گل آرایی

۷ مدل گیفت عروسی جدید مخصوص مراسم‌های تابستانی

گیفت های عروسی یکی از بخش‌های جدایی ناپذیر مراسم‌های عروسی شده است. این یادگاری‌ها به عنوان خاطره ای از جشن ازدواج عروس و داماد برای مهمانان باقی می‌ماند. به همین علت است که عروس خانم ها اغلب به دنبال مدل های جدید و زیبای گیفت عروسی هستند که در عین خاص بودن، قیمت ارزانی نیز داشته باشند. پیشنهاد ما به شما این است که از گیفت های عروسیفروشگاه دیدن کنید. مطمئنا مدل های مناسبی را خواهید دید.

یکی از راه‌هایی که‌ می‌توانید گیفت خود را متفاوت کنید، این است که با توجه به فصلی که عروسی خود را برگزار می‌کنید، یادبودی را انتخاب نمایید. تابستان زمان مناسبی است برای اینکه جشن خود را برگزار کنید. طبیعت زیبا و میوه های رنگارنگ این فصل به شما کمک زیادی خواهند کرد. در این مطلب ۷ گیفت عروسی جدید را برای‌تان پیشنهاد می‌دهیم که می‌توانید در این فصل از سال تهیه کنید و به مهمانان خود بدهید. مطمئنا مهمانان با دیدن این مقدار ظرافتی که به خرج داده‌اید، خوشحال خواهند شد.

پیشنهاد می‌کنم گیفت های زیر را هم از دست ندهید. این گیفت های مدرن در کنار سفره‌های عقد کریستال و مدرن بسیار شیک به نظر خواهند رسید.

یادبود-گوی-مرواریدی2
یادبود عروسی مدل گوی مرواریدی

 

 

یادبود-گوی-آینه-ای
یادبود مدل گوی آینه ای

 

مدل گیفت عروسی جدید برای فصل تابستان

۱. عصاره گل سرخ

می‌توانید به مهمان یک بطری عصاره گل سرخ هدیه بدهید. البته با روبان رنگی ان را تزیین کنید. این شربت خوشمزه یک گیفت عروسی جدید و جالب برای مهمانان است که مطمئنا خوش‌شان خواهد امد.

paint-it-rose-bottle-193-d112138-0515_vert

۲.دسته‌های کوچک گل

گل های رنگارنگ یکی از چیزهایی است که در این فصل می‌توانید خیلی راحت به دست آورید. البته باید گل هایی که انتخاب می‌کنید تا اخر مراسم تازه و با طراوت باقی بمانند.

این مطلب هم عالیه:
پنج ترفند برای پیدا کردن دسته گل عروسی مناسب

favors-068-mwd110955_vert

۳.تراریوم های کوچک

می توانید تراریوم های کوچکی را خودتان در خانه تهیه کنید. تراریوم ها کاکتوس های کوچکی هستند که در یک خانه شیشه ای کوچک تزیین شده اند.

mwd104697_sum09_terrarium2_vert

۴.میوه های کوچک

می توانید میوه هایی مثل پرتقال یا هلو یا کیوی را تزیین کنید و به عنوان گیفت به مهمانان بدهید. ان میوه ها طراوت و تازگی تابستان را یادآور خواهند شد.

clip-art-fruit-mwd107615_vert

۵.شیشه های عسل

شیشه های عسل کوچکی را تهیه کنید و با طناب یا روبان تزیین نمایید. این گیفت عروسی جدید از آنجایی که با مزاق بیشتر افراد  سازگار است، خوشایند همه خواهد بود.

mwd106505_spr11_honeyopener4_hd

۶.ترشی خانگی

می‌توانید ترشی‌های خانگی را درست کنید و د ظرف های کوچک و فانتزی تزیین کنید. اگر اهل ریسک و خلاقیت هستید، این گیفت عروسی به دردتان خواهد خورد.

rw-lawren-jesse-21-0811wds107012_vert

۷. آب نبات بسته بندی شده

می‌توانید اب نبات های رنگی تهیه کنید و آن ها را به شکل‌های زیبا تزیین نمایید. این گیفت عروسی هم ارزان قیمت است و هم مورد پسند مهمانان قرار خواهد گرفت. برای زیبا تر شدن این گیفت کمی ذوق و خلاقیت خود را مایه‌ی کار کنید.

favors-034-mwd110955_vert

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

یک نظر

دکمه بازگشت به بالا