عروسنامزدی

۷ راه برای اینکه در روز عروسی خود خوش اندام باشید

جشن پلاس: ازدواج یکی از مهمترین روزهای زندگی هر فردی است. همه‌ی عروس‌ها می‌خواهند تا در روز عروسی خود زیباتر از همه‌ی خانم‌ها به نظر برسند. برای همین هم سعی می‌کنند تا فرا رسیدن این روز لاغر شوند. اگر شما هم جز این دسته افراد هستید، می‌توانید راه‌کار های زیر را دنبال کنید.

راهکارهایی که به خوش اندام شدن شما کمک می‌کند
راهکارهایی که به خوش اندام شدن شما کمک می‌کند

۷ راه برای اینکه تا روز عروسی خود خوش اندام شوید

آب زیادی بنوشید

سعی کنید روزانه ۵ تا ۶ لیوان آب بخورید. این تعدا جدای از مقدار آبی است که در مواد غذایی دیگر موجود است. آب علاوه بر اینکه سوخت‌وساز بدن را سریع‌تر می‌کند، تاثیر زیادی هم در زیبایی پوست شما خواهد داشت. پس برای زیبا بودن صورت خود در روز عروسی و البته داشتن اندامی بهتر، آب خوردن را فراموش نکنید.

ورزش کنید

سعی کنید روزانه حداقل ۳۰ تا ۴۵ دقیقه فعالیت هوازی مثل پیاده‌روی  سریع، دویدن و شنا داشته باشید. ورزش کردن علاوه بر اینکه به خوش اندام شدن شما کمک می‌کند، برای دفع استرس ناشی از عروسی نیز مفید است. تمرین یوگا نیز همین تاثیر را برای‌تان خواهد داشت.

صبحانه بخورید

روز خود را حتما با یک صبحانه‌ی عالی شروع کنید. صبحانه در اوایل صبح سوخت‌و ساز بدن شما را به راه می‌اندازد. تحقیقات نشان داده که خوردن ۵-۶ وعده‌ی کوچک خیلی بهتر از خوردن ۳ وعده‌ی غذایی پرچرب است. این یک قاعده‌ی کلی برای خوش اندام شدن است. نه تنها برای زیبا بودن در روز عروسی بلکه برای سالم بودن در طول عمر، خوردن صبحانه را فراموش نکنید.

غذاهای سالمی انتخاب کنید

از ارد و برنج سفید دوری کنید و به جای ان برنج قهوه ای و آرد گندم مصرف نمایید. چربی زیاد مصرف نکنید، شاید در طول مدت اماده شدن برای مراسم عروسی وقت نکنید که غذای خانگی و خوب مصرف کنید اما یادتان باشد، نباید فست‌فود مصرف کنید.

این مطلب هم عالیه:
نکات مهمی که باید برای مدل آرایش عروس خود در نظر بگیرید

گروه غذایی مختلفی مصرف کنید

سعی کنید تمامی مواد غذایی اعم از ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب، اسیدهای آمینه و سایر مواد مغذی را به بدن خود برسانید. این مواد غذایی برای بالا بردن عملکرد بدن شما خوب است. برای خوش اندام بودن باید از  نان سفید، غلات، حبوبات و سیب‌زمینی پخته اجتناب کنید.

چای و قهوه کمتری بخورید

چای و قهوه را حداکثر به دو لیوان در روز برسانید. سعی کنید به جای ان از چای سبز استفاده کنید. چای سبز منبع آنتی‌اکسیدانی به نام پلی فنول است که به سوختن چربی کمک می‌کند و کافئین موجود در آن  میزان متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد.

انار بخورید

روانه یک وعده انار بخورید. انار برای درخشان شدن پوست مفید است و صورت را درخشان‌تر می‌کند.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

5 نظرات

  • ویک راه دیگه   اینکه تخم مرغ اپز بخورید       که سرشار از ویتامین     است      که برای زیبای پوست عالی هست     
  • سعی کنید تمامی مواد غذایی اعم از ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب، اسیدهای آمینه و سایر مواد مغذی را به بدن خود برسانید
  • بنظر من   روز خود را حتما با یک صبحانه‌ی عالی شروع کنید. صبحانه در اوایل صبح سوخت‌و ساز بدن شما را به راه می‌اندازد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا