کادوی تولد

انتخاب کادو برای متولد هر ماه؟

حتی اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که اعتقادی به فال ندارید ولی مطمئنا باور دارید که اغلب افراد متولد هر ماه دارای خصوصیات، علایق و سلیقه‌های مشترک و شبیه به هم هستند.

یکی از معضلات امروزه‌ی ما انتخاب کادوی تولد است. حتما شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید. ولی نگران نباشید، می‌توانید با لیست علایق و خصوصیاتی که ما برای متولدین ماه‌های مختلف سال برای شما فراهم کرده‌ایم یک هدیه مناسب برای عزیزان و دوستان خود تهیه کنید.

فروردین

farvardin

متولدین اولین ماه سال فعال و پرانرژی‌اند. به دلیل هیجانی و عجول بودنشان خود کادو برایشان مهم‌تر از تزیین و کادوپیچی آن است. کادوی این افراد را حتما در روز تولدشان به او بدهید در غیر اینصورت باعث دلخوری او می‌شوید. وسایل پر زرق و برق و تجملی، جواهرات، گل، وسایل مربوط به آشپزخانه و آشپزی، هر چیز هیجان‌انگیز مانند بلیت کنسرت، گوشی موبایل، لوازم آرایش و… می‌تواند متولد فروردین را خوشحال کند.\پیشنهاد های کادو تولد

اردیبهشت

ordibehesht

متولدین ادیبهشت افرادی آرام، احساساتی و دوست‌دار طبیعت هستند. به دلیل رمانتیک بودنشان گل طبیعی و وسایل تزیینی مانند تابلو و قاب عکس گزینه‌ی خوبی برای آنهاست. کیف پول، دوربین، کتاب و سهام و سکه باعث خوشحالی متولد اردیبهشت می‌شود. برای کادوپیچی هدیه متولد اردیبهشت سلیقه‌ی لازم را به خرج دهید تا هدیه‌تان ظاهر شیک و خوشایندی داشته باشد.

خرداد

khordad

افراد متولد خرداد آدمهایی منطقی و تنوع طلبند. سعی کنید به جای یک هدیه بزرگ و گران، چند هدیه متنوع و جالب برای او تهیه کنید. برای حس کنجکاوی و روابط عمومی آنها گوشی موبایل، لب‌تاب، تب‌لت و کتاب یک هدیه مناسب است. داشتن لباس، کیف و کفش متنوع هم از دیگر علایق یک خردادی است.

تیر

tir

متولدین تیر هم مانند متولدین اردیبهشت احساساتی‌اند. آنها علاقه خاصی به لباس و کیف و کفش مخصوصا از نوع مجلسی آن دارند. همچنین به دلیل علاقه به آشپزی، دادن وسایل آشپزی به آنها یک سورپرایز است. در کل تیرماهی ها آدم‌های قانع و کم‌توقعی هستند ولی نباید در انتخاب هدیه‌ی آنها سهل‌انگاری کرد. دوست دارند جدی گرفته شوند و مورد احترام باشند. با دادن یک جعبه‌گل زیبا می‌توانید متولدین این ماه را مسحور هدیه‌ی خود کنید.

مرداد

mordad

مردادی‌ها شیک‌پوش و ولخرج هستند. در انتخاب کادوی تولد آنها باید دقت و سلیقه به خرج دهید. طلا و جواهر، لباسهای برند و گران‌قیمت و هرچیزی که با آن بتوانند جلب توجه کنند برایشان بهترین هدیه است. وسایل مربوط به سفر، وسایل ورزشی و یک دسته گل زیبا همراه با شمع‌های تزیینی نیز خوشایند متولد این ماه است.

شهریور

shahrivar

برای انتخاب کادوی تولد یک متولد شهریور هم باید حسابی وقت بگذارید. سادگی به همراه کیفیت از ایده‌آل‌های متولدین این ماه است. پس به دنبال وسایل تجملی و پر زرق و برق و زیور آلات نباشید.  هدایای هنری و فانتزی، ساعت‌مچی و وسایل کاربردی مانند ظروف آشپزخانه، لوازم آرایش، لوازم‌تحریر و حتی بازی‌های فکری مانند مکعب روبیک از علایق متولد این ماه است.

مهر

mehr

متولدین مهر مهربان و احساساتی‌اند. می‌توانید یک لباس با رنگ ملایم مثلا آبی برای آنها بخرید. با روحیه‌ی حساس و شکننده‌ی آنها بلیط کنسرت، قاب عکس یادگاری و عطر و اودکلن گزینه‌ی خوبی برای هدیه دادن به آنهاست. همچنین هر چیزی که باعث به چشم آمدن زیبایی آنها شود مانند جواهرات و لوازم آرایش.

آبان

aban

متولد آبان عاشق هدایای متفاوت و راز آلود است! حتما هدیه‌ی یک متولد آبان را کادوپیچ کرده تحویل او دهید. چرا که هنگام باز کردن آن احساس حل یک معمای رمزآمیز را دارد. به عنوان مثال وسایل بازی فکری که درون یک جعبه قفل شده قرار دارد یا یک تلسکوپ یا دوربین چشمی برای آنها جالب خواهد بود. انتخاب هدیه برای متولد آبان چندان هم کار سختی نیست. چرا که متولد آبان هم می‌تواند ساده و به دور از زرق و برق باشد و هم مطابق مد روز و عاشق جواهرت. این فقط به حس هر روزه‌ی آنها بستگی دارد. پس هر چیزی که با توجه به شناخت شخصی خود از او دارید می‌توانید برای او تهیه کنید.

آذر

azar

متولدین آذر پر جنب و جوش و عاشق سفر هستند. بنابراین هر چیز مرتبط با سفر از چمدان، چادر مسافرتی و  سشوار مسافرتی گرفته تا بلیط تور آنها را خوشحال می‌کند. همچنین متولدین آذر بیشتر از آنکه به مد روز توجه کنند به راحتی و آزادی خود اهمیت می دهند. ممکن است چندان اهل آرایش کردن نباشند ولی زن متولد آذر مثل هر زن دیگری ممکن است عاشق جواهرات نیز باشد. برای متولد آذر پرهیجان و فراموشکار، خرید یک ساعت مچی می‌تواند یک یادآور برای انجام کارهای او باشد.

دی

dey

متولدین سردترین ماه سال بسیار حساس و مهربانند هر چند که ممکن است ظاهر آنها دقیقا برعکس به نظر بیاید. ولی هنگام تصمیم‌گیری بسیار منطقی و واقع‌گرا هستند. پس شما هم در انتخاب کادو برای آنها باید دقت زیادی به خرج دهید. به دلیل آرمانگرا و پرتوقع بودن آنها می‌توانید یک کادوی بسیار شیک ولی نه لزوما گرانقیمت برای او تهیه کنید. ساعت، کتاب، زیورآلات و هرچیز کاربردی، ساده و در عین حال شیک و قابل توجه برای آنها خوشایند است. خرید یک ساز موسیقی هم می تواند تنهایی‌های یک متولد دی را پر کند. برای یک دی ماهی بلندپرواز و مغرور معمولا کادوهای منحصر به فرد و لوکس مانند عطر و اودکلن برند بهترین پیشنهاد است.

بهمن

bahman

متولدین بهمن افرادی اجتماعی، مهربان و ماجراجو هستند. برای خرید هدیه تولد یک بهمنی باید به فکر وسایل کاربردی و مورد نیاز آنها مانند کیف، ساعت و لوازم الکترونیکی باشید. همچنین متولدین بهمن به هنر و موسیقی علاقه دارند بنابراین می‌توانید برای آنها یک ساز موسیقی، بلیط کنسرت یا ثبت نام یک کلاس هنری تدارک ببینید. لوازم ورزشی، لوازم آرایش، جواهرات، بازی‌های فکری و لباس نیز باعث خوشحالی متولد بهمن خواهد شد.

اسفند

esfand

متولدین اسفند افرادی رویاپرداز، معنوی و درونگرا هستند. بنابراین برای خرید کادوی تولد یک اسفندی باید به سراغ وسایل جادویی، فانتزی و شاعرانه بروید. کتاب و فیلم های تخیلی، لوازم قدیمی، فرهنگی و هنری باعث ارضای روحیه‌ی خیالبافانه‌ی یک اسفندی می‌شود. فانوس، صندوقچه، جواهرات مزین به سنگ ماه تولد و وسایلی از این دست برایشان جالب خواهد بود. همچنین دوربین عکاسی، بلیت بازدید از موزه، گلدان، وسایل دکوری و فانتزی و یک کفش راحتی هم هدیه‌ی مناسبی برای متولدین اسفند است.

پیشنهاد می کنم برای انتخاب هدیه سری به فروشگاه اینترنتی جشن پلاس بزنید و یا اپلیکیشن جشن پلاس را نصب کنید.

برچسب ها

هیچ نظری وجود ندارد

× برای ورود به بحث، باید وارد شوید
    دکمه بازگشت به بالا

    [gravityform id="2" title="true" description="true" ajax="true"]

    بستن
    بستن