سورپرایز

تبریک تولد این بار از راه دور ، 15 ایده ی تبریک تولد

شما در این مطلب با ایده هایی برای تبریک تولد از راه دور آشنا میشید . در ادامه با ما همراه باشید.

این روزها گرفتاری های زندگی شرایط سخت کار و تحصیل و … باعث شده تا خیلی ها در شهر هایی به دور از خانواده و دوست هاشون زندگی کنن به همین دلیل ممکنه فکر کنید دیگه هیچ راهی برای سورپرایز کردن افرادی با چنین شرایطی به جز رفتن به محل زندگی اون ها ندارید اما ما در این مطلب به شما ایده هایی می دیم که با کمک اون ها می تونید عزیزانتون که در جایی دور از شما زندگی می کنن رو غافلگیر کنید .

تبریک تولد -

ایده های تبریک تولد از راه دور

1 . جعبه پر از عشق و شادی

یه جعبه با زیبایی خیره کننده تهیه کنید خودتون هم می تونید این جعبه رو با استفاده از خلاقیت بسازید حالا این جعبه رو پر از یادداشت های عاشقانه یا پیام های تبریک کنید و با استفاده از پست برای دوستتون ارسال کنید .

2 . ست کنید

تیشرت یا شلوارهایی ست تهیه کنید و به دوست های خودتون بدید می تونید این تیشرت ها رو به چاپ خونه ها بدید تا نوشته هایی عاشقانه یا عکس شما رو روی اونها چاپ کنن .

3 . کتاب

اگر دوستی اهل مطالعه و کتاب دارید پس بهترین گزینه تهیه ی کتابی از نویسنده موردعلاقه اون و ارسال کتاب براش هست . توجه داشته باشید که قبلا کتاب ارسالی شما رو نخونده باشه .

4 . قاب عکس

یک عکس یا مجموعه ای از عکس های خودتون رو چاپ کنید با اون ها آلبوم درست کنید و یا اون ها رو قاب بگیرید و برای دوستتون ارسال کنید با این کار خاطرات زمان با هم بودنتون رو مرور کردید .

5 . چاپ عکس

کارگاه ها و مغازه هایی هستن که عکس های شما رو روی شیشه یا چوپ حک میکنن چاپ عکس دونفره شما روی چوب یا شیشه می تونه گزینه ی مناسب باشه .

6 . کیک تولد

از یه سایت کیک فروشی آنلاین در شهر محل اقامت دوستتون یه کیک با ظاهری متناسب با سلیقه ی اون و با آدرس پستی دوستتون سفارش بدید تا کیک به درب خونه اون بره از کیک فروشی بخواید یه پیام تبریک با اسم شما همراه با کیک برای اون بفرسته .

7 . حکاکی نام

یکی از انواع بدلیجات با قابلیت حک کردم اسم و مشخصات مثل پلاک های طلا و نقره انتخاب کنید و اسم دوستتون یا پیامی عاشقانه روی اون حک کنید و برای دوستتون بفرستید .

8 . آهنگ و موسیقی

یه مجموعه کامل از موسیقی های موردعلاقه دوستتون رو روی یک دستگاه پخش موسیقی بزنید و برای اون ارسال کنید توجه کنید که اولین آهنگی که توسط دستگاه پخش می شه باید آهنگ تولدت مبارک باشه .

9 . یک فنجان زیبا

ارسال فنجان در بعضی از کشور ها مثل چین نمادی برای نشون دادن عشق ابدی به همدیگه هست پس شما هم می تونید فنجانی برای دوستتون ارسال کنید .

10 . یادداشت در بطری

یه یادداشت آشقانه بنویسید و بطری رو به شکل بطری های قدیمی سفارشی سازی کنید و از طریق پست برای اون ارسال کنید .

11 . کتاب از خودتان

یک دفترچه زیبا تهیه کنید و همه چیزهایی که باید ، از دلایل اینکه اون رو دوست دارید تا … بنویسید و وقتی کتاب رو تکمیل کردید برای اون ارسال کنید .

12 . گل رز

برای تبریک تولد یا هرمناسبت دیگه ای دسته ای از گل های رز به اون بدید اگر حتما می خواید خودتون این گل ها رو تهیه کنید می تونید از گل های مصنویی استفاده کنید و در غیر این صورت از یکی از سایت های گل فروشی در محل زندگی دوستتون سفارش ارسال گل به آدرس پستی اون رو بدید .

تبریک تولد

تبریک مجازی

اگر دوست یا خانواده  شما درجایی مثل کشوری خیلی دور از شما زندگی می کنه ، ممکنه انجام کارهای بالا برای شما بسیار دشوار باشه به همین دلیل برای شما ایده هایی برای تبریک از طریق دنیای مجازی قرار دادیم که می تونید از اون ها استفاده کنید

13 . جشن تولد بگیرید

یکی از اتاق های منزلتون رو تزئین کنید کیکی تهیه کنید و جشن کوچکی بگیرید و عکس های این جشن رو برای دوستتون ارسال کنید .

14 . استفاده از تصاویر

یاد داشتی حاوی تولدت مبارک تهیه کنید و با اون یادداشت از خودتون عکس بگیرید و برای شخص موردنظرتون ارسال کنید .

15 . کلیپ درست کنید

عکس های دونفره ای که دارید و با استفاده از نرم افزار های موجود تبدیل به کلیپی با آهنگ مورد علاقه ی دوستتون کنید و برای اون ارسال کنید

16 . نامه دست نویس

یه نامه عاشقانه یا دوستانه روی یک برگه بنویسید حالا با دستگاه های اسکن این نامه رو وارد سیستم کنید و برای دوستتون ارسال کنید تا نامه ای با دست خط شما به دستش برسه .

17 .تبریک در شبکه های مجازی

وارد شبکه های مجازی بشید و با پروفایل خودتون تولد دوستتون رو با عکس ها و متن های زیبا تبریک بگید .

مهم ترین نکته ای که در پایان این متن باید به اون اشاره کنم اینه که اصلی ترین معیار خودتون برای ارسال هدیه یا سورپرایز کردن طرف مقابل رو سلیقه ی اون شخص بزارید چرا که در صورت ارسال هدیه ای که اون دوستش نداره ممکنه سورپرایز و خوشحال بشه اما نه به اندازه دیدن هدیه ای که دوستش داره پس برای خوشحالی هرچی بیشتر دوست ، همسر یا هرکسی که دارید براش هدیه ارسال می کنید به سلیقه و علایقش توجه کنید .

 

برچسب ها

هیچ نظری وجود ندارد

× برای ورود به بحث، باید وارد شوید

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا
    بستن
    بستن