ایده های جشن عروسی

۴ راه برای سرگرم کردن بچه‌ها در روز عروسی

جشن پلاس: بچه ها زیبا، بامزه و غیرقابل پیش بینی‌اند و همیشه در حال جنبش و جوش و فعالیت.  زمانیکه برای عروسی یا میهمانی دعوت می‌شوید باید مدام دنبال بچه ها باشید که خرابکاری نکنند یا اتفاقی برایشان نیفتد. خوب به آن‌ها نیز حق بدهید. آنها مثل شما از عروسی و صحبت کردن لذت نمی‌برند. بچه‌ها دوست دارند بازی کنند یا سراغ چیزهایی بروند که خود را سرگرم کنند. حالا اگر شما در حال تدارک عروسی‌تان هستید، یادتان نرود همانطور که برای بقیه مهمان‌هایتان وسایل پذیرایی و تزیینات خاص انجام می‌دهید برای بچه‌ها هم برنامه ریزی کنید. آنها هم مهمانان کوچک شما هستند. کاری کنید که به آنها خوش بگذرد و هم اینکه با سرگرم کردن بچه‌ها باعث می‌شوید بزرگترها و نزدیکان‌تان با خیال راحت در روز عروسی با شما باشند. اینها توصیه های متخصصان هستند برای اینکه کودکان را در روز عروسی‌تان سرگرم کنید.

۴ راه برای سرگرم کردن بچه‌ها در روز عروسی

bubbles-little-girl-child

۱. تدارک وسایل بازی برای بچه های کوچک

اگر لیست مهمانان شما شامل کودکان کم سن و سال است یک مکان در نظر داشته باشید که آنجا بچه‌ها بتوانند بنشینند و بازی کنند. برای اینکه آن مکان طوری باشد که بچه ها را تا آخر مراسم سرگرم کند باید طراحی مخصوص کودکان برایش انجام دهید. اگر هزینه شما اجازه می دهد یک گروه مخصوص طراحی دکور برای مکان بچه ها کرایه کنید. این گروه ها معمولا انواع سرگرمی مخصوص مهمانی برای بچه ها طراحی می کنند. به عنوان یک گزینه دیگر می‌توانید قفسه‌های با انواع کتاب‌های رنگ‌آمیزی، صنایع دستی یا فیلم  تعبیه کنید. یادتان نرود از غذاهایی که بچه ها دوست دارند نیز تهیه کنید. اگر تصمیم دارید بچه ها کنار والدین‌شان باشند پس در کنار میز آنها کیفی از وسایل بازی مثل مدادشمعی، خمیر بازی یا پازل قرار دهید.

این مطلب هم عالیه:
نکات مهم یک جشن عروسی ایرانی

۲.سرگرمی‌هایی برای بچه‌های نوجوان

شاید پسرعموی ۱۲ ساله تان دوست نداشته باشد با بچه های کوچک کتاب رنگ کند. اگر عروسی‌تان در هتل است می‌توانید برای نوجوانان  کنسول های بازی های ویدویی در یک اتاق تعبیه کنید. ( مطمئن شوید که والدین راضی باشند و حتما کسی مراقبشان باشد). اگر محل برگزاری عروسی مکان مناسبی برای بازی ویدویی بچه ها ندارد یک کامیون سیار بازی ویدویی تعبیه کنید. این بهترین سرگرمی برای نوجوانان است و آنها را تا آخر مراسم سرگرم می‌کند. در کارت دعوت‍  روز عروسی هم سرگرمی های تدارک دیده شده برای بچه‌ها را ذکر کنید، مطمئن باشید با رغبت بیشتری به عروسی‌تان خواهند آمد.

۳.سرگرمی های برای همه کودکان حتی بزرگترها

بسته به اینکه روز عروسی در چه مکانی برگزار می‌شود این ایده جذابتر می‌شود. اگر در فضای آزاد مراسم عروسی‌تان را برگزار می‌کنید این شانس را دارید که از غرفه‌های عکس کرایه کنید و هم سرگرمی جالبی برای همه درست می‌کنید وهم عکس‌های یادگاری غرفه عکس در عروسی‌تان برای همه خاطره انگیز خواهدشد.غرفه عکس برای همه یک ایده جالب است. اگر شما  مهمان ۸ ساله یا ۸۰ ساله داشته باشید فرقی نمی کند، ابزارها و وسایلی بگذارید تا بتوانند چهره های جذابی بسازند. وقتی عکس ها سریع گرفته می شود آنها ژست‌های جالبی می‌گیرند.این یک سرگرمی ساده و مهیج است. غرفه عکس را با دکور های خاص و خنده دار یا جذاب پر کنید مثل سبیل، کلاه  و انواع قاب عکس‌های قدیمی، نوشته های جالب، ماسک‌های بانمک و خیلی چیزهای دیگه که پیدا کردنش کار سختی نیست. در کانال تلگرام ما هم حتما ایده های جالبی خواهید دید.

این مطلب هم عالیه:
بهترین ایده برای سورپرایز کادوی عروسی

۴.اتاق های بازی برای بچه‌ها

بیشتر والدین دوست دارند فرصتی داشته باشند تا شب بدون بچه‌ها باشند. اگر مهمانان شما در خارج از هتل هستند بهتر است با کارکنان هتل صحبت کنید تا اتاقی که برای بچه ها رزرو کرده‌اید طوری باشد که والدین بتوانند بچه های خود را ببینند. شاید بعضی هتل‌ها نمایشگرهایی داشته باشند که در محوطه مراسم عروسی نصب کنند تا همزمان که از مراسم عروسی لذت می‌برند کودکانشان را حین بازی تماشا کنند. بهتر است در ابتدای روز عروسی بسته ای شامل خدمات عروسی به مهمانان‌تان بدهید و اطلاعاتی در مورد نحوه مراسم و اتاق‌هایی که برای نگهداری و سرگرمی کودکان تهیه شده را در آن قرار دهید. مطمئنا خیلی از والدین از این ایده استقبال خواهند کرد و در آخر از شما تشکر خواهند کرد.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا