سورپرایز

ایده ای هایی جالب برای یک سورپرایز حسابی روز تولد همسرتان

تولد همسرتان نزدیک است و شما هنوز هم ایده‌ای برای خوشحال کردن او ندارید. نیاز نیست پول زیادی خرج کنید، تنها با کمی ابتکار و قوه خلاقیت می‌توانید نشان دهید

سورپرایز تولد همسر

ایده ای هایی جالب برای یک سورپرایز حسابی روز تولد همسرتان: تولد همسرتان نزدیک است و شما هنوز هم ایده‌ای برای خوشحال کردن او ندارید با ما ایدهای جالب برای سورپرایز تولد همسرتان را یاد بگیرین! نیاز نیست پول زیادی خرج کنید، تنها با کمی ابتکار و قوه خلاقیت می‌توانید نشان دهید که چقدر برایتان مهم هست. راه‌های زیادی برای نشان دادن عشق و توجه به همسرتان وجود دارد که در ادامه چند نوع سورپرایز تولد آورده شده است. سلیقه‌ی همسر خود را در نظر بگیرید و یکی از این راه‌ها را امتحان کنید.

کارهایی که برای سورپرایز تولد همسرتان می‌توانید انجام دهید

۱. یک نامه بنویسید

نوشتن یک نامه یک راه حل عالی مخصوصا برای سال‌های اول ازدواجتان است،حالا زمانی است که به او بگویید چقدر برای شما باارزش است.نامه ای  از جزییاتی  که در مورد او دوست دارید بنویسید. چیزهایی که سال گذشته دوستشان داشتید و چیزهایی که امیدوارید سال آینده  به همراه او تجربه اش کنید.نامه را مهرو موم کرده در یک پاکت زیبا قرار دهید و قبل از اینکه نامه را به او بدهید، کمی ازعطر موردعلاقه اش بر روی آن بزنید.

۲. چندین سورپرایز برای او اماده کنید

روز تولد همسرتان را با یک سورپرایز ویژه  شروع کنید، و مواردی  را برای طول روز نگه دارید  و در طول روز یکی یکی اجرا کنید! او را با یک صبحانه عالی در رختخواب بیدار کنید، سپس به او یک هدیه مخصوص دهید. در طول روزهدیه های کوچکی که از قبل تهیه کرده اید را در جاهای مختلف خانه ، ماشین و درجاهای دیگری  که می‎‌دانید نگاه می‌کند، بگذارید. حتی می‌توانید کارهای جالبی مثل  گذاشتن بنر تولدت مبارک در محل کارش انجام دهید.

۳. تعطیلات رمانتیک

این یکی از بهترین ایده ها برای تولد همسرتان است، شما می‌توانید یک برنامه عاشقانه برای بیرون از خانه  برنامه ریزی کنید ، مثلا ترتیبی انجام دهید که یک شب در هتل بمانید ، حتی می‌تواند جایی در نزدیکی محل زندگی تان باشد، می‌توانید  در شهر بمانید و شب زنده داری کنید، این زمان بهترین فرصت برای حرفهای عاشقانه و مرور خاطراتتان است.بهتر از همه اینها به یک جای خاص بروید و غروب خورشید را تماشا کنید. حتما دوربین عکاسی تان همراهتان باشد و این لحظه زیبا را ثبت کنید شاید برای سورپرایز سال بعد لازمتان شد.

برای انتخاب بهترین رستوران ها به تشریفات جشن پلاس سری بزنید

۴. یک سبد هدیه از قبل تهیه کنید

چند ماه قبل برای تولد نقشه بکشید بوسیله جمع آوری چیزهای کوچک، مثلا هدیه های خلاقانه ای که در حراجی ها هستند. همه آنها را در یک سبد یا جعبه زیبا قرار دهید و آن را با یک روبان تزیین کنید برای تزیین جعبه های هدیه روش های زیادی هست. این سورپرایز به نوبه خود می‌تواند یک هدیه مجلل باشد اما فقط شما می‌دانید که چقدر ارزان است!

برای خرید بهترین ها سبد گل پیشنهاد می کنیم سری به فروشگاه اینترنتی جشن پلاس بزنید.

۵. یک خوردنی مخصوص برای او بپزید

اگر راهی برای ورود به قلب مردان باشد حتما یکی از آنها معده آنهاست. می‌توانید از قبل مواد غذایی مورد نیاز را تهیه کرده  و یک روز برای تهیه غذاهای موردعلاقه همسرتان اختصاص دهید. شاید تمام روز در آشپرخانه بمانید اما می توانید با صحبت کردن در مورد کار و شرکتش او را در آشپزخانه نگه دارید. و به صحبتهایش گوش داده و از آنها لذت ببرید.

۶. برنامه ریزی برای ورزش مورد علاقه همسرتان

آیا همسرتان فوتبال دوست دارد و تولدش همزمان با بازی های فوتبالی است؟ پس شما خوش شانس هستید! شما می توانید بلیط فوتبال تیم  های موردعلاقه اش را تهیه کنید، یا در خانه ترتیبی دهید  تا از تماشای مسابقه فوتبال لذت ببرد. او را با یک پتو و خوردنی و نوشیدنی های موردعلاقه اش همراهی کنید. و مثل او از تماشای بازی هیجان زده شوید.

۷. یک دفترچه یادداشت به او بدهید

یادداشتی هایی از سال گذشته را در آخر هفته هایتان بنویسید و عکس هایی از مهمترین روزها و خاطراتتان در یک  پوشه در کامپیوترتان ذخیره کنید و نزدیک تولدش همه آنها را در دفتر یادداشت نوشته و بچسبانید. می‌توانید عکس‌هایتان را توسط سرویس های آنلاین ارزان قیمت چاپ کنید. شما یک هدیه بسیار شخصی و خاص به او داده اید که مطمئنا  یک هدیه لذت بخش خواهد بود.

۸. یک روز کامل به او اختصاص دهید

هنگامی که از خواب بیدار می‌شود یک تاج روی سرش بگذارید و او را به عنوان پادشاه روز تولدش منسوب کنید. از او بخواهید یک لیست از چیزهایی که دوست دارد و می خواهد در آن روز انجام  دهید بنویسد  سپس آنها را به بهترین شکل به انجام برسانید.

۹. از طریق برنامه رادیویی موردعلاقه اش سورپرایزش کنید

اگر او رادیو گوش کردن را دوست دارد، قبلا زنگ بزنید و برای او یک اهنگ هدیه کنید. آهنگی که واقعا دوست دارد یا آهنگی که مدتها نشنیده است چیزی که معنی خاصی برای هر دوی شما دارد. این خیلی هیجان انگیز است که نام خود را از جایی بشنوید وقتی انتظارش را ندارید.

۱۰.یک عکس خاص به او هدیه دهید

کجا همدیگر را ملاقات کردید؟ یا جایی که او پیشنهاد ازدواج داد؟ گرفتن عکس از مکان هایی که با آنها خاطره دارید و گذاشتن در قاب عکس های زیبا . این هدیه بزرگی است که به او یادآور شوید تمام لحظه هایی که با او بودید چقدر برایتان با ارزش هست و از زندگی با او لذت برده اید.

۱۱.وانمود کنید فراموش کرده اید

اصلا به تاریخ تولد او توجه نکنید و برنامه ای برای بیرون رفتن  با دوستانتان بریزید. سپس شب او را با یک شام فوق العاده سورپرایز کنید می‌توانید دوستان صمیمی یا خانواده اش را نیز دعوت کنید، این ایده  را می‌توانید با ایده های  قبلی که گفته شد ترکیب کنید و یک روز فوق العاده برای همسرتان رقم بزنید.

۱۲.یک میهمانی شام ترتیب دهید

همه دوستانش را دعوت کنید و غذاهای خوشمزه ای برایشان درست کنید. مطمئن باشید زمانی که مهمانی تمام شد او از شما بخاطر همه زحمت هایتان و روز خوبی که برای او و دوستانش هدیه دادید تشکر خواهد کرد.


ما تم‌های تولد اختصاصی بر اساس سلیقه عزیزانتان با خلاقیت و عشق طراحی خواهیم کرد تا بجای استفاده از تم‌های آماده یک خاطره استثنایی برای فرزند، همسر و دوستانتان رقم بزنید.

پیشنهاد می کنیم در انجمن گفت و گوی جشن پلاس نظربدین درباره این موضوع و یا سولات خود را مطرح کنید

برچسب ها

هیچ نظری وجود ندارد

× برای ورود به بحث، باید وارد شوید

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا

    [gravityform id="2" title="true" description="true" ajax="true"]

    بستن
    بستن