آرایش و زیبایی

ترفند آرایشی ساده برای بزرگ نشان دادن چشم ها

بزرگ نشان دادن چشم ها تاثیر بسیار زیادی در جذابیت و زیبایی چهره می گذارد. در این مقاله جشن پلاس چند ترفند آرایشی ساده را برای شما معرفی میکند که با بکار گیری آنها می توانید چشمان خود را درشت و بزرگ کنید.

ترفندهای بزرگ نشان دادن چشم ها

استفاده از ریمل برای بزرگ نشان دادن چشم ها بدین صورت است که ابتدا لایه ای از ریمل را روی مژه ها بزنید سپس لایه دوم ریمل را به قسمت بیرون مژه ها بکشید بنابراین قسمت بیرونی مژه برجسته می شود و چشم ها بازتر و کشیده تر به نظر می رسند

برای اینکه با آرایش پلک ها بتوانید چشم ها را درشت و بزرگ کنید باید آنها را هایلات کنید. مثلا یک سایه چشم کرم رنگ براق روی مرکز پلک بزنید بنابراین چشم ها براق و روشن جلوه میکنند.

هایلات کردن زیر ابرو باعث از بین رفتن تیرگی های گوشه داخلی چشم می شود و چشم ها را بزرگتر جلوه میدهد. از یک هایلایتر مخصوص ابرو استفاده کرده و روی استخوان زیر هر ابرو و به سمت گوشه داخلی چشم بکشید.

از بین بردن قرمزی چشم با آرایش

پنهان کردن قرمزی دور چشم برای اینکه سفیدی دور آن بهتر جلوه کند ترفند دیگری برای بزرگ نشان دادن چشم هاست. برای از بین بردن هر نوع تن رنگ  قرمز و صورتی را می توان باید از خط چشم استفاده کرد تا سفیدی چشم بیشتر و روشن تر به نظر آید و در نتیجه چشم ها بزرگ تر نشان داده شوند. توجه کنید که کشیدن یک خط چشم کرمی یا نود، مانند یک کانسیلر برای نواحی داخلی چشم عمل می کند.

این مطلب هم عالیه:
10 روش کارآمد برای از بین بردن موی زیر پوستی برای زیباتر بودن در مهمانی

یکی دیگر از ترفندها برای بزرگ نشان دادن چشم ها، تنظیم کردن قوس ابروها می باشد. برای نشان دادن بهتر قوس ابرو بیش از حد ابروها را برندارید. وقتی ابرو بطور مناسب قوس داشته باشد ناحیه بالای چشم بیشتر دیده شده و چشم بزرگتر به نظر می آید.

جشن پلاس شما را دعوت به خواند مقاله با چه راهکارهایی در مهمانی با آرایشی ساده چشمانی درشت داشته باشیم؟  میکند. برای مطالعه مقالات و ترفندهای گوناگون در زمینه های آرایشی و زیبایی و شیک پوشی به این قسمت ها مراجعه کنید.

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن