سورپرایز

ایده های ناب سورپرایز از راه دور،دوستانتون رو از راه دور سورپرایز کنید

در این مطلب شما با ایده های ناب سورپرایز دوستانتون که دور از شما زندگی میکنن آشنا می شید . در اادامه با ما همراه باشید.

امروزه همه ما با مشکلاتی دست و پنجه نرم میکنیم که ممکنه فرصتی برای سر زدن به دوستان و آشناهامون که داخل شهر ها یا کشورهای دیگه زندگی میکنن رو پیدا نکنیم . ممکنه شما با خودتون فکر کنید حالا که نمی تونید به پیش دوستتون داخل شهر یا کشور دیگه برید  توانایی سورپرایز کردن اون رو ندارید اما نگران نباشید چرا که ما برای شما ایده هایی جمع آوری کردیم که به کمک اون ها می تونید دوستان و آشناهاتون رو داخل مکان هایی دیگه سورپرایز و البته خوشحال کنید در ادامه با ما همراه باشد .

در ادامه ایده های ناب سورپرایز از راه دور رو با هم مطالعه میکنیم

1.ستاره ای با نام او

شما می تونید با پرداخت هزینه ای به یکی از شرکت هایی که با دریافت هزینه ستاره ای رو به نام شما ثبت میکنن و برای اون به شما مدرک و سند هم ارائه میکنن ستاره ای رو به نام شخصی که دوست دارید بکنید .

ایده های ناب سورپرایز - ستاره

۲ . تبدیل دست خط به فونت

اگر عاشق کسی هستید و دوست دارید در تمام لحظات چیزهایی از ا اون رو مشاهده کنید می تونید دست خط اون رو به کسانی بدید تا اون دست خط رو تبدیل به فونتی برای مبایل و یا کامپیوترتون کنن . حالا شما می تونید این فونت رو که همون دست خط عشقتون هست به اون بدید تا بتونه پیام هایی با فونتی شبیه با دست خط خودش برای شما ارسال کنه البته نقطه ضعف این ایده هزینه ی بالای ساخت فونت هست .

ایده های ناب سورپرایز - فونت

۳ . عروسک خودتون رو بسازید

یکی از عکس های موندگار و زیباتون مثل عکس عروسی رو انتخاب کنید و این عکس رو به یه عروسک ساز بدید تا اون عروسکی از عکس شما بسازه .

ایده های ناب سورپرایز - عروسک

۴ . ساعت دو زمانه

اگر دوستتون و یا کسی که عاشقش هستید در کشوی دیگه با فاصله ی زمانی از شما زندگی میکنه تهیه ی ساعتی که دو زمان رو نشون میده  ایده ی خوبی هست . یکی از زمان ها ساعت محل زندگی شما و زمان دیگه ساعت محل زندگی دوستتون رو نشون میده .

ایده های ناب سورپرایز - ساعت دوزمانه

۵ . فرستا ن مینی اسلاید شو

مینی اسلاید شو ها وسیله هایی هستن که به کمک اون ها می تونیم عکس هایی رو روی دیوار یا پرده به نمایش بزاریم . برای سورپرایز کردن شخص مورد نظرتون یه مینی اسلاید شو به همراه تصاویری خاطره انگیز از خودتون ارسال کنید .

ایده های ناب سورپرایز

۶ . مختصات جغرافیایی

یکی از مکان هایی که با عشق یا دوستتون از اون جا خاطرات خوبی دارید رو انتخاب و به کمک گوگل مپ مختصات اون مکان رو مشخص کنید . حالا این مختصات رو به یه طلاساز بدید تا روی گردبندی از طلا مختصات مکان خاطره انگیز شما رو وارد کنه حالا این گردنبند آماده هدیه دادن هست .

ایده های ناب سورپرایز

۷ . گوی برفی

بر خلاف گذشته که گوی های برفی شکل هایی ثابت داشتن امروزه به راحتی می تونید گوی هایی با محتویات دلخواهتون سفارش بدید . یک عکس خوب و یا عروسکی مناسب رو انتخاب و اون رو برای ساخت یک گوی برفی استفاده کنید .

ایده های ناب سورپرایز - گوی برفی

۸ . دفترچه خاطرات

با هم قرار بزارید که تا مدتی هر دو نفرتون خاطراتتون رو داخل دفترچه هایی ثبت کنید و بعد از این مدت دفترچه ها رو به هم بدید تا اون ها رو بخونید . حالا شما علاوه بر ثبت خاطراتتون از حس و حال همدیگه هم با خبر می شید و می تونید رابطه ی خودتون رو قوی تر کنید .

ایده های ناب سورپرایز - دفترچه

۹ . نقاشی بکشید

یکی از بهترین و به یادموندنی ترین عکس های خودتون رو انتخاب و اون رو به یه نقاش یا طراح حرفه ای بدید تا بتونه عکس شما رو به بهترین شکل ممکن روی کاغذ بزرگی بکشه . این نقاشی خاطره انگیز رو به شخص مورد نظرتون هدیه بدید .

10. عکس هایی با فرم ماه

یک برگه ی مرتب و خوب و ترجیحا سفید تهیه کنید حالا عکس های زیبا و خاطره انگیزتون رو به صورت شکل های عاشقانه مثل ماه یا قلب روی این کاغذ بچسبونید حالا این عکس ها رو داخل قاب عکسی مناسب بزارید و به عشقتون تقدیم کنید .

 

ایده های ناب سورپرایز - عکس

۱۱. مینی نامه

پاکت نامه ها و کاغذهای کوچک و زیبایی مثل عکس تهیه کنید و روی این برگه های کوچک و زیبا جمله هایی رو که می خواید بنویسید .

ایده های ناب سورپرایز - مینی

۱۲ . آلبوم عکس

آلبوم عکس مناسبی تهیه کنید و عکس های دوران آشنایی تا زمان حالتون رو به ترتیب وارد اون کنید . اگر زیر بعضی از عکس ها توضیحاتی کوتاه و یا جملاتی عاشقانه بنویسید به زیبایی کارتون اضافه می کنید .

 

ایده های ناب سورپرایز - آلوم

۱۳ . بالشت همسر

اگر عادت دارید موقع خواب کسی یا چیزی مثل بالشت رو بغل کنید می تونید از این بالشت هایی که طرح های زن و مرد دارن استفاده کنید . از این رو هدیه دادن این نوع بالشت ها به دوستانمون می تونه ایده ای خوب باشه .

ایده های ناب سورپرایز- بالشت

۱۴ .کادوهای شخصیتی

اگر دوست شما عاشق شخصبیت های فیلم های علمی تخیلی و یا عاشق بازی های رایانه ای هست پس بهترین هدیه ی ممکن برای اون انتخاب یکی از این شخصیت های علمی تخیلی و تهیه ی عروسک و یا وسیله ای مربوط به اون شخصیت هست . برای سفارش عروسک های این چنینی می تونید به جشن پلاس سر بزنید .

ایده های ناب سورپرایز - شخصیت

۱۵ .بالش های عاشقانه

داخل بازار می تونید بالشت هایی با طرح های عاشقانه پیدا کنید و یا اگر طرح خاصی مد نظرتون هست این طرح رو به همراه یک روبالشی مناسب به چاپ خونه بدید تا بتونید بالشتی عاشقانه و اونجوری که دوست دارید داشته باشید .

ایده های ناب سورپرایز - بالشت

۱۶ . کارت تبریک مخصوص

یک کارت تبریک زیبا تهیه کنید . به این نکته توجه داشته باشید که کارت تبریک شما باید جنس مطلوبی داشته باشه تا نگهداری اون دشوار نشه . برای مثال کارت تبریک های چوبی  کیفیت خوبی دارن و به خاطر داشتن قاب مناسب برای هدیه داده شدن مناسب تر هستن .

ایده های ناب سورپرایز - کارت

۱۷ . صابون معتر

از ان جایی که گل های واقعی خیلی زود خراب میشن می تونید یک دسته گل ساخته شده از صابون معطر مثل گل های رز تهیه و اون ها رو داخل سبدی با ظاهری عاشقانه مثل قلب قرار بدید و به دوستتون تقدیم کنید .

ایده های ناب سورپرایز - صابون

18 . چاپ تیکه کلام

یکی از بهترین ایده های ممکن استفاده از تیک کلام دوستتون هست به هر حال هرکسی یه سری کلمات رو بیشتر تکرار میکنه به همین خاطر شما می تونید  یه تیشرت یا لباسی مناسب و متناسب با سلیقه ی دوستتون تهیه کنید و این لباس  رو به چاپ خونه  بدید تا تیک کلام دوستتون رو با طرحی هنری روی لباس چاپ کنه .

۱۹ . بطری های عاشقانه

حتما شما هم تا الان داخل فیلم های قدیمی مثل فیلم دزدان دریایی دیدید که یه سری نامه ها و نقشه ها رو داخل بطری ها می زارن حالا شما یه بطری تهیه و این بطری رو به شکل عاشقانه ای تزئین کنید و داخل اون نامه ای عاشقانه بزارید و به شخص موردنظرتون تقدیم کنید .

۲۰ . ساعت جیبی

یکی از خاص ترین هدیه های ممکن برای آقایون ساعت های جیبی هستن . این ساعت ها بیشتر حالت نوستالژی دارن و برای زیباتر و به یادموندنی تر کردن این هدیه می تونید روی در اون اسم دوستتون و یا تاریخ تولدش یا چیزی که می خواید رو حک کنید.

ایده های ناب سورپرایز - ساعت

۲۱ . گردنبند ضربان قلب

یکی از بهترین زیورآلاتی که می تونیم به خانم ها هدیه بدیم گردنبند ها هستن . ما به شما تهیه ی گردنبندی با شکل ضربان قلب رو پیشنها می کنیم چرا که شکلی کاملا منحصر به فرد و زیبا داره و به نحوی از سایر طرح های زیور آلات متفاوته .

ایده های ناب سورپرایز - گردنبند

۲۲ . عکس های آهن ربایی

از اونجایی همه ی ما در طی روز حداقل چند بار سراغ یخچال می ریم پس ایده جالبیه که چند تا از عکس های خاطره انگیزمون رو با آهن ربا به در یخچال بچسبونیم . برای این کار شما می تونید عکس های عاشقانتون رو همراه با آهن رباهای مخصوص این کار به عشقتون هدیه بدید تا اون این عکس ها رو روی در یخچالش نصب کنه .

ایده های ناب سورپرایز - عکس

۲۳ . تیشرت های ست

برای خودتون و البته دوستانتون تیشرت و لباس هایی یک شکل بخرید تا بتونید با هم ست کنید . این کار قطعا برای شما و دوستتون جذابیت خاصی داره .

ایده های ناب سورپرایز -تیشرت

۲۴ . بطری پر از نامه

یه بطری مناسب تهیه و داخل اون رو پر از نامه های کوچیک عاشقانه کنید و این بطری رو به عشقتون بدید . یه دستور العمل برای این بطری تهیه کنید مثلا بنویسید هر وقت احتیاج به حس خوبی داشتی یک نامه رو بخون .

ایده های ناب سورپرایز

۲۵ . گل های ماهانه

شما می تونید به عنوان ایده های ناب سورپرایز هر ماه برای عشقتون یک دسته گل ارسال کنید . سرویس های آنلاین این کار رو برای شما راحت کردن به طوری که می تونید با انتخاب نوع و تعداد گل ، گل هاتون رو به آدرسی که می خواید ارسال کنید .

