برای خانم ها

برای انتخاب عینک آفتابی برای صورت های بیضی به چه نکاتی باید توجه نمود؟

عینک آفتابی به دو دلیل خریداری می شود، برای اینکه چشما شما را در برابر اشعه مضر خورشید محافظت کند و دیگری برای استایل و فرم دادن به صورت برای اینکه جذابتر بنظر برسید. بهرحال باید در انتخاب آن دقت داشت تا علاوه بر اینکه محافظ خوبی برای چشم انتخاب میکنیم، ظاهری جذابی هم داشته باشیم. قبل از خرید عینک آفتابی باید بدانیم که فرم صورت ما چه شکلی می باشد و بر اساس آن و با دقت بیشتر عینک را انتخاب کنیم. با جشن پلاس همراه باشید تا عینک های مختلف و مناسب فرم صورت بیضی شکل را مورد بررسی قرار دهیم.

 عینک آفتابی برای صورت بیضی

فرم صورت بیضی معمولا و در بیشتر مواقع با هر مدل و استایلی از عینک آفتابی زیبا و شیک به نظر می رسد. برای شناخت انواع فرم صورت به مقاله انتخاب گوشواره بر اساس فرم صورت مراجعه کنید.

برای انتخاب عینک برای فرم صورت بیضی فقط به سایز شیشه یا لنز در مقایسه با سایز صورت توجه کنید. و اینکه انتهای شیشه عینک با انتهای ابرو مماس باشد. سپس می توانید از فریم های ورزشی و اسپرت گرفته تا مربع، اور سایز، گربه ای و هر مدلی بین آن ها است انتخاب کنید. اگر صورتی کمی کوچکتر یا بزرگتر از حالت نرمال دارید میتوانید هر مدل و فریمی را انتخاب کنید. ولی اگر صورت بیضی و کوچک دارید به دلیل اینکه صورت کوچک است و عینک بسیار بزرگ جلوه میکند تنها گزینه عینک آفتابی اورسایز می باشد.

 عینک آفتابی برای صورت بیضی

برای صورت های با فرم های مختلف فریم های عینک آفتابی گو ناگونی وجود دارد. در اینجا مدلهای عینک آفتابی برای صورت های با فرم بیضی را معرفی میکنیم.

این مطلب هم عالیه:
بهترین ایده های خرید کادو برای خانم ها

مدل گربه ای

این مدل عینک آفتابی به دلیل اینکه ظاهری شیک و فریبنده ایجاد میکند. معمولا انتخاب اکثر خانم ها می باشد. این مدل با دارا بودن فریم ضخیم  و دسته هایی که در گوشه های بالایی به شیشه عینک متصل شده اند ظاهری شبیه به چشمان گربه ایجاد میکند. از انواع کلاسیک با شیب کمتر در فریم تا انواع مدرن با زاویه بسیار گربه ای  از مدلهای متنوع این مدل است.عینک آفتابی

مدل اور سایز:

این مدل محبوبیت خود را مدیون ژاکلین اوناسیس است. فریم این مدل به دلیل اینکه قسمت بیشتری از چشم و صورت را پوشش میدهد، ظاهری رمزآلود دارد. و در عین حال ظریف و پرزرق و برق نیز می باشد.

عینک آفتابی

مدل ویفرر:

این فریم از دهه 50 تغییرات بسیاری داشته و در برخی زمانها با عدم محبوبیت مواجه شد. تا اینکه در دهه  2000طرحی جدید و جذاب  باعث محبوبیت دوباره آن شد. تغییراتی که در طراحی ایجاد شده شامل، تغییر جنس آن از کائوچو به پلاستیک و فریم کوچکتر با زاویه کمتر می باشد همچنین این مدل سبک وینتیج دارد و در رنگ ها و مدلها و طرح های گوناگون عرضه می شود.عینک آفتابی

مدل برولاین

این مدل  که محبوب افراد مشهور است و به اسم کلاب مستر هم شناخته شده است، پرفروش ترین مدل برند ری بن است. بولاین یعنی خط ابرو ، چون قسمت درشت بالایی قاب عدسی آن که شبیه ابرواست و لنز عینک را قاب می‌کند.عینک آفتابی

مدل فلت تاپ:

استایل این مدل عینک آفتابی نمایی ترکیبی از فریم های فانک، جذاب و جالب آینده است. دارای رنگ ها و مدل های مختلفی است که در بین افراد اهل مد و افراد مشهور محبوب شده است.عینک آفتابی

این مطلب هم عالیه:
عینک طبی یا عینک آفتابی کدام شما را خوشتیپ تر می کند؟

بسیاری از فریم ها متناسب برای صورت بیضی هستند به همین دلیل انتخاب عینک برای این مدل صورت راحت می باشد. مدل ویفرر و برولاین گزینه های خیلی عالی برای این فر صورت هستند.

دوستان جشن پلاسی توجه کنید که هنگام خرید و انتخاب عینک برای صورت با  فرم بیضی فقط به سایز و فریم آن دقت کنید.

در انتهای مقاله از شما دعوت میکنیم به مقالات جذاب و خواندنی دیگر جشن پلاس هم سر بزنید و از مطالعه  آنها استفاده و لذت ببرید.

برچسب ها

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن