برای خانم ها

لباس مجلسی پوشیده شیک و بلند برای مهمانی های مختلط

لباس مجلسی پوشیده برای خیلی از خانم ها محبوب و جذاب است. زیرا هم پوشیده اند و حجاب دارند و هم اینکه خیلی شیک و با کلاس نشان داده می شوند. جشن پلاس چندین مدل لباس مجلسی که که بسیار شیکو جدید و زیبا هستند و در عین حال پوشیده هستند را به شما معرفی می کند. لباس پوشیده برای شرکت در مهمانی هایی که مختلط اند مناسب است. این نوع لباس برای عروسی و عقد و جشن های نامزدی یا مهمانی های رسمی بسیار عالی است.

انواع طرح ها و مدل‌هایی که در این مقاله برای شما دوستان جشن پلاسی آورده شده مناسب سلیقه های مختلف می باشد. از مدل اسپرت گرفته که محبوب دختران جوان می باشد تا انواع کار شده لباس که مناسب سلیقه بسیاری از خانم های خوش سلیقه است. مدل‌های لباس معرفی شده را می شود برای انواع جشن ها و مهمانی ها از قبیل؛جشن تولدها و مراسم خواستگاری و مهمانی های رسمی و…پوشید. لباس مجلسی پوشیده

لباس مجلسی پوشیده

معرفی مدل لباس مجلسی پوشیده

تنوع لباس‌های پوشیده مناسب مجالس گوناگون از نظر انواع طرح و رنگ بندی و جنس دست کمی از تنوع لباس‌های باز ندارند و با دستی باز می توانید هر مدلی را که دوست داشتید بپوشید. پارچه این نوع لباس‌ها نازک و بدنما نیست و دارای آستین و بلند هستند. نوع پارچه مورد استفاده ترکیبی از پارچه هایی مثل دانتل و حریر و ساتن و گیپور و تور و ریون می باشد. بنابراین با پوشیدن این نوع لباس می توانید هم حجابتان را رعایت کنید و هم اینکه شیک و مجلسی باشید.لباس مجلسی پوشیده لباس مجلسی پوشیده

این مطلب هم عالیه:
تیپ مناسب مهمانی برای خانم ها با سلایق گوناگون

از آنجایی که انواع مدل های لباس پوشیده برای تبلیغ لباس صورت می گیرد نه برای حجاب. ممکن است بعضی مدل ها زیاد پوشیده نباشد و مقداری نازک باشد، می توانید پارچه مدنظرتون را بخرید و به یک خیاط ماهر بدید که مدلی را که می خواهید برایتان بدوزد. آرایش مناسب لباس را هم می توانید به سلیقه خودتان انجام دهید. برای مهمانی می توانید لباس ساده و بدون کار و اسپرت بپوشید مانند؛ لباس های بلند حریر یا ساتن با یک رنگ. برای اینکه لباس را جذاب تر کنید و از سادگی در بیارید می توان یک سنجاق سینه یا کمر بند به لباس ببندید.

لباس مجلسی پوشیده لباس مجلسی پوشیده

لباس بلند و پوشیده برای عروسی

برای لباس عروسی می توانید از پارچه های دانتل یا گیپور و یا کار شده د ربالاتنه و رو و سر آستین ها استفاده کنید تا شیک تر و به نظربرسید. کارشدگی روی آستین باید بیشتر و زیباتر باشد چون نسبت به یقه و بالا تنه که با روسری و شال پوشیده می شود، بیشتر در چشم می باشد.

در مراسمات خواستگاری که مجلس مختلط است، لباس پوشیده و شیک بسیار کاربردی می باشد. دراین نوع مجالس می توان از مانتوهای شیک استفاده کرد ولی چندان مناسب عروس خانم نمی باشد. بنابراین لباس شیک پوشیده مجلسی بسیار مورد استفاده می باشد.

لباس های بلند علاوه بر حفظ پوشش، شما را قد بلند تر و لاغرتر نشان می دهد. می توانید از دامن های از جنس حریر و ریون یا ساتن برای شیک تر و مجلسی تر شدن بپوشید.لباس مجلسی پوشیده لباس مجلسی پوشیده

این مطلب هم عالیه:
قد بلندها برای میهمانی کدام مدل لباس را بپوشند،کدام را نپوشند؟

ست لباس بلند و پوشیده با کیف و روسری

لباس های بلند و پوشیده مجلسی از نظر جنس پارچه و مقداری بلندی دارای محدودیت اند. ولی از لحاظ انتخاب رنگ هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید رنگ های دلخواه و شادی را برای دوخت این نوع لباس انتخاب کنید.

عکس های مدل های موجود هم از جلو لباس و هم پشت و هم جزئیات یقه و آستین ها گرفته شده است که شما بتوانید براحتی مدل لباس مد نظر را انتخاب و برای دوخت راحت باشید.لباس مجلسی پوشیده لباس مجلسی پوشیده

برای اینکه شیک تر به چشم بیایید باید لباس مجلسی را با شال و روسری و کیف و کفش تان ست کنید و آنها را از لحاظ ترکیب رنگ با هم هماهنگ کنید. می توانید یک شال یا روسری حریر یا ساتن را با رنگ های نزدیک به رنگ لباس بپوشید. برای اینکه لبا با شال و روسری هم خوانی بیشتری داشته باشد با لباسی که  روی آن زرق و برق کار شده است هرگز شال و روسری طرح دار نپوشید و بهتراست شال و روسری یک رنگ انتخاب کنید. برای شیک تر و پوشیده تر شدن لباس، از تور و حریر به عنوان شنل یا کت یا لایه روی دامن در دوخت لباس استفاده کنید.

لباس مجلسی پوشیده لباس مجلسی پوشیده

جشن پلاس از شما عزیزان دعوت می کند به بخش های دیگر جشن پلاس سر بزنید و از مقالات جذاب آن استفاده کنید.

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن