آرایش و میکاپ عروسعروس

۵ حرکت اشتباه عروس خانم‌ها برای آرایش مو

مو عروس و آرایش آن

عروس خانم‌ها دوست دارند روز عروسی‌شان، زیباتر از همه دیده شوند. ولی به یاد داشته باشید که این زیبا بودن را به هر قیمتی نخرید. اقدامات زیادی هستند که عروس خانم ها انجام می‌دهند ولی پشیمانی بعدی به همراه دارد. حتما می‌دانید که قبل از روز عروسی نباید موهای خود را کوتاه کنید. شاید شما هم یکی از این اشتباهات را قبل از روز عروسی‌تان انجام داده‌اید ولی  در اینجا روش‌هایی را مرور می‌کنیم که با رعایت آنها مدل موی عروسی که انتخاب کرده‌اید، به زیبایی مدلی که دیده‌اید خواهد بود و از اینکه این روش ها را رعایت کرده‌اید خوشحال خواهید بود.

مواردی که نباید برای آرایش مو خود انجام دهید

۱.استفاده از لوازم جانبی مو

برای عروسی تان آماده شده اید، لباس و مدل موی خود را انتخاب کرده‌اید. استفاده از لوازم و ابزارها برای مو  مهم است و با یک اشتباه باعث می‌شود، همه زحمت‌تان برای مدل موی دلخواهتان را خراب کنید. برای خرید گل سر و تاج عجله نکنید و مغازه های اطراف را بخوبی بگردید و بهترین قطعه را برای موهایتان انتخاب کنید.

۲.  استفاده از محصولات نرم کننده مو

موهای نرم نیاز به مراقبت دارند. باید روی اینکه چگونه آن را می‌شویید و از چه نرم کننده هایی استفاده می‌کنید، دقت کنید. پیشنهاد متخصصان این است که شامپوی خاص را یک یا دو هفته زودتر از عروسی امتحان کنید. در غیر این صورت موهای خود بیش ازحد نرم می‌شوند و طول عمر آن را کم می‌کند و ممکن است حالت دلخواهتان در عروسی را نگیرد.

این مطلب هم عالیه:
بهتر در روز عروسی چه رفتاری داشته باشیم

۳.خریدن کلیپ‌های اکستنشن مو در آخرین لحظه

درست است که استفاده از اکستنشن مو خوب است اما نه  برای آرایش مو برای روز عروسی. بسیاری از عروس ها در سایت ها و اینترنت عاشق یک مدل مو می‌شوند و دوست دارند مدل مویشان مثل آن باشد و در آخرین لحظات کلیپ های اکستنشن مو می‌خرند اما مشکل این است که اکستنشن اغلب نیاز به بریدن و رنگی کردن مو دارد. اما اگر می‌خواهید از اکستنشن مو استفاده کنید  از نوع مصنوعی آن به هیچ وجه استفاده نکنید.

۴.موهای خود را نمی‌شویید

معلوم است که موهای کثیف بد است!  بسیاری از عروس‌ها موهای خود را کثیف نگه می‌‍دارند  چون از کسی شنیده‌اند که موی کثیف بهتر حالت می گیرد  ولی در مقابل اگر مو بیش از حد چرب است. به سختی می توان مو را مدیریت کرد و حالت دلخواه را بوجود آورد ولی اگر موها تمیز و خشک باشند با محصولات مناسب می توان  آن را حالت داد و چرب کرد و البته در این مدل درخشندگی و بافت مرتب مو باقی خواهد ماند.

۵. زیاد بلند کردن مو

بیشتر عروس ها و دخترها دوست دارند موهایشان بلندتر باشد به همین خاطر آن را کوتاه نمی‌کنند و تا بعد از عروسی نگه می‌دارند. این ایده خیلی بدی است چون موها تجدید نشده و دوشاخه می‌شوند و باعث بروز موخوردگی و زشت دیده شدن پایین موها می‌شود.  بهتر است هر ۱۲ هفته یکبار قبل از عروسی حتی به اندازه ۱ سانتی متر کوتاه کنید. این روش باعث می شود موهای بلند اما سالمی داشته باشید.

این مطلب هم عالیه:
۷ راه برای اینکه در روز عروسی خود خوش اندام باشید
لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

2 نظرات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا