آرایش و میکاپ عروسعروس

۴ راز ماندگاری رنگ رژ لب تا پایان مراسم عروسی

جشن پلاس: وقتی برای مراسم عروسی آماده می‌شوید، آرایش و رژ لب شما ممکن است در طول مراسم کم کم محو شود. برای اینکه رنگ رژ لب ماندگاری داشته باشید راه‌های زیادی وجود دارد ولی موارد بسیاری هم وجود دارد که باعث می‌شود رنگ آن محو شود. برای داشتن لب‌های زیبا تا پایان مراسم عروسی‌ و مهمانی ‌‌های بعد از آن باید قبلا چاره‌ای بیاندیشید. راحت‌ ترین راه برای حفظ رنگ رژ لب تا پایان مراسم این است که  در طول مراسم تجدیدش کنید. اما در ادامه چندنکته برای حفظ رنگ رژ لب و زیبایی لب‌ها تا پایان مراسم عروسی  به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۱. از پوست پوست شدن لب جلوگیری کنید

شب قبل از مراسم عروسی با استفاده از یک اسکراب لب ملایم، لبهایتان را مالش داده و روی لب‌ها  را تمیز کنید. این کار باعث می‌شود از پوست مرده روی لب‌ها خلاص شوید. علت شایع خراب شدن رژلب در مراسم عروسی وجود پوست مرده روی لب‌ها است. با اینکار لب‌های نرمی در مراسم عروسی‌تان خواهید داشت. می توانید اسکراب مخصوص خودتان را در خانه بسازید برای این کار شکر، روغن نارگیل و عسل را با هم مخلوط کنید و روی لبهای‌تان بگذارید. یک هفته قبل از روز عروسی این کار را تکرار کنید.

۲.بتونه کاری قبل از کشیدن رژ لب

کرم‌های دارای سیلیکون با مواد خاصی که دارند پوست صاف و مخملی می سازند و باعث می‌شوند رژ لب به لب‌ها بچسبد. این کار باعث می‌شود رژ لب تا پایان عروسی رنگ خود را حفظ ‌کند. این روش مخصوصا برای لب‌های قرمز نتیجه فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. کسانی که عاشق رژ لب قرمز هستند و می‌خواهند تا آخر مراسم لب‌های زیبا و درخشانی داشته باشند، با این روش دیگر نگران از بین رفتن رژ لب‌شان نخواهند بود.

این مطلب هم عالیه:
راه حل مناسب برای اینکه داماد مجبور نشود خرید طلا را با قیمت بالا انجام دهد.

۳.از پودهای لب استفاده کنید

اگر شما  قصد دارید رژ لب کلاسیک  و خط لب بخرید توصیه می‌شود از تکنیک  جمع کردن و پودر استفاده کنید. با این کار رژ لب‌تان به همان حالت اولیه می‌ماند و محو شدن آن به تاخیر می‌افتد. هنگام استفاده از محصولات پودری لبهای خود را جمع کرده و به آرامی روی بافت های لب فشار دهید. حالا با قلموی کرکی که به پودر آغشته است پودر روی لب‌هایتان را شفاف کنید. دقت کنید فشار زیادی به لب‌هایتان نیاورید و در آخر لب‌هایتان را به آرامی پاک کنید.

۴.رنگ جایگزین انتخاب کنید

شاید لکه روی لباس اشکالی نداشته باشد اما لکه روی لب آن هم در مراسم عروسی‌تان خوشایند نخواهد بود. لکه ای که زیبایی لبخند مراسم عروسی را بگیرد برای هیچ عروسی خوشایند نیست. در بعضی گروه رنگ کننده‌های لب، رنگ لب در یک طرف و براق کننده ها در طرف دیگر دسته بندی شده‌اند. پس در انتخاب آن دقت کنید. زمانی که نمی‌خواهید رنگ مجددی داشته باشید، می‌توانید با براق کننده‌ها تا آخر شب لبهایتان را زیبا نگه دارید. همیشه یادتان باشد در انتخاب محصولات تازه همیشه حداقل یک  هفته قبل از عروسی آنها را براساس رنگ و مدت ماندگاری تست کنید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا