مهمانی دوستانه

استایل مردانه جذاب برای مهمانی تابستانی

در مهمانی ها و جلساتی که در زمستان برگزار می شوند انتخاب نوع لباس و استایل خیلی راحت است. شما در زمستان گزینه های بسیاری برای تنظیم استایل خود دارید. اما وقتی در فصل تابستان به جایی دعوت می شوید نوع پوشش بسیار متفاوت می شود. انتخاب سخت است. گزینه های انتخابی به یک پیراهن خنک یا تی شرت ختم می شود. بله نکته همین جاست. ست کردن یک تی شرت با یک شلوار مناسب. البته باز جای شکرش باقی ست که در اینجا نگران انتخاب بین شلوار یا شلوارک نیستید. گزینه دوم (شلوارک) خود به خود حذف می شود. با کجارو همراه باشید تا با یک استایل مردانه جذاب در هر جمعی بدرخشید.

 

استایل مردانه جذاب در مهمانی رسمی یا نیمه رسمی

در اغلب مهمانی های رسمی، داشتن یک استایل مردانه جذاب کار چندان سختی نیست. درست حدس زدید . انتخاب لباس برای مهمانی رسمی مانند انتخاب لباس در زمستان است. شما با یک دست کت و شلوار رسمی بسیار جذاب خواهید بود. در نهایت به خاطر گرما مانند بیشتر وقت ها پس از ورود به مهمانی کت خود را در می آورید. اما در مهمانی های دوستانه یا نیمه رسمی انتخاب چیست؟ یک کت بلیزر مردانه.درست است! یک کت بلیزر مردانه به همراه یک تی شرت آستین کوتاه  یا بلوز نخی خنک به شما یک استایل مردانه جذاب می دهد.

تیشرت های رنگارنگ گزینه مناسب استایل تابستانی

هر چقدر هم که داشتن استایل جذاب مردانه در تابستان سخت باشد ولی به تیشرت های رنگارنگ آن می ارزد. شما اینطور فکر نمی کنید؟ اما نکته ای که باید در خرید تیشرت ها دقت کنید رنگ و جنس آن هاست. سعی کنید از رنگ های روشن که جذب گرمای کمتری دارند و از جنس نخ یا پنبه هستند استفاده کنید.

این مطلب هم عالیه:
خوش گذرانی در مهمانی دوستانه و دورهمی های دخترانه

 چه شلواری مناسبِ استایل مردانه جذاب در تابستان است؟

پاسخ چیست؟ آیا جواب شما گزینه ای غیر از یک شلوار خنک گشاد است؟ لباس ها در هر فصلی باید مناسب آن زمان باشند. وگرنه شلوار جین همیشه زیباست و خیلی راحت می شود آن را ست کرد. اما برای تابستان واقعا خیلی گرم است. شلوار های نخی گشاد باعث جریان هوا می شوند و حالتان را بهتر می کنند. البته اگر به مسافرت می روید شلوارک را فراموش نکنید.

استایل مردانه جذاب

 کتانی ، کفش یا صندل؟ انتخاب تابستانی شما چیست؟

نگران نباشید. پوشیدن صندل استایل مردانه جذاب شما را خدشه دار نمی کند. اگر یکبار در تابستان به جای کفش یا کتانی از صندل استفاده کنید دیگر به فکر پوشیدن چیزی غیر از این در تابستان نخوهید افتاد. تنها نکته ای که باید در هنگام پوشین صندل به آن توجه کنید انتخاب شلوار مناسب است. پیسنهاد ما به شما یک شلوار نسبتا کوتاه است.

کلاه ، عینک، عطر مکمل های استایل مردانه جذاب

عطر و اسپری با بوی خنک را در تابستان فراموش نکنید. اصلی ترین مکمل استایل مردانه جذاب شما، بوی خوش است. داشتن یک عینک آفتابی مناسب در تابستان جذابیت شما را چندین برابر می کند. پیشنهاد آخر ما به شما انتخاب یک کلاه آفتابی مناسب است.

 

2 نظرات

  • […] استایل مردانه جذاب برای مهمانی تابستانی […]
  • […] استایل مردانه جذاب برای مهمانی تابستانی […]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن