آرایش و میکاپ عروس

۵ ایده‌ی جالب برای اینکه هزینه های عروسی خود را کاهش دهید

جشن پلاس: شاید قبلا  نیز  هزاران بار این موارد را شنیده باشید، اما آیا می‌دانید که چیزهایی که در روز عروسیتان قرض می‌گیرید به شما کمک می‌کند تا زندگی خود را راحت‌تر شروع کنید؟ چه بهتر که وسایلی را که می‌توانید از بقیه قرض بگیرید، از نزدیکان خو قرض بگیرید. با این کار هم ان‌ها را خوشحال می‌کنید و هم هزینه های عروسی خود را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهید.

مواردی که برای کاهش هزینه های عروسی خود باید در نظر بگیرید

۱. آهنگ رقص مخصوص

امروزه هزینه های زیادی صرف کلاس های رقص و اموزش ان می‌شود. اما می‌توان به جای رقص های متنوع، کارهای دیگری انجام داد تا مراسم جالب و خاطره انگیزی داشته باشید. مثلا می‌توانید با همان اهنگی برقصید که پدر و مادرتان با آن رقصیده اند. با این کار هم ان‌ها را خوشحال می‌کنید و هم خاطره‌ی قشنگی برای شما و همسرتان رقم خواه خورد. این ایده‌ی  جالبی است که می‌توانید هزینه کلاس های رقصتان را پس انداز کنید، و در عین حال خاص باشید و حتما میهمانان شما نیز از این احساس زیبا لذت خواهند برد.

۲.دکوراسیون عروسی

پول خود را پس انداز کنید، صحنه و دکوراسیون عروسی را به همراه چیزهای مختلفی که متناسب با تم عروسی شما باشد، می‌توانید از دیگران قرض بگیرید. برای مثال، موارد زیادی وجود دارند که برای شما دارای ارزش هستند می توانید از آن یک دکور زیبا بسازید. مثلا، عروس و دامادی بودند که از مدالها و کارتهای قهرمانی پدرشان برای دکوراسیون عروسیشان استفاده کردند.

بله شما می توانید یک تم عروسی خاص از چیزی که برایتان بسیار با ارزش است، بسازید. چون این روز بزرگترین روز زندگی شما و خاطره انگیزترین چیزی است که در تمام طول عمرتان با رجوع به آن احساس لذت خواهید کرد. کتاب، کارهای هنری و چیزهای قدیمی آیتم های دیگری هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

این مطلب هم عالیه:
زیبایی در زمان کوتاه
دکوراسیون عروسی خاص شما با لوازم دکوری ساده
برای کاهش هزینه های عروسی خود از لوازم ساده برای تزیین مکان عروسی استفاده کنید

۳.دسته گل قیمتی از جواهرات قدیمی درست کنید

دسته گل زیبایی که یادگار روزهای خوش ازدواج است و تماشای عکس های عروسی با داشتن یک دسته گل زیبا حس خوبی به شما خواهد داد. برای اینکه یک دسته گل زیبا و مدرن داشته باشید سنجاق ها و جواهرات ریزی هستند که می‌توانید با آن دسته گلتان را تزیین کنید.

سنجاق سینه های زیبایی که از مادربزرگتان قرض گرفته اید را روی دسته گلتان  وصل کنید، یا آنها را با ظرافت با یک رشته مروارید در اطراف و روی ساقه دسته گلتان تزیین کنید.

۴.لوازم مو

از بهترین دوستانتان لوازمی که برای درست کردن مو و آرایشتان نیاز دارید قرض بگیرید. روسری، کلیپ های مو، سنجاق و حتی تاج عروس. بله یکی از گزینه هایی است که شما فقط یکبار به آن نیاز پیدا می‌کنید و نمی‌خواهید آن را بخرید، تاج عروسی است.

از این سرمایه بزرگ یعنی دوستانتان استفاده کنید تا یک مراسم عروسی مدرن اما کم هزینه داشته باشید و فراموش نکنید زندگی مشترکی که بعد از مراسم عروسی شروع می‌شود بسیار مهمتر از روز عروسی است. پس پولتان را برای بعد از مراسم عروسی ذخیره کنید.

۵. لباس عروسی

لباس عروسی یکی از گزینه های پرخرج عروسی است، اگر می‌خواهید در روزهای اولیه زندگی خود پس انداز کنید و زندگی راحتی شروع کنید باید هزینه های عروسی را کاهش دهید و برای خریدهای پرخرج عروسی راه های میانبر پیدا کنید.

اگر از دوستان و فامیلهای نزدیک کسی است که قبل از شما ازدواج کرده باشد و لباس عروس داشته باشد بهتر است از او بخواهید تا آن را به شما قرض دهد. با اینکار بجای اینکه هزینه ای برای اجاره لباس بپردازید شما یک لباس عروس زیبا خواهید داشت که فقط هزینه خشک شویی اش را پرداخت کرده اید.

این مطلب هم عالیه:
عکاسی از مراسم عروسی
لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا