تزئینات تخصصی تولد

ایده های تزئین میز تولد ، میزی زیبا و شیک با ایده هایی جالب

در این مطلب شما با ایده های تزئین میز تولد آشنا میشد . در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از مهمترین روزهای زندگی هر شخصی تولد اون شخصه به علاوه تولد فرصتی برای ما ایجاد میکنه که همگی دور هم جمع بشیم  ، جشن بگیریم و کلی شادی کنیم و به همین دلیله که برگزار کننده های جشن دغدغه ی این رو دارن که جشنی کم نقص و زیبا داشته باش که برای این موضوع توجه به چند نکته درباره ی چیدمان محیط و میز تولد لازمه  .

ایده های تزئین میز تولد

چیدمان میز جشن تولد با تزئینات عروسکی

ایده های تزئین میز تولد

چیدمان تولد برای یه بچه کاملا به سلیقه و خلاقیت شما بستگی داره مثلا اگر دوست دارید فرزندتون و البته دوستانش رو هیجان زده کنید پس از عروسک های متناسب با تم داخل تزئیناتتون استفاده کنید مثلا روی میز تولد کلی از عروسک های بنداگشتی و خوشکل قرار بدید .

چیدمان جشن تولد تزئین با شرشره

ایده های تزئین میز تولد - تزیینات شرشره

استفاده از شرشره های معمولی ، دایره ای یا … همیشه یکی از تزئینات ثابت تولدها بوده حالا ما به شما پیشنهاد ترکیب انواع شرشره ها با رنگ های مختلف رو می کنیم   چرا که با این کار فضایی متفاوت و منحصر به فرد رو می سازید همین طور می تونید با خلاقیت و سلیقه ی خودتون طرح هایی برای تزئین محیط با این شرشره ها اجرا کنید و یا اصلا از شرشره های دست ساز خودتون استفاده کنید .

درست کردن شرشره ها کار خیلی راحتیه و شما فقط باید کاغذهای رنگی که چندین تا خوردن رو به شکل های دلخواهتون برش بزنید .

از اون جایی که تنوع و تعداد شرشره ها خیلی زیاده و شما می تونید برای هر مناسبتی از یه نوع شرشره استفاده کنید این تم هیچ وقت قدیمی نمیشه و همیشه جذابیت خاص خودش رو داره .

چیدمان جشن تولد رنگارنگ

ایده های تزئین میز تولد - رنگارنگ

یکی از بهترین و زیباترین و در عین حال ساده و ارزون ترین ایده های تزئین تولد استفاده از تم رنگارنگ هست . شما برای این تم از بادکنک های رنگی ، ریسه و شرشره های رنگی ، انواع غذاهای رنگی و به طور کلی هر وسیله و غذای رنگارنگ می تونید استفاده کنید .

چیدمان بادکنکی برای جشن تولد

یکی از پای ثابت های تزئینات تولد بادکنک ها هستن و به همین خاطره می تونیم با استفاده بیشتر از اون ها محیطی زیبا تر بسازیم مثلا چند بادکنک هلیومی داخل هوا شناور کنید ، چند بادکنک روی میز بزارید و چندتا به دیوار پشت میز بچسبونید و به طور کلی با خلاقیت و سلیقه ی خودتون و استفاده از بادکنک محیطی شاد تر بسازید .

تزیینات بادکنکی

ست کردن خوراکی ها و وسایل

ایده های تزئین میز تولد

یکی از پر بازدید ترین قسمت های هر تولدی میز اون تولده و دقیقا به همین دلیله که لازمه غذاهایی متناسب با رنگ تم یا رنگ مبل ها و … انتخاب کنید . با این کار فضاسازی زیبایی رو انجام دادید و سطح جشن خودتون رو بالاتر می برید .

تضاد رنگی در چیدمان جشن تولد

تضاد رنگی

اگر دوست دارید دکوراسیون خونتون بیشتر از همیشه تو چش باشه می تونید با استفاده سلیقه ی خودتون رنگ هایی در تضاد با هم انتخاب کنید اگر از رنگ های تند استفاده کنید این ایده خودش رو بیشتر نشون میده .

چیدمان میز تولد داخل فضای آزاد

ایده های تزئین میز تولد-فضای باز

اگر تولدتون زمانیه که هوا نه خیلی سرده و نه خیلی گرم پس شما این فرصت رو دارید که تولدی داخل فضای آزاد بگیرید .

از اون جایی که اکثر تولد ها داخل فضای بسته هستن پس این تولد علاوه بر متفاوت بودن شما و دوست هاتون رو حسابی سر شوق میاره .

از اون جایی که داخل فضای آزاد شما محیطی بسته مثل دیوار برای تزئینات ندارید پس لازمه که میز تولدتون رو با سلیقه و زیبا تزئین کنید . شما باید روی میز تولد خوراکی و کیک تولد رو بزارید و به علاوه باید توجه کنید که میزتون بیش از حد شلوغ نشه .

برای این که میزی زیبا داشته باشید لازمه که در عین حال که به کلیات میز دقت می کنید جزئیات هم در نظر بگیرید .

علاوه بر میز می تونید با سفارشی سازی کردن صندلی ها با ایده های متنوع هیجان مهمون هاتون رو افزایش بدید .

چیدمان میز تولد با گل و گیاه

ایده های تزئین میز تولد - تزیینات گل

تقریبا همه ما عاشق گل و گیاه هستیم پس چرا برای تزئینات میزمون از این گل های زیبا و دوست داشتنی استفاده نکنیم.

استفاده از گل و گیاه برای تزئین میز تولد حس و حال خوبی به جشن میده و مهمون ها رو شاد و سرحال میکنه .

تزئین صندلی ها

صندلی

با استفاده از خلاقیت خودتون صندلی ها رو تزئین کنید مثلا اون ها رو با پاپیون و شرشره زیبا کنید البته باید به این نکته توجه کنید که تزئینات شما نباید مزاحم نشستن مهمون ها باشه .

امیدوارم که جشن تولدی خلاقانه و زیبا داشته باشید .

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن