کیک و شیرینی

۶ نکته‌ای که باید درخصوص خرید کیک عروسی بدانید

جشن پلاس: بیشتر مقالاتی که در خصوص کیک‌های عروسی مشاهده کرده‌اید، درخصوص طراحی خاص و مدل‌های جدید است و کمتر کسی به قیمت بالای این کیک‌ها اشاره می‌کند. دلیل این امر، حتی می‌تواند عدم آگاهی درخصوص قیمت کیک‌ها نیز باشد. خرید کیک عروسی مستلزم رعایت برخی نکات و آگاهی از جزئیات آن است.

به‌ همین دلیل پس‌ از مدتی تحقیق، نکات کلیدی درخصوص خرید کیک عروسی و بودجه‌بندی مناسب برای آن گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید قبل‌ از خرید کیک آن‌ها را مطالعه نمایید.

در کنار کیک اصلی، کیک دیگری سفارش دهید

یکی‌ از ترفندهای اصلی برای کاستن هزینه‌های بالای سفارش و خرید کیک عروسی، سفارش کیکی معمولی در کنار کیک اصلی، برای پذیرایی از مهمانان است. کیک‌های عروسی گران‌تر از کیک‌های معمولی هستند و اگر بخواهید برای پذیرایی از تمامی مهمانان کیک عروسی را درنظر بگیرید، مطمئنا هزینه بسیار بالایی برای‌تان به‌همراه خواهد داشت.

کیک‌های باترکریم ارزان‌تر از کیک‌های فوندانت هستند

طراحان کیک معمولا برای تزئین آن، از خمیر فوندانت استفاده می‌کنند که قیمت بالاتری دارد. پیش‌ از سفارش کیک عروسی می‌توانید از طراح یا کیک‌پز بخواهید برای تزئین کیک از باترکریم استفاده نماید. باترکریم مخلوطی از کره و پودرشکر است که دقیقا به‌رنگ سفید خمیر فوندانت است اما قیمت بسیاری پایین‌تری دارد.

برای تزئین کیک از گل‌های طبیعی استفاده کنید

کیک عروسی 1

گل‌های شیرین و خوردنی که از شکر تهیه و بر روی کیک قرار داده می‌شوند، معمولا هزینه بر هستند و می‌توانید به‌جای آن‌ها از گل‌های طبیعی نیز استفاده کنید. فقط قبل‌از قرار دادن گل‌ها بر روی کیک، حتما باید آن‌ها را بشویید تا سلامت کیک با چالش مواجه نشود.

این مطلب هم عالیه:
آموزش تزیین کیک عروسی در منزل
[point]

به‌خاطر داشته باشید که برخی‌ از گل‌ها سمی هستند و استفاده از آن‌ها برای تزئین می‌توانید کیک را فاسد و خراب کرده و حتی مهمانان را دچار مسمومیت غذایی کند.

[end]

 

اجازه ندهید کیک‌پز از بودجه شما آگاه شود

به‌یاد داشته باشید که طراحان کیک و کیک‌پزها پیش‌از آن‌که هنرمند باشند، یک تاجر و بازاری هستند و اولویت اصلی برای آن‌ها پول است. ابتدا قیمت مدل‌های مختلف کیک را جویا شوید و سپس باتوجه به بودجه‌ای که برای این‌کار اختصاص داده‌اید، یکی‌از مدل‌ها را انتخاب کنید. حتی بهتر است پس از انتخاب مدل دلخواه‌تان، درخصوص قیمت چونه نزنید. زیرا ممکن است، تغییراتی در مواد اصلی یا تزئین کیک صورت بگیرد.

کیک‌های عروسی گران‌تر از کیک‌های تولد هستند

کیک عروسی 2

مواد به کاررفته در تهیه کیک عروسی و تولد یکسان است. اما قیمت کیک عروسی بسیار بالاتر از کیک‌ تولد است. تنها سایز و اندازه کیک عروسی متفاوت است. اگر درهنگام سفارش کیک عروسی، هزینه‌ی اضافی از شما خواسته شد، می‌توانید دلیل آن را جویا شوید.

به دنبال دوستی آشنا به تهیه کیک و شیرینی باشید

این روزها اغلب دخترخانم‌های جوان و خانم‌های خانه‌دار با طرز تهیه کیک آشنایی دارند و در منزل نیز کیک‌های بسیار زیبا و خوشمز‌ه‌ای آماده می‌کنند. اگر چنین فردی در بین آشنایان‌تان دارید و از کار او مطمئن هستید، می‌توانید از او بخواهید تهیه کیک مراسم عروسی‌تان را برعهده بگیرد. می‌توانید نصف هزینه‌ی سفارش کیک را به دوست‌تان بدهید و درعوض کیکی با همان ویژگی‌ها داشته باشید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا