تم تولد

تم تولد سبیل برای آقایان

از جمله تم های تولد پرطرفدار برای آقایان که جشن پلاس تصمیم گرفته است امروز به شما پیشنهاد کند تم تولد سبیل است.

تم تولد سبیل برای آقایان

از جمله تم های تولد پرطرفدار برای آقایان که جشن پلاس تصمیم گرفته است امروز به شما پیشنهاد کند تم تولد سبیل است. تم تولد آقایان نسبت به تم های تولد خانم ها تنوع کمتری دارد و تقریبا برای تم تولد آقایان کمی محدودیت وجود دارد. تم تولد سبیل از معدود تم های تولد است که هیچ وقت تکراری نخواهد شد و همیشه جذابیت خاص خود را برای تولد یک آقا دارد.

از خوبی های این تم تولد این است که آن را برای آقایان در هر سنی می‌توانید انتخاب کنید و ساخت آیتم ها و تهیه وسایل مورد نیاز برای تم تولد سبیل کار بسیار آسانی است. لوازم مورد نیاز برای تزئین این تم را می‌توانید به راحتی در منزل هم تهیه کنید. برای اینکه ببینید برای این تم چه چیزهایی نیاز است و چطور می‌توان آن‌ها را فراهم کرد با ما همراه باشید:

تزئینات تم تولد سبیل

تم تولد سبیل برای آقایان
تم تولد سبیل برای آقایان

اگر بخواهید خودتان در منزل تزئینات تم تولد سبیل را درست کنید کافی است که یک مقوای مشکی ضخیم تهیه کنید و طرح سبیل مردانه که از اینترنت گرفته اید یا خودتان کشیده اید را روی آن بیندازید و سبیل های کوچک و بزرگ زیادی را بر روی مقوا برش بزنید. این سبیل ها را در تمام تزئینات مثل ریسه های تزئین تولد، تزئین کیک، تزئین وسایل پذیرایی مهمان ها استفاده کنید. اما اگر تمایل داشته باشید که وسایل و تزئینات تم تولد سبیل را از بازار تهیه کنید به راحتی می‌توانید تمام  وسایل و لوازم تولد با شکل و طرح سبیل مثل ظروف غذا با تم سبیل، ریسه هایی با طرح سبیل و غیره را در فروشگاه های لوازم جشن تولد پیدا کنید.

برای مهمانان سبیل بگذارید

تم تولد سبیل برای آقایان
تم تولد سبیل برای آقایان

در تمام جشن تولدها معمولا به مهمان ها کلاه یا ماسک و غیره می‌دهند تا با تم جشن تولد هماهنگ شوند. شما به جای استفاده از کلاه و ماسک می‌توانید به مهمانان خود سبیل بدهید. کافی است از همان سبیل هایی که در آیتم بالا گفته شد به تعداد مهمان ها برش بزنید و آن را بر روی چوب های کوچک یا نی نوشابه بچسبانید و به مهمانان بدهید تا در عکس ها آن را روی لب خود بگذارند و با تم جشن تولد شما هماهنگ شود. همچنین این سبیل های آماده برای مهمانان در بازار هم موجود است که می‌توانید همراه با سایر لوازم جشن تولد آن ها را تهیه کنید.

عینک، کلاه و پاپیون در کنار سبیل

تم تولد سبیل برای آقایان
تم تولد سبیل برای آقایان

برای جذاب تر شدن عکس های تولد می‌توانید از در کنار سبیل عینک، کلاه، پاپیون و یا تمام این ها را نیز تهیه کنید. تهیه کردن عینک و کلاه و پاپیون هم مانند سبیل با مقوا امکان پذیر است و فقط کافی است نقش آن را داشته باشید تا روی مقوا پیاده کنید. اما درست کردن عینک و کلاه به آسانی سبیل نیست و به زمان و دقت بیشتری نیاز دارد. اگر وقت تهیه کردن آن را با مقوا ندارید می‌توانید آن‌ها را نیز همراه با سبیل ها و سایر وسایل جشن تولد از بازار خریداری کنید.

کیک سبیل

تم تولد سبیل برای آقایان
تم تولد سبیل برای آقایان

در اینجا به بخش اصلی تم تولد سبیل یعنی کیک می‌رسیم. کیک جشن تولد بسیار مهم است و می‌توان گفتم مهم ترین آیتم یک جشن تولد کیک آن است. مسلما شما باید کیک تولد برای تم تولد سبیل را هم به شکل سبیل سفارش دهید. این کیک را می‌توانید یا به طور کامل به شکل سبیل سفارش دهید و یا بخواهید که روی آن تزئینات با شکل سبیل انجام دهند. همچنین اگر بخواهید کیک را خودتان بپزید می‌توانید از یک قالب گرد برای پخت کیک استفاده کنید و روی آن را با شکلات به شکل سبیل تزئین کنید. همه چیز به سلیقه و خلاقیت خودتان بستگی دارد.

تزئینات با رنگ سیاه و سفید

در تم تولد سبیل علاوه بر اینکه شکل سبیل را در تزئینات به کار می‌برید باید به رنگ تزئینات نیز توجه کنید. نیازی نیست که حتما همه جا را پر از سبیل کنید. همین که از رنگ سیاه و سفید در تزئینات تم تولد خود با ترکیبی از شکل سبیل استفاده کنید تم تولد شما کامل و زیبا خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما این است که برای اطلاع و دیدن سایر تم های جذاب جشن تولد برای بزرگسالان، کودکان، خانم ها، آقایان و همچنین اطلاع از ایده های جذاب دیگر درباره برگزاری انواع جشن ها و مهمانی ها به سایت جشن پلاس سر بزنید.

هیچ نظری وجود ندارد

× برای ورود به بحث، باید وارد شوید

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا

    [gravityform id="2" title="true" description="true" ajax="true"]

    بستن
    بستن