کادوی تولد

برای بهترین دوستم کادوی تولد چی بخرم؟

کادوی تولد خریدن همیشه برای ما یه چالش بوده. توی این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتونید بهترین کادوی تولد رو برای دوستتون بخرید.

برای بهترین دوستم کادوی تولد چی بخرم؟

کادوی تولد خریدن همیشه برای ما یه چالش بوده. توی این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتونید بهترین کادوی تولد رو برای دوستتون بخرید. اول از همه اینکه وقتی می‌خواین برای دوستتون یا یکی از نزدیکانتون کادوی تولد یا هر کادوی دیگه ای بخرید باید تا حدودی از خصوصیات و علایق و سلایق اون شخص آگاه باشید. ما معمولا می‌دونیم که دوستامون چی دوست دارن یا چی دوست ندارن. پس با توجه به شناختی که از سلیقه دوستتون دارید می‌تونید یکی از ایده های زیر رو برای خریدن کادو برای بهترین دوستتون انتخاب کنید.

عطر و ادکلن

برای بهترین دوستم کادوی تولد چی بخرم؟
برای بهترین دوستم کادوی تولد چی بخرم؟

برای خرید کادوی تولد یکی از کادوهای محبوبی که میشه همیشه به عنوان اولین انتخاب بهش فکر کرد عطرو ادکلنه. تقریبا کمتر کسی هست که عطر و ادکلن استفاده نکنه یا اینکه از عطر بدش بیاد مگر عده خیلی خیلی محدودی که ممکنه به عطر یا بوی اون حساسیت داشته باشن که در این صورت هم شما با شناختی که از طرف مقابلتون دارید می‌تونید خیلی راحت این رو بفهمید. عطرو ادکلن معمولا دختر و پسر و زن و مرد همه رو خوشحال می‌کنه و خیلی هم کاربردی هست. به خصوص اگر اون عطر یک عطر نسبتا گرون قیمت و یک برند خوب باشه.

عروسک

خریدن عروسک به عنوان کادوی تولد خیلی جذابه اما به شرطی که اولا اون شخص دختر باشه و ثانیا یا اون عروسک انقد بزرگ و قشنگ باشه که بتونید به تنهایی به جای کادوی اصلی به دوستتون بدید یا اینکه اون رو در کنار هدیه اصلیتون قرار بدین تا دوستتون بیشتر سر ذوق بیاد و خوشحال بشه. خانم ها همیشه و توی هر سنی که باشن با دیدن عروسک سر ذوق میان.

برای بهترین دوستم کادوی تولد چی بخرم؟
برای بهترین دوستم کادوی تولد چی بخرم؟

وسایل کوهنوردی

همونطوری که در اول این مقاله گفتیم خرید کادوی تولد زمانی برای شما راحت تر هست که شما از علایق و سلیقه های دوستتون تا حدودی آگاه باشید. مثلا اگه دوست شما به طبیعت گردی علاقه داره یا اینکه هفته ای یک بار به کوه میره، خرید وسایل کوهنوردی به عنوان کادوی تولد می‌تونه بهترین و خوشحال کننده ترین و از همه مهمتر کاربردین ترین کادو برای اون باشه. اما حواستون باشه برای خریدن چنین کادوهایی حتما مطمئن بشید که جزو فعالیت ها و علایق دوستتون هست. وگرنه این کادو نه تنها خوشحالش نمی‌کنه بلکه هیچ کاربرد و معنی خاصی هم براش نداره.

برای بهترین دوستم کادوی تولد چی بخرم؟
برای بهترین دوستم کادوی تولد چی بخرم؟

کتاب

توی این مورد باز هم باید حواستون باشه که دوست شما کتابخون هست یا نه. کتاب دوست داره یا نه و یا اینکه چه سبک کتاب هایی رو میخونه و دنبال خریدن اونهاست. اگر دوستی دارین که به کتاب خیلی علاقه داره و همیشه دنبال کتابای جدید هست خیلی شانس آوردین. چون معمولا اینجور افراد با دیدن و گرفتن یک کتاب به عنوان کادوی تولد یا هر کادوی دیگه ای به شدت سر ذوق میان و از شما قدردانی می‌کنن. هیچی به اندازه یک کتاب جدید نمیتونه کتابخون ها رو خوشحال کنه.

برای بهترین دوستم کادوی تولد چی بخرم؟
برای بهترین دوستم کادوی تولد چی بخرم؟

ساعت

ساعت مچی یکی از قدیمی ترین و همیشگی ترین گزینه های خرید کادوی تولد هست. معمولا ساعت هم مثل عطرو ادکلن همیشه طرفدار داره و هر کسی رو خوشحال می‌کنه. اما برای خرید ساعت به عنوان  کادوی تولد برای دوستتون باید یه نکته رو در نظر بگیرید و اون اینه که حواستون باشه دوستتون خودش یه ساعت مارک و خوب نداشته باشه که در این صورت یا باید ساعتی بخرید که از ساعت خودش قشنگ تر و گرون تر باشه که ساعت خودش رو بزاره کنار و ساعتی که شما برای کادوی تولد بهش دادید رو دستش کنه و یا اینکه از اینکه ساعت شما رو استفاده  نمی‌کنه و ساعت مارک خودش رو ترجیح می‌ده ناراحت نشید و گله نکنید.

بلیط کنسرت

برای کادوی تولد چی بهتر از یک بلیط کنسرت از خواننده مورد علاقه دوستمون اونم قسمت VIP یا ردیفای جلوی سالن؟ اگه ما با شناختی که از دوستمون داریم می‌دونیم که اون به یه خواننده خاص به شدت علاقه داره و همیشه  آرزوش هست که کنسرت اون خواننده رو شرکت کنه، نباید در خرید بلیط کنسرت به عنوان کادوی تولد برای اون حتی ذره ای شک کنیم.

بلیط سفر

یکی دیگه از گزینه هایی که می‌تونه توی انتخاب های ما برای کادوی تولد قرار بگیره خرید بلیط سفر برای دوستمون هست. می‌تونیم به دوستمون یه بلیط رفت و برگشت به یه جایی که دوست داره رو کادو بدیم و حسابی اون رو ذوق زده و سورپرایز کنیم. اما یادتون باشه برای خرید بلیط سفر حتما همه برنامه ریزی ها رو از قبل کرده باشین. مثل شرایط و آب و هوای جایی که قراره اون رو بفرستیم و شرایط خود دوستمون که آیا الان موقعیت سفر به اونجا رو داره یا نه. با در نظر گرفتن همه این موارد خرید بلیط سفر به عنوان کادوی تولد یه ایده هیجان انگیز و ناب هست.

کارت هدیه

اهدای کارت هدیه به عنوان کادوی تولد در بعضی شرایط می‌تونه بهترین انتخاب ما باشه. زمانی که ما شناختی از علایق و سلیقه های دوستمون نداریم و یا می‌دونیم که اون خودش خیلی چیزهایی که ما مد نظرمون هست رو داره و احتیاجی به اون‌ها نداره و یا اینکه انقدر سلیقه های خاص داره و سخت پسند هست که هرچی بخریم ممکنه با سلیقه اون جور در نیاد در چنین مواقعی کارت هدیه می‌تونه به کمک شما بیاد و دردسر خرید کادوی تولد برای یک دوست سخت پسند رو کم کنه.

برای بهترین دوستم کادوی تولد چی بخرم؟
برای بهترین دوستم کادوی تولد چی بخرم؟

صنایع دستی

صنایع دستی و وسایل تزئینی به عنوان کادوی تولد هم جزو مواردی هست که معمولا اگر با دقت و سلیقه انتخاب بشه می‌تونه هر کسی رو خوشحال کنه. همیشه نیازی نیست ما برای دوستمون چیزی بخریم که به اون احتیاج داشته باشه. بعضی وقتا یک قطعه صنایع دستی زیبا و نفیس می‌تونه اون رو سالیان سال به یاد ما بندازه و براش با ارزش باشه.

سخن پایانی

پس دیدید که انتخاب کادوی تولد برای دوستتون خیلی هم سخت نیست و فقط کافیه کمی دقت و سلیقه به خرج بدین و از دوستتون هم کمی شناخت داشته باشید. برای دیدن بقیه ایده های تولد، ایده کادو برای خانم ها و آقایون و همچنین کلی ایده های جذاب دیگه در مورد برگزاری جشن تولد و خرید کادو حتما به سایت جشن پلاس سر بزنید.

هیچ نظری وجود ندارد

× برای ورود به بحث، باید وارد شوید
    دکمه بازگشت به بالا
    بستن
    بستن