ایده های ناب سورپرایز - گل

۲۶ . لایت باکس عاشقانه

لایت باکس ها در اصل جعبه هایی با طرح های منحصر به فرد هستن که داخل اون ها چراغ هایی وجود داره . شما  می تونید با استفاده از خلاقیت و سلیقه ی خودتون لایت باکسی درست کنید و یا با انتخاب طرحی مناسب سفارش درست کردن لایت باکس رو بدید همین طور می تونید از لایت باکس های آماده استفاده کنید و بعد از تهیه اون رو به عشقتون بدید . حالا عشقون زمانی که می خواد بخوابه یا ریلکس کنه و یا هر زمانی که به نور کمی احتیاج داره از این لایت باکس استفاده میکنه .

ایده های ناب سورپرایز - لایت باکس

۲۷ . کارت تبریک سه بعدی

یکی از جالب ترین ایده های ناب سورپرایز تهیه ی کارت تبریک هایی سه بعدی هست . کارت تبریک به خودی خود وسیله ای برای تبریک گفتن به عزیزانمون و خوشحال کردن اون هاست حالا اگر این کارت تبریک ها با ظاهری زیبا تر از کارت های معمولی باشن باعث سورپرایز شدن و حتی خوشحالی بیشتر عزیزانمون میشن . خوبی این کارت تبریک های سه بعدی اینه که حتی خودمون هم با کمی خلاقیت می تونیم اون ها رو بسازیم .

ایده های ناب سورپرایز-کارت تبریک

۲۸ . دانه برنج

امروزه کپسول های متنوعی با شکل های زیبا و قابلیت سفارشی سازی ارائه میشن . شما می تونید اسم دوستتون رو روی یک دونه ی برنج نوشته و از این دونه برای ساخت کپیسول استفاده کنید . استفاده از گل های کوچک و زیبا در کنار این دونه برنج ایده ی جالبی هست .

ایده های ناب سورپرایز

29 . فرستادن گل

یکی از زیباترین  ایده های ناب سورپرایز که می تونیم انجام بدیم ارسال گل برای اشخاصی هست که دوستشون داریم اما حالا اگر عزیزانمون داخل شهر یا کشوری دیگه زندگی می کنن چطور می تونیم گل ها رو در حالتی که سالمن و خراب نشدن به دست اون ها برسونیم ؟ نگران این موضوع نباشید چرا که سایت های آنلاین فروش گل این کار رو برای ما راحت کردن شما به راحتی می تونید از سایتی که در کشور و یا شهر محل زندگی دوستتون فعالیت میکنه سفارش فرستادن گل برای دوستتون رو بدید .

ایده های ناب سورپرایز - گل

۳۰ . بسته شکلات

شما می تونید شکلاتی با طرحی عاشقانه مثل طرح یک قلب و البته با اسم شخص مورد نظرتون درست کنید ویا سفارش تهیه ی این شکلات رو به قنادی ها بدید . حالا شما هدیه ای زیبا و دوست داشتنی و البته خوردنی دارید که می تونه دوستتون رو خوشحال کنه . جا داره این رو بگم که بهتره این شکلات های طرح دار خورده نشن چون داخل ساخت اون ها از پارافین استفاده شده  و علاوه بر این نگه داری این شکلات ها به عنوان یادگاری کاری دوست داشتنیه .

شکلات

۳۱ . دسته بادکنک های شناور

فکر کنید در خونه هستید که یک دفعه برای شما دسته ای از بادکنک های شناور در هوا (بادکنک های هلیومی) به همراه کارت پستال و کارت تبریک توسط شخصی اوورده میشه ، بعد که روی کارت تبریک رو می خونید اسم دوست یا عشقتون نوشته شده که مناسبتی رو به شما تبریک گفته ، آیا شما هیجان زده و سورپرایز نمی شید ؟ بنابراین ارسال بادکنک های هلیومی همراه با کارت تبریک می تونه ایده ای جالب باشه .

بادکنک هلیومی

شما می تونید بادکنک های هلیومی رو از جشن پلاس تهیه کنید به علاوه جشن پلاس می تونه این بادکنک ها، کارت تبریک یا سایر اقلام شما رو به مکانی که دوست دارید بفرسته .

امیدوارم با استفاده از ایده های ناب سورپرایز جشن پلاس ، جشن تولدی زیبا و سرشار از هیجان داشته باشید .

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن