تشریفات عروسیکیک و شیرینی

۵ طرح کیک عروسی که عاشقش خواهید شد

جشن پلاس: همه زوج‌های جوان و مهمانانی که در مهمانی شرکت می‌کنند عاشق کیک هستند. برای اینکه بتوانید دیزاین کیک عروسی مورد نظرتان را طوری انتخاب کنید که مناسب مراسم شما باشد و مهمانان شما آن را بپسندند باید دقت کنید.ویژگی‌های یک کیک مناسب:

  • باید به یاد ماندنی باشد
  • در خور شان شما و همسرتان باشد
  • و البته باید خوشمزه باشد

می‌توانید مانند همیشه از مدل کیک‌هایی که اخیراً در عروسی‌های نزدیکان‌تان به کار رفته، الهام بگیرید .مدل کیک‌های عروسی بسیار متنوع است. در این نوشته می‌خواهیم چند نمونه از ایده‌برای دیزاین کیک عروسی برایتان ارائه کنیم.

کیک‌ عروسی پاستیلی

چرا درخشش عروسی‌تان را فقط محدود به حلقه کنیم؟ بهتر است همه چیز کمی‌تلالو داشته باشد بنابراین این کیک‌ها برای عروسی مناسب است.زیبایی که این کیک دارد می‌تواند نگاه خیلی از مهمانان را به خود خیره کند و زیبایی آن نقل قول مجالس بشود.

دیزاین کیک

کیک‌هایی که با حس شخصی آماده می‌شود

داشتن کیک منحصر به فرد برای عروسی‌تان یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌تواند تاثیرگذار باشد،با اضافه کردن حس شخصی‌تان به کیک می‌توانید چشم اندازی کوچک در مورد خود و همسرتان به مهمانان‌تان بدهید برای مثال اگر این کیک توسط یک شخص متخصص آماده شود می‌تواند عشق شما را در قاب عکس یا حرف ارائه کند از طرفی دیگر اگر دیزاین کیک عروسی را خودتان انتخاب کنید موثر تر خواهد بود.

دیزاین کیک

کیک‌ عروسی رافل (چنچنی)

اگر بخواهیم به یک کیک لفظ “زیبا” اطلاق کنیم، بدون شک رافل گزینه‌ی مناسبی برای این توصیف است. برای داشتن ظاهری زیبا باید این کیک ها به صورت چین های مرتب و به ردیف مرتب شوند و یا اگر بخواهید این نوع کیک ها ظاهری مدرن‌تر داشته باشند و حالت یک شکل نداشته باشند بلکه باید به صورت لایه های به نازکی کاغذ داشته باشند که مانند گلبرگ‌های دور یک گل باشد.

این مطلب هم عالیه:
۵۰ نکته آموزشی عکاسی از مراسم عروسی برای مبتدیان

دیزاین کیک

کیک عروسی برهنه

این موضوع آن‌قدر هم که که فکر می‌کنید بی ادبانه نیستند کیک برهنه کیکی هستند که بافت داخلی آن دیده می‌شود و روی آن با خامه تزئین نشده است.

در تزئیین این نوع کیک‌ها از خامه و سایر وسایل تزئینی کمتر استفاده می‌شود.این کیک‌ها به صورت ذاتی زیبایی مخصوص به خود را دارند و در تزئین‌آن‌ها از گل‌های طبیعی و میوه استفاده می‌شود.

این کیک‌ها گزینه‌ی مناسبی برای عروس‌هایی که در خارج از شهر برگزار می‌شود و تم روستایی دارد مناسب است.مخصوصاً اگر با مواد طبیعی مانند میوه‌ها یا گل های رز تزئین شوند.

دیزاین کیک

کیک عروسی توری

تورها پارچه های بسیار مجلل هستند که محدود کردن آن‌ها به لباس و یا لباس زیر نوعی هدر دادن آن‌‌ها است.کیک های خود را با طرح های پیچیده و زیبای توری تزئین کنید.

می‌توانید برای دیزاین کیک عروسی‌تان از توری‌های بزرگ یا کوچک استفاده کنید.

دیزاین کیکدر مورد انتخاب و دیزاین کیک عروسی می‌توان از گزینه‌های زیادی استفاده کرد تا یک کیک مطابق سلیقه خودتان را انتخاب کنید. کدام یک از کیک‌های معرفی شده مطابق نظر شما است؟

در صورتی که طرح دیگری از کیک عروسی مد نظر شما باشد، به ما معرفی کنید تا در مورد آن کیک در متنی منتشر کنیم.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

2 نظرات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا