بادکنکوسایل ترئینی

بادکنک های فویلی و استفاده های مختلف از آن

انواع بادکنک های فویلی این روزها در جشن ها و مراسم مختلف استفاده می‌شود که بسیار زیبا و جذاب است. چند سالی اس که بادکنک های فویلی مورد استقبال قرار گرفته است

بادکنک های فویلی و استفاده های مختلف از آن

انواع بادکنک های فویلی این روزها در جشن ها و مراسم مختلف استفاده می‌شود که بسیار زیبا و جذاب است. چند سالی اس که بادکنک های فویلی مورد استقبال قرار گرفته است و در تزئینات جشن ها ااز آن استفاده می‌شود.همچنین دوام این بادکنک ها از بادکنک های دیگر بیشتر است و می‌توان آن‌ها را تا مدت ها سالم نگه داشت. ایده های مختلفی برای تزئینات با بادکنک های فویلی وجود دارد و این نوع بادکنک ها را تقریبا در هر جشنی می‌توان استفاده کرد.

بادکنک های فویلی و استفاده های مختلف از آن
بادکنک های فویلی و استفاده های مختلف از آن

جشن پلاس برای شما در این مقاله چند نمونه از انواع کاربرد و تزئینات بادکنک های فویلی را در جشن های مختلف آورده است. برای آشنا شدن با این ایده ها با ما در این مقاله همراه باشید.

بادکنک های فویلی بهتر است یا بادکنک های لاتکس؟

معمولا به علت تفاوت قیمتی که بین بادکنک های لاتکس و بادکنک های فویلی وجود دارد اکثرا بادکنک های لاتکس را برای تزئین جشن های خود استفاده می‌کنند. اما همانطور که گفتیم بادکنک های فویلی دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به بادکنک های لاتکس دارند. همچنین معمولا بادکنک های فویلی را در تزئینات جشن ها به مقدار زیاد استفاده نمی‌کنند و می‌توان به جای تعداد زیادی بادکنک لاتکس چند عدد بادکنک فویلی جایگزین کرد. بادکنک های لاتکس احتمال خیلی زیادی دارد که در زمان برگزاری جشن ما بترکد اما مطمئن هستیم که فویلی ها تا پایان جشن و حتی تا مدت ها پس از جشن سالم می‌ماند. اگر شما همیشه در جشن ها و تولدهایتان از بادکنک های لاتکس استفاده کرده اید ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که در برگزاری جشن بعدی کمی متفاوت عمل کنید و بادکنک هایی از جنس فویل را نیز امتحان کنید. مطمئن باشید زیبایی چندانی به تزئینات شما می‌بخشد.

بادکنک های فویلی تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند

بر خلاف بادکنک های لاتکس که فقط تنوع آن‌ها در رنگ است، بادکنک های فویلی انواع و مدل های بسیار مختلف و متنوعی دارد که شما می‌توانید بسته به نوع جشنتان آن‌ها را انتخاب کنید. انواع متنوع بادکنک های فویلی را در مراسم های مختلف از جمله مراسم و جشن های زیر می‌توانید استفاده کنید.

بادکنک های فویلی و استفاده های مختلف از آن
بادکنک های فویلی و استفاده های مختلف از آن

بادکنک های فویلی برای جشن تولد

از بادکنک های فویلی می‌توانید در انواع جشن تولد ها استفاده کنید. تنوع این بادکنک ها به قدری زیاد است که شما برای هر سن و سالی که تولد بگیرید می‌توانید بادکنک فویلی متناسب با آن جشن و آن سن و سال را تهیه کنید. به عنوان مثال بادکنک های فویلی برای جشن تولد کودکان در طرح های زیبا و کودکانه و همچنین برای تولد پسربچه ها در طرح های پسرانه و برای دختران در طرح های دخترانه وجود دارد.

بادکنک های فویلی برای جشن تعیین جنسیت

جشن تعیین جنسیت نوزاد یکی از آن جشن هایی است که چند سالی است باب شده است و معمولا قبل از اینکه نوزاد به دنیا بیاید و زمانی که دختر یا پسر بودن نوزاد مشخص می‌شود والدین اون جشنی را برگزار می‌کنند و در حضور دوستان و آشنایان خود تعیین جنسیت نوزاد را مشخص می‌کنند. معمولا یکی از کارهایی که در جشن تعیین جنسیت انجام می‌شود سورپرایز بادکنکی است. به طوری که در یک بادکنک بزرگ مقداری کاغذ رنگی به رنگ صورتی(برای دختر) و آبی (برای پسر) می‎ریزند و با ترکاندن بادکنک جنسیت نوزاد برای حضار مشخص می‌شود. شما می‌توانید این بادکنک سورپرایزی را از انواع مختلف بادکنک های فویلی انتخاب کنید. و اگر می‌خواهید راحت تر ترکانده شود بادکنک سورپرایزی را از جنس لاتکس و بادکنک های تزئینات جشن را از جنس فویلی انتخاب کنید.

بادکنک های فویلی برای جشن سالگرد ازدواج

استفاده از بادکنک برای جشن های مختلف همیشه یک رسم زیبا بوده است. بادکنک فویلی به شکل قلب، گل و شکل های عاشقانه دیگری وجود دارد که شما می‌توانید در جشن های عاشقانه خود مثل سالگرد ازدواج، سالگرد آشنایی، جشن نامزدی، ولنتاین، روز زن، روز مرد و جشن های مختلف دیگری استفاده کنید.

یادکنک های فویلی به شکل عدد

انواع بادکنک فویلی به شکل عدد وجود دارد که می‌توانید در تزئین جشن تولد از آن‌ها استفاده کنید. همچنین برای جشن سالگرد ازدواج نیز می‌توانید عدد تعداد سال های زندگی با همسرتان را به شکل بادکنک فومی تهیه کنید و در تزئینات جشن خود استفاده کنید.

بادکنک های فویلی در جشن های تبلیغاتی و افتتاحیه ها و نمایشگاه ها

حتما شما هم دیده اید که در جشن هایی مثل افتتاحیه ها و جشن های نمایشگاهی و تبلیغاتی از بادکنک استفاده می‌کنند. استفاده از بادکنک فومی برای چنین مناسبت ها و جشن هایی بسیار ایده عالی است. چرا که همانطور که گفتیم به دلیل ماندگاری بالای این بادکنک ها دیگر نگران ترکیده شدن آن‌ها در مدت کوتاهی نیستید و می‌تواند در چند روز برگزاری آن جشن یا نمایشگاه سالم بماند. علاوه بر این بادکنک های فویلی به دلیل جنس براق و خاصی که دارد می‌تواند زیبایی بیشتری به جشن بدهد و باعث جلب توجه افرادی بیشتری شود که این امر یعنی جلب توجه افراد در تبلیغات بسیار اهمیت دارد.

بادکنک های فویلی و استفاده های مختلف از آن
بادکنک های فویلی و استفاده های مختلف از آن

هیچ نظری وجود ندارد

× برای ورود به بحث، باید وارد شوید
    دکمه بازگشت به بالا

    [gravityform id="2" title="true" description="true" ajax="true"]

    بستن
    بستن