آرایش و زیبایی

چگونه در مهمانی رژلب قرمز جذاب بزنیم؟

مهم ترین نکات استفاده از رژلب قرمز

رژلب قرمز به دلیل سازگاری و تناسب با چهره های مختلف، چهره افراد را خاص و عاشقانه و جذاب نشان می دهد.  در زدن رژلب قرمز باید با دقت و احتیاط اقدام کرد زیرا در صورت استفاده نامناسب از آن ممکن است شما را به شکل دلقک در بیاورد.  در ادامه مقاله، شما را با نکات بسیار کاربردی در مورد چگونگی زدن رژلب قرمز آشنا می کنیم. با جشن پلاس همراه باشید تا یاد بگیرید که چگونه رژلب قرمز را برای مهمانی بزنید تا جذاب به چشم آیید.

رنگ رژلب قرمز مناسب رنگ پوست

از نکات مهم در استفاده از رژلب قرمز پیدا کردن رنگی متناسب با پوست می باشد. رنگ های مختلف پوست نیاز به تناژهای گوناگون از رنگ قرمز دارند. اگرپوستی روشن دارید و می خواهید چهره ای سرزنده و شاداب داشته باشید سایه قرمز با ته رنگ آبی را استفاده کنید. برای پوست های تیره از قرمز نارنجی و قرمز تیره استفاده کرده و قرمز تمشکی به پوست گرمی خاصی می دهد.

برای اینکه موقع استفاده از رژلب قرمز، رژ به دندان ها مالیده نشود بعد از زدن رژ انگشت را در دهان بگذارید و فشار دهید. بنابراین مقدار رژ اضافه جذب انگشت می شود و به دندان نفوذ نمی کند.رژلب قرمز

برای ماندگاری رژلب مانند آرایش بقیه صورت، بعد خوردن نوشیدنی ها، لب ها را با دستمال پاک کنید و یک لایه نازک از پودر سپس رژ بزنید. مطمئن باشید که رژلب تثبیت شده و تا پایان روز خراب نمی شود.

برای اینکه ظاهر لبها یکدست شود و دچار خط خوردگی نشود باید پس از زدن رژ، لب را قلم گیری کنید. قبل ازاستفاده از رژلب قرمز حتما سطح لبها را با خط لب بپوشانید تا ماندگاری رژلب تامین شود و سطح آن خشک شده و آن را برای زدن رژ لب آماده  می کند. برای جلوگیری از دو رنگ شدن سعی کنید خط لب را همرنگ لبهای طبیعی انتخاب کنید.

این مطلب هم عالیه:
برای داشتن رنگ مو متناسب با پوست در مهمانی چه باید کرد؟

آرایش صورت را ساده انجام دهید

اگر رژلب قرمز را به خوبی استفاده کنید چون صورت با این رنگ حالت خاصی دیگر نیازی به آرایش آنچنانی برای بقیه صورتتان ندارید. برای زدن رژلب قرمز باید آرایش ساده ای داشته باشید خط چشم ساده و یا ریمل آرایش چشم ساده ای است که که شما را بسیار جذاب نشان می دهد.رژلب قرمز

به دلیل اینکه رنگ قرمز، عمق و تیره گی لب را بیشتر نشان می دهد بنابراین اگر لبهای باریکی دارید و نمی خواهید لبها کوچک دیده شود از این رنگ قرمز تیره خود داری کنید. بجای رنگ قرمز می توانید از رنگ گرم تر استفاده کرده یا اینکه اگر رنگ پوست روشن است  قرمز تمشکی بسیار مناسب است. برای کنترل سایه تیره از یک قرمز گرم تر در قسمت لب بالا و پایین استفاده کنید.

برچسب ها

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن