آرایش و زیبایی

چگونه نسبت استاندارد اکسیدان به رنگ مو را اندازه گیری کنیم؟

نسبت استاندارد اکسیدان به رنگ مو باید چقدر باشد؟

نسبت استاندارد اکسیدان به رنگ مو اگر به درستی اندازه گیری شود تاثیر خوبی روی رنگ شدن مو دارد. همانطور که می دانید اکسیدان یک فعال کننده مو می باشد که به رنگ مو اضافه می شود تا مو بهتر رنگ بگیرد.

نوع و نسبت استاندارد اکسیدان به رنگ مو

در صورتی که نسبت رنگ و اکسیدان به درستی اندازه گیری نشود تاثیر بدی روی مو می گذارد. ممکن است مو را بسوزاند یا تناژ رنگی بدی مانند قرمزی بد ایجاد کند. برای رعایت این نسبت به نکات زیر توجه کنید:

1.واریاسون و رنگ را به برس طوری مخلوط کنید که کاملا در هم حل شوند و سپس اکسیدان را اضافه کنید.

2.برای نسبت درست رنگ و اکسیدان باید حجم و مقدار مو را در نظر بگیرید. همچنین بر این اساس نوع اکسیدان را انتخاب کنید.

3.بر روی تیوپ رنگ های کارخانه ای نسبت اندازه رنگ و اکسیدان درج شده است که اکسیدان باید به همین اندازه استفاده شود.نسبت استاندارد اکسیدان به رنگ مو

4.عبارت هایی مانند1:2 یا 1:1 که در برشور رنگ نوشته شده است، یعنی یک تیوپ رنگ با دو برابر اکسیدان یا یک تیوپ رنگ با حجم یکسان اکسیدان مخلوط شود.

5.اکسیدان 9درصد یا شماره 2 برای رنگ موهای روشن مناسب می باشد. اکسیدان 6درصد یا شماره1 برای رنگ موی تیره یا موی سفید کاربرد دارد. اکسیدان ۱۲ درصد یا شماره ۳ نیز برای دکلره کردن مناسب می باشد.

معرفی انواع اکسیدان

۱. اکسیدان سه درصد یا اکسیدان ولوم با10 یا اکسیدان شماره 0.5 ضعیف ترین نوع اکسیدان می باشد. چون باعث ثبات و تیرگی بیشتر می شود در رنگ های تیره مثل قهوه ای و مشکی به کاربرده می شود. کاربرد دیگر آن در مش، رنگ های های لایت و رنگ ساژهای انواع لایت می باشد.

این مطلب هم عالیه:
آیا آرایش با عینک در مهمانی ما را زیبا می کند؟

۲. اکسیدان ۶ درصد یا اکسیدان ولوم20 ویا اکسیدان شماره 1 برای دکلره های ضعیف و تکنیک دکوپاژ کاربرد دارد. موارد استفاده آن برای پوشش موی سفید، پوشش روب رنگ در ساقه مو، رنگ کردن ریشه مو و رنگ کردن ابرو می باشد.

۳. اکسیدان ۹ در صد یا اکسیدان ولوم30 یا اکسیدان شماره2، این نوع دارای قابلیت روشن کنندگی بالایی می باشد. برای دکلره کردن بسیار پرکاربرد بوده و در انواع گوناگون رنگ موها کاربرد دارد.

۴. اکسیدان ۱۲ درصد یا اکسیدان ولوم 40 یا اکسیدان شماره 3 مناسب برای دکلره کردن نیست زیرا به مو آسیب های جدی می زند. درجه روشن کنندگی این نوع بسیار بالا می باشد.نسبت استاندارد اکسیدان به رنگ مو

نکات مهم در هنگام انتخاب رنگ و اکسیدان

1.اگر موهایتان بدون رنگ و طبیعی می باشد، برای رنگ کردن آنها از فرمول روی جعبه رنگ کمک بگیرید.

2.نوع و ولوم اکسیدان را نسبت به پایه رنگ انتخاب کنید.

3.برای دکلره کردن به قدرت اکسیدان و غلظت رنگ توجه و دقت کنید.

4.برای تعیین غلظت ترکیب رنگ و اکسیدان باید انتخاب پایه روشن یا تیره شدن رنگ ها را مدنظر قرار بدهید.

5.سعی کنید برند رنگ و اکسیدان انتخابی یکی باشند.

جشن پلاس شما را به مطالعه انواع مقالات آموزشی در زمینه زیبایی و استایل و انتخاب رنگ لباس و حتی چگونه برگزار کردن انواع جشن ها و شیک پوشی در بخش های مختلف سایت دعوت می کند.

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن