آرایش و زیبایی

نحوه آرایش پوست سبزه یا تیره برای اینکه جذاب تر به نظر برسیم؟

آرایش پوست سبزه با آرایش پوست روشن و سفید متفاوت است و اکثرا لوازم آرایشی مناسب برای پوست های روشن می باشد. برای حل مشکل آرایش پوست شبزه یا تیره در این مقاله نکات آرایشی کاربردی و مفیدی را معرفی می کنیم. با به کاربردن این نکات می توانید صورت با پوست سبزه را بگونه ای جذاب آرایش کنید.

نحوه آرایش پوست سبزه یا تیره

رنگ بنفش یکی از مناسب تر ین رنگ ها برای آرایش خانم ها با پوست تیره می باشد. زیرا اغلب آنها دارای چشم هایی با رنگ قهوه ای تیره یا فندقی رنگ هستند.  رنگ هایی مثل طلایی و برنز همیشه خانم های با پوست سبزه را زیبا نشان میدهد و برای مهمانی و آرایش روزانه مناسب می باشد.

آرایش صورت در افراد با پوست تیره باید با مهارت خاصی انجام شود. در این نوع پوست، پیشانی تیره تر از قسمت مرکزی صورت است  بنابراین برای یکدست شدن رنگ صورت و کاهش تضاد بین نقاط تیره و روشن صورت باید از کرم های رنگی پایه استفاده نمود. برای روشن کردن پوست صورت در قسمت مرکز صورت مقداری مرطوب کننده بزنید و مقداری رنگ برنزه روی پیشانی و اطراف صورت بزنید و برای کاهش تفاوت رنگ دو قسمت آنها را باهم ترکیب کنید.

آرایش پوست سبزه

برای استفاده از رنگ گرم تر باید درجه رنگی بین قسمت روشن و تیره پوست انتخاب کنید و آن را در تمام صورت بزنید.  اگر می خواهید از رنگ های گرم تر استفاده کنید و آن را بر سر تا سر صورت خود بمالید. در صورتی که کرم را در تمام صورت پخش نکنید ممکن است رنگ کرم برای پوست برخی از قسمت های تیره و یا روشن مناسب نباشد و جهره را از حالت طبیعی خارج کند. بنابراین چون هدف از استفاده از کرم رنگی کاهش تضاد رنگی بین قسمتهای سبزه و روشن پوست می باشد باید کرم را روی سراسر صورت بمالیم.

این مطلب هم عالیه:
برای مهمانی های دورهمی چگونه سایه چشم سفید و مشکی بزنیم که جذاب باشیم؟

آرایش لب

نکته مهم در آرایش لب برای افراد با پوست تیره استفاده و انتخاب رنگ مناسب برای آرایش لب می باشد. مثلا رژلب های کم رنگ و نوود اصلا مناسب این رنگ پوست نیست  و باعث میشوند شما بیمار به نظر برسید. چنانچه دوست دارید از چنین رنگ هایی استفاده کنید؛ رنگ هایی با سایه قهوه ای و نارنجی که تشابه بیشتری به پوست تیره دارند انتخاب کنید. همانطور که قبلا گفتیم رنگ های بنفش و قرمز و شرابی برای پوست های تیره و سبزه بسیار مناسب می باشد . این رنگ ها باعث  داشتن آرایش جذابی برای افراد با پوست سبزه و تیره ایجاد می کنند.

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن