزرگسالان می تونید با جشن پلاس تماس بگیرید .

با استفاده از گل های رنگارنگ و ریسه های خال خالی و یا ریسه هایی به شکل دایره مادرتون رو در شب تولدش سورپرایز کنید توجه کنید که رنگ ریسه ها و گل ها باید متناسب با سلیقه ی مادرتون باشه . برای سفارش تم تولد بزرگسالان با جشن پلاس تماس بگیرید .

درسته که تم بالماسکه بیشتر برای جشن های بالماسکه انتخاب میشه اما شما می تونید اون رو با رنگ های مورد علاقه صاحب تولد سفارشی سازی و استفاده کنید .

یکی از بهترین ایده ها برگزاری جشنی با رنگ مورد علاقه شخص صاحب تولد هست . برای سفارش تم تولد بزرگسالان می توتید با جشن پلاس تماس بگیرید .

یکی از کارهایی که می تونید برای جذاب تر شدن تم تولد رنگی انجام بدید استفاده از رنگ هایی متناسب با رنگ اصلی و ست کردن این رنگ ها با رنگ اصلی هست .

از اون جایی که اکثر خانوم ها در هر سنی عاشق گل هستن پس تم تولد گل می تونه انتخاب مناسبی برای داشتن یه جشن زیبا باشه .

تم تولد تاج و گل تمی مناسب برای افرادیه که عاشق تشریفات هستن .برای سفارش تم تولد بزرگسالان می تونید با جشن پلاس درتماس باشید .

اون چه دربالا دیدیم فقط نمونه ای از تم تولد بزرگسالان بود برای دیدن سایر تم ها با جشن پلاس در تماس باشید .

تیم جشن پلاس با ارائه انواع تم‌های سفارشی به شما کمک می کند تا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.
سفارش تم تولد بسیار ساده است. کافی است طرح تم دلخواه خود را انتخاب و با جشن پلاس تماس بگیرید .

نکته قابل توجهی که در مورد تم‌های سفارشی وجود دارد این است که لازم نیست ساکن شهر تهران باشید تا بتوانید تم دلخواه خود را سفارش دهید. بلکه ارسال محصولات جشن پلاس به تمام شهرهای ایران انجام می‌شود. بنابراین امکان سفارشی سازی تم‌های جشن پلاس از تمامی شهرستان‌ها نیز امکان پذیر است.فقط با توجه به پر کار بودن تم‌های سفارشی قبول سفارش تم ۱۰ روز قبل از مراسم انجام می‌گیرد. همچنین توجه داشته باشید که طرح اولیه تم قبل از چاپ برای شما ارسال می‌شود تا پس از تایید نهایی شما آماده سازی شود.

تم‌های سفارشی امکان استفاده از نام و عکس فرزند شما را نیز برایتان فراهم می‌کنند تا یک تم خاص و منحصر به فرد را برای جشن تولد فرزندتان تهیه کنید.ا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.

تیم جشن پلاس با ارائه انواع تم‌های سفارشی به شما کمک می کند تا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.
سفارش این تم‌ها بسیار ساده است. کافی است طرح تم دلخواه خود را انتخاب و با جشن پلاس تماس بگیرید .

 

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن