تشریفات عروسی

۵ رفتار نادرست که مهمانان عروسی انجام می‌دهند

جشن پلاس: بیشتر عروس و دامادها ماه‌ها قبل برای روز عروسی‌شان برنامه ریزی  می‌کنند. برای هر مراسم عروسی بسته به سبک و فرهنگ آنها روال خاصی وجود دارد. عروس و داماد بعد از ماه‌ها استرس و برنامه ریزی برای مراسم عروسی دوست دارند برای مهمانان‌شان یک روز لذت بخش و شادی رقم زده باشند. پس به عروس و داماد کمک کنید تا در بهترین روز زندگیشان خیالشان آسوده باشد و همه برنامه ریزی هایی که برای مراسم خود کرده اند به خوبی و خوشی انجام گیرد.  با رعایت چند نکته ساده  و پرهیز از برخی کارها در لیست مهمانان ستاره دار باشید که در همه مراسم ها در ابتدای لیست قرار می گیرید.

۱. هجوم بردن به وسایل پذیرایی

در صف سلف سرویس‌، یا نوشیدنی‌ها بیش از حد تعلل نکنید تا مهمانان دیگر نیز بیشتر منتظر نباشند.

۲.  شادی و خوشحالی نکردن

جدای از اینکه شرکت در مراسم عروسی  باعث  شادی و لذت خودتان خواهد شد، باید یادتان باشد شما برای این مراسم دعوت شده‌اید تا در بزرگترین روز عزیزان و دوستان‌تان شرکت کنید. باید برای خاطره انگیز کردن و شادی در آن مراسم نقشی داشته باشید. پس بهتر است تماس‌های  کاری‌تان را به زمان دیگری موکول کنید و برای صحبت با فامیل و آشنایان، سر میز شام و یا زمان دیگری را انتخاب کنید.  در عوض به همراه دیگران در شادی و سرور باشید.

۳. پریدن جلوی دوربین

در مراسم عروسی عکس‌ها و فیلم عروسی ارزشمندترین چیزی خواهد بود که از این روزها به یادگار خواهد ماند. پس هنگام عکاسی و فیلمبرداری از مراسم عروسی جلوی دوربین عکاسی یا فیلمبرداری نپرید. شاید با این کارتان مانع ثبت یک لحظه حساس در  مراسم عروسی شده باشید. درخواست عکس شخصی  نکنید و اجازه دهید فیلمبردار و عکاس بهترین لحظه‌های مراسم عروسی را ثبت کند.

این مطلب هم عالیه:
انتخاب کردن بهترین آتلیه برای جشن عروسی شما

۴. تعویض صندلی‌ها

تعویض یا جابجایی صندلی به این خاطر که در جای دلخواه و با اشخاص دلخواه بشینید، باعث می‌شود همه نقشه و برنامه ریزی‌هایی که برای طراحی تالار و چیدمان صندلی‌ها انجام شده است را در یک ثانیه خراب کنید. شاید با کمی جستجو بتوانید جای مناسب دیگری را پیدا کنید، یا اگر دوست دارید با خانواده و فامیل صحبت کنید بعد از دیدار در صندلی خود بنشینید.

۵. سخنرانی‌ اضافی

دیدن عروس و داماد در روز عروسی بسیار هیجان انگیز است. در این لحظات احساسی همه دوست دارند پشت میکروفن بروند تا احساس خود را بیان کرده و یا خاطره‌ای  تعریف کنند. اما بهتر است از نزدیکان  عروس و داماد که قبلا برنامه ریزی شده‌اند پشت میکروفن بروند.  اگر شما هم دوست دارید پیامی برا ی عروس و داماد داشته باشید بهتر است کنار هدیه‌تان روی یک کارت کوچک بنویسید، یا نامه ای برای آنها بنویسید تا هنگامیکه که در خانه شان هستند آن را بخوانند. این هیجان بیشتری برای آنها خواهد داشت.  در این صورت می‌توانید بقیه زمان عروسی را به شادی بگذرانید و اگر پشت میکروفن رفتید بهتر است چند جمله کوتاه بگویید و از سخنرانی زیاد بپرهیزید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا