پیشنهادات ویژهتم تولدلوازم جشن تولد

اقلام تم تولد ، هرچیزی که برای یک جشن نیاز دارید

امروز قصد داریم در یک مطلب خیلی مفصل برای شما همه چیز درباره ی اقلام تم تولد و تمام چیزهایی که برای یک جشن تولد سفارشی نیاز دارید رو بیان کنیم . شما با مطالعه این مطلب از تمام اقلام مورد نیازتون برای برگزاری یک جشن زیبا آگاه میشید در ادامه با ما همراه باشید .

مهم ترین اقلام تم تولد سفارشی

می خوام ۲ نکته به شما بگم اول اینکه هیچ محدودتی برای شما در سفارش اقلام تولد وجود نداره در واقع تعداد اقلام تهیه شده توسط شما باید متناسب با تعداد مهمون هاتون باشه و اصلا لزومی برای تهیه ی تمام اقلام تولد وجود نداره و شما می تونید فقط و فقط اقلام مورد نیاز و دلخواهتون رو تهیه کنید . برای گرفتن مشاوره در این زمینه با همکاران ما در جشن پلاس در تماس باشید .

پیش دستی

پیشن دستی ها جزو اصلی ترین اقلام  تولد هستن و اکثر پذیرایی ها با پیش دستی صورت میگیره به همین خاطر سعی کنید پیش دستی هایی متناسب با تم تهیه و استفاده کنید به جنس پیش دستی ها هم توجه داشته باشید چرا که پیش دستی های بی کیفیت باعث آزار مهمون های شما میشن .

 

بشقاب

اگر قصد دارید در جشن خودتون از مهمون ها با غذاهای خوشمزه و مختلف مثلا ماکارونی و … پذیرایی کنید قطعا نمیشه از پیش دستی هایی که برای دسرها و کیک ها تهیه کردید استفاده کرد . از این رو نیاز به بشقاب هایی دارید تا مهمون ها در اون ها غذاشون رو میل کنن .

اقلام تم تولد

لیوان

لیوان ها جزو اقلامی هستن که به راحتی با تم هماهنگ میشن چرا که می تونید به راحتی طرح دلخواهتون رو روی لیوان ها قرار بدید . برای لیوان های جشن سعی کنید از لیوان های باکیفیت مثلا لیوان های پلاستیک کریستالی استفاده کنید با این حال استفاده از لیوان های کاغذی هم گزینه مناسبی به حساب میاد .

اقلام تم تولد

کارد چنگال و قاشق

نقش کارد و چنگال و قاشق در هر جشن ، مهمونی و یا حتی دوره همی ها اجتناب ناپذیره چرا که بدون کارد و چنگال و قاشق مهمون ها تقریبا توانایی پذیرایی از خودشون رو ندارن . سعی کنید کارد و چنگال هایی با کیفیت خوب و در صورت امکان متناسب با تم تهیه کنید . جشن پلاس می تونه این اقلام رو با کیفیت بالا در اختیار شما قرار بده پس برای سفارش این اقلام با همکاران ما تماس بگیرید .

نی

انتخاب و استفاده از نی کاملا به نوع جشن و سن و سال مهمون های شما مربوط میشه برای مثال انتخاب نی های رنگارنگ برای جشن های کودکانه انتخاب خوبی به حساب میاد .

ظرف آش برای تم دندونی

شما برای این تم به دو نوع ظرف آش احتیاج پیدا می کنید . اول ظرف های آش کوچک با طرح های دندون که برای سرو آش در مهمونی مورد استفاده قرار میگیرن و دوم ظرف های آش بزرگ با طرح دندونی که برای بردن آش مورد استفاده قرار میگیرن .

اقلام تم تولد

چاقو و کفگیر

اگر برای جشنتون کیک تهیه کردید لازمه که این کیک برش بخوره و این کار باید با کارد متناسب با تم انجام بشه . پس تهیه ی چاقو و کفگیری شیک و زیبا و متناسب با تم فراموش نشه .

جام  طرح تم

اگر قراره در مهمونیتون از دسرهای خاص مثل ژله استفاده  کنید برای زیبایی بیشتر اون ها رو داخل جام هایی از جنس کریستال پلاستیکی سرو کنید تا زیبایی بیشتری هم داشته باشن .

ظروف پاپکرن

ظروف پاپکرن از اون دسته وسایلی هستن که باعث زیبایی بخشیدن به میز تولدتون میشن و نه تنها می تونید داخل اون ها پاپ کردن بریزید بلکه واسه سایر تنقلات مثل چیپس یا پفک هم کاملا مناسب هستن .

تاپرها

اگر قصد دارید محیط تولدتون رو کاملا متناسب با تم کنید و دوست دارید حتی کاپ کیک ها و یا ظروف جشنتون کاملا متناسب با تم باشن از تاپرها استفاده کنید . تاپرها حال و هوای تم رو به دسرها میدن که تو دواندازه ی بزرگ  و کوچیک وجود دارن از تاپرهای بزرگ برای ظروف مثلا ظرف پاپ کرن و از تاپرهای کوچیک برای شیرینی جات و کیک ها مثلا کاپ کیک استفاده میشه .

همین طور امروزه تاپرهایی مخصوص کیک ها که به صورت نام یا شکل دلخواه شما سفارشی سازی میشن وجود دارن که برای سفارش این تاپر ها می تونید با همکاران ما در جشن پلاس در تماس باشید .

برچسب برای آب معدنی

برای زیبایی هرچه بیشتر میزپذیرایی برچسب های آب معدنی ها رو جدا کنید و از برچسب های آب معدنی مخصوص تمتون که در ۲ سایز بزرگ و کوچیک موجود هستن استفاده کنید .

جعبه دستمال کاغذی

یکی از زیباترین اقلام روی میز که باعث چند برابر شدن زیبایی تزئینات ما میشه جعبه ی دستمال کاغذی هست . سعی کنید جعبه ای متناسب با تم که به صورت خلاقانه و زیبا درست شده تهیه و استفاده کنید.

حلقه دستمال کاغذی

برای هرچه جذاب تر شدن میز جشن می تونید دستمال کاغذی هایی با رنگ های متناسب با تم تهیه و اون ها رو به صورت حلقه داخل بشقاب های مهمون ها بزارید . اینطوری دیگه مهمون ها نیازی به جعبه دستمال کاغذی پیدا نمیکنن.

دستمال کاغذی رنگی

استفاده از رنگ های متنوع و شاد در یک جا برای بچه ها جذاب و دوست داشتنیه به همین دلیل بهتون پیشنهاد استفاده از دستمال کاغذی هایی در رنگ های متفاوت رو برای جشن های کودکانه میدیم .

رومیزی

رومیزی ها در زیرتمام دسرها و خوراکی ها قرار دارن به همین دلیله که باید رومیزی مناسب و متناسب با تم انتخاب بشه . رومیزی های خال خالی با رنگ های متنوع و شاد گزینه ی خوبی به حساب میان .

استندهای عدد

از استندهای عدد برای نشون دادن سن فرزندتون استفاده کنید چرا که هم محیط رو زیبا می کنید و هم می تونید عکس های زیباتری بگیرید . استندهای سفارشی سازی خودتون رو متناسب با تم انتخاب و سفارش بدید .

استند نام

امروزه از استندهای نام در کنار استندهای عدد استفاده میشه . هیچ محدودیتی برای این استندها وجود نداره و حتی برای مراسم عقد و … هم برای زیباتر کردن محیط مورد استفاده قرار میگیرن .

استندهای شخصیت

یکی از بهترین ایده ها برای زیبایی محیط و عکس های تولد استفاده از استندهای شخصیت بر روی میز و یا استفاده از اون ها داخل محیط هست .

ریسه تولدت مبارک

از زیبا ترین اقلام تم تولد ریسه ها هستن که به زیبایی جشن کمک زیادی میکنن از ریسه هایی چند لایه و متناسب با تم برای زیبایی هرچه بیشتر محیط استفاده کنید.

ریسه دندونی

ریسه ها از جمله اقلامی هستن که نه تنها برای جشن تولد بلکه برای بقیه ی جشن ها مثلا جشن روییش اولین دندون مورد استفاده قرار میگیرن نکته ای که وجود داره اینه که باید برای هرنوع جشن و تم از ریسه متناسب با اون جشن استفاده بشه مثلا اگر جشن دندونی دارید از ریسه هایی با شکل دندون استفاده کنید .

ریسه نام

استفاده از ریسه های نام مزیت های بیشتری از زیبا کردن محیط داره مثلا باعث ایجاد حس خوبی برای فرزندتون میشه و به خاطر استفاده از نام اون در ریسه ها توجه ها رو جلب فرزندتون میکنه .

ریسه های عمودی

این ریسه ها هم جزو زیباترین المان های تزئیناتی به شما میرن که با اندازه های متفاوت از یک متر تا نیم متر مورد استفاده قرار میگیرن .

ریسه های مثلثی

یکی از جالب ترین ایده های تزئیناتی محیط استفاده از ریسه های متنوع و متفاوت در رنگ های مختلف هست که قطعا استفاده از ریسه های مثلثی متناسب با تم در این طرح از تزئینات ، خالی از لطف نیست .

آبنبات های طرح تم

اکثر بچه ها عاشق آبنبات هستن به همین دلیله که یکی از خوراکی های همیشگی جشن تولد های کودکانه آبنبات ها هستن . برای این که هم به میز خودتون زیبایی بدید و هم آبنبات ها جذابیت بیشتری برای بچه ها داشته باشناستفاده از آبنبات های رنگی رو در اقلام تم تولد فراموش نکنید .

برچسب آب میوه

بچه معمولا وقتی غرق در بازی میشن از نوشیدن نوشیدنی هایی که برای اون ها تهیه کردید غافل می شن . برای ایجاد شور و شوق در بچه ها برای نوشیدن نوشیدنی ها از لیوان هایی مرتبط با تم استفاده کنید برای این کار می تونید از برچسب های متناسب با تم روی لیوان های آب میوه بزنید .

برچسب شکلات

یکی از قدیمی ترین خوراکی های هر تولدی شکلات ها هستن شکلات ها خودشون به اندازه کافی زیبا هستن اما برای دوچندان کردن این زیبایی لازمه که از شکلات هایی متناسب با تم استفاده بشه .

فلش های راهنما

با استفاده از فلش های راهنما که مهمون ها رو به محل درب ورودی هدایت میکنن محیطی شاد و صمیمی و جشنی بی نظیر بسازید .

استیکرهای ردپا

با استفاده از استیکرهای ردپا مهمون ها رو به طرف درب ورودی راهنمایی کنید . با این کار هم اون ها رو سر شوق میارید و هم باعث می شید قبل از ورود به جشن اطلاعاتی درباره ی تم تولد به دست بیارن .

بنر طرح تم

بنری با طرح تمتون و یا عکس فرزندتون چاپ کنید و اون رو روی دیوار پشت میز تولد قرار بدید . اندازه بنر هم با توجه به اندازه ی میز شما و دیوار پشت اون قابل تغیر هست .

توپک های رنگی

یکی از المان هایی که زیبایی خاص و منحصر بفردی به تزئینات شما میده توپک های رنگی هستن که در رنگ های مختلف و شکل های مختلف قابل تهیه هستن . این توپک ها رو از سقف یا دیوار آویزون و از زیبایی اون ها لذت ببرید .

گل های کاغذی

با استفاده از گل های کاغذی ، زیبایی بی نظیری به محیط جشنتون بدید نکته خیلی خوب تهیه ی این گل ها اینه که نه تنها برای انواع جشن ها قابل استفاده هستن بلکه برای تزئینات اتاق هم مورد استفاده قرار میگیرن .

بادبزن

استفاده از بادبزن ها مربوط به افراد بزرگ یا کوچک ، دخترها یا پسرها نمیشه و برای همه جشن ها با کمی تغیر رنگ قابل استفاده هست .

آویز خوش آمد گویی

آویزی زیبا و خوشکل به صورت ساده و یا چند طبقه تهیه و در جلوی درب ورودی قرار بدید تا با خوش آمد گویی به اون ها حس خوبی براشون ایجاد کنه .

کپسول اسمارتیز

برای این که به بچه ها تجربه متفاوتی بدید کپسول هایی تهیه و داخل اون ها اسمارتیز بزارید اگر کپسول ها متناسب با تم انتخاب بشن زیبایی میز رو هم افزایش میدن .

چای کیسه ای طرح تم

از اون جایی که ما ایرانی ها عادت داریم روزانه چند بار چای می نوشیم و معمولا جشن ها از ظهر تا شب ادامه پیدا میکنن نباید از سرو چای غافل بشیم حالا اگر این چای ها در کیسه هایی مرتبط با تم قرار بگیرین هیجان زیادی به مهمون ها میدن . تیم جشن پلاس برای راحتی شما چای هایی کیسه ای متناسب با تم آماده کرده .

پشمک

پشمک ها حتی اگر با تم تولد هم متناسب نباشن باز هم به شدت مورد استقبال قرار میگیرن چرا که بچه ها عاشق پشمک هستن حالا اگر می خواید ظاهر زیبایی هم به جشنتون بدید از پشمک هایی متناسب با تم استفاده کنید .

کوکی

امروزه یکی از اقلام خوراکی که داخل هر جشنی پیدا میشه کوکی ها هستم که قابلیت سفارشی سازی با اکثر تم ها رو دارن و در اندازه های متفاوتی تهیه میشن .

فشفشه و وسایل آتش بازی

برای این که هیجان جشنتون رو به اوج خودش برسونید از فشفشه ها و لوازم آتش بازی استفاده کنید که اگر این لوازم آتش بازی مثل آبشار ، فشفشه و … متناسب با تم انتخاب بشن این هیجان رو حتی بیشتر هم میکنن .

فرفره

کمتر چیزی مثل فرفره پیدا می کنید که هم ظاهری بی نظیر و زیبا به تم ما میده و هم وسیله ای برای بازی بچه ها هست . استفاده از فرفره رو فراموش نکنید .

کارت دعوت

اولین چیزی که به دست مهمون ها میرسه کارت های دعوت هستن که در صورتی که متناسب با تم انتخاب بشن مهمون ها رو قبل از شروع تولد از تم شما با خبر میکنن .

کارت تشکر و کارت نوش جان

برای تشکر از مهمون هاتون برای حضور در جشن و تعارف خوراکی ها  به شیوه ی غیر مستقیم می تونید از این کارت ها که به شکل تاپر و … تهیه میشن استفاده کنید .

برگه یادگاری

یکی از جالب ترین و بهترین ایده هایی که میتونه خاطره ی جشنتون رو تا مدت ها ماندگار کنه تهیه ی برگه ای هست که مهمون هاتون روی اون شرحی از حس و حالشون در اون لحظه رو نوشتن .

قاب عکاسی

تهیه قاب عکاسی ایده ای برای زیبا تر کردن عکس های شماست که می تونید با توجه به نوع جشن و تم انتخابیتون قاب های متفاوتی تهیه کنید .

تاج طرح تم

استفاده از تاج ها برای زیبایی عکس ها و ایجاد هیجان برای مهمون ها استفاده میشه که می تونه از جنس کاغذ و یا از جنس نمد باشه که تاج های نمدی موندگاری خیلی بالاتری دارن .

کلاه تولد

بچه ها عاشق این هستن که در جشن های تولد از کلاه های کاغذی مخصوص تولد استفاده کنن  که این کلاه ها اگر متناسب با تم انتخاب بشه قطعا تاثیر زیادی بر هیجان بچه ها میزاره .

ماسک

اگر تم انتخابی شما از شخصیت انیمیشن ها یا فیلم ها گرفته شده سعی کنید به تعداد بچه ها ماسک از شخصیت های تم تهیه کنید با این کار بچه ها رو وارد دنیای انیمیشن یا فیلم انتخابی برای تمتون کردید .

اکسسوری ها

اکسسوری ها از جمله اون اقلامی هستن که باعث زیبایی محیط میشن حالا اگر این اکسسوری ها برای عکاسی تهیه بشن قطعا تاثیر زیادی در زیبایی عکس های شما خواهند گذاشت.

لباس تولد

از جمله اقلامی که با تهیه ی اون یه قدم به تکمیل تمتون نزدیک تر میشید لباس متناسب با تم هست برای این کار می تونید از تیشرت هایی با طرح و عکس های متناسب با تم استفاده کنید .

گیفت

یکی از اقلام تقریبا ضروری انواع جشن ها گیفت هایی هستن که به عنوان یادگاری به مهمون ها داده میشن و از ا ن ها برای حضورشون در جشن تشکر میکنن . امروزه از گیفت باکس هایی با طرح های مختلف بیشتر از انواع دیگه ی اگیفت باکس ها استفاده میشه .

دیوار کوب

یکی از اقلامی که جشن تولد شما رو تبدیل به جشنی منحصر به فرد میکنه استفاده از دیوارکوب هایی هست که متناسب با تم شما درست شدن .

سایر تزئینات

سایر تزئینات کاملا به سلیقه ی شما برمیگرده شما با استفاده از خلاقیت و سلیقه ی خودتون می تونید با اقلام مرتبط با تم اطراف میز یا خود میز و یا محیط تولد رو تزئین کنید توجه کنید که این اقلام حتما متناسب با تم انتخاب بشن .

جمع بندی

تا حد امکان در این مطلب به اقلام تم تولد که برای تزئینات جشن مورد استفاده قرار میگیرن صحبت کردیم اما اقلام تم تولد و لباس و … تنها  محدود به این موارد نیست و انواع مختلفی از لباس ها و بادکنک ها و … وجود دارن برای سفارش این اقلام یا گرفتن مشاوره در این زمینه و دیدن سایر اقلام و یا انتخاب تم و سفارش اون می تونید با همکاران ما در جشن پلاس در تماس باشید .

ثبت سفارش

شما می تونید از طریق اینستاگرام ، تلگرام ، خرید از سایت جشن پلاس یا واتس آپ سفارش خودتون رو ثبت کنید . نکته ای که باید مد نطر قرار بدید اینه که سفارش شما حد اقل 7 الی 15 روز قبل از جشنتون باید انجام بشه. ارسال اقلام تم توسط پست دولتی انجام میشه که مدت 1 الی 3 روز طول میکشه .

شک نکنید که جشن پلاس تمام تلاشش رو میکنه تا شما جشنی زیبا و به یادماندنی داشته باشید .

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن