دامادکت و شلوار داماد

۳ سبک لباس برای آقا داماد تا در روز عروسی شیک به نظر برسد

جشن پلاس: با وجود تمام خرده‌کاری‌ها و موضوعات اساسی برای برگزاری مراسم عروسی، انتخاب سبک لباس آقا داماد نیز یکی‌از سخت‌ترین کارهاست. محل‌ برگزاری مراسم، روز برگزاری، لباس عروس و بسیاری از موارد دیگر در انتخاب سبک لباس داماد تاثیر دارند. بسیاری معتقدند یکی‌از وظایف عروس برای عروسی انتخاب سبک لباس داماد است. چرا که خانم‌ها دقت بیشتری در این مورد دارند و دوست دارند همسرشان، شیک‌پوش‌ترین داماد دنیا باشد. هم‌چنین آقایان به‌دلیل درگیر بودن با مقدمات مراسم، زمان کافی برای گشت‌وگذار و تحقیق ندارند و صرفا چندساعتی را برای خرید اختصاص خواهند داد.

در انتخاب سبک مناسب، یکی‌از مهم‌ترین عوامل نوع بدن داماد است. ورزشکار بودن و تناسب اندام سبک خاص خودش را می‌طلبد و افراد چاق باید به‌دنبال سبک مناسب خودشان باشند.

برای راحتی کار شما، ۳ سبک رایج و متداول را انتخاب کرده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها الگوبرداری کنید و سبک دلخواه‌تان را از میان آن‌ها انتخاب نمایید.

سبک کلاسیک

کت وشلوار کلاسیک

بسیاری معتقدند، سبک کلاسیک تا سال‌ها بعد از این نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. چرا که یکی‌از سبک‌هایی است که تمامی افراد می‌توانند آن را امتحان کنند. افرادی که سبک کلاسیک را انتخاب می‌کنند، می‌توانند هم در مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه و هم در مراسمات عروسی با تعداد مهمان‌های بسیار زیاد حاضر شوند.

کت‌وشلوار سبک کلاسیک را به‌سادگی می‌توان با پیراهن و کراوات ست نمود. برای مراسماتی که در فصل بهار و تابستان یک پیراهن سفید یا رنگ روشن بهترین گزینه است. حتی می‌توان این کت‌وشلوار را با ژاکت‌های مخمل برای فصل زمستان نیز امتحان کرد. رنگ آبی نفتی این سبک، طرفداران بیشتری دارد.

این مطلب هم عالیه:
مدل کت و شلوار مردانه مخصوص آقا داماد های شیک پوش

سبک روستایی

کت وشلوار روستایی

این سبک برخلاف نامش، یکی از محبوب‌ترین و گران‌ترین سبک‌های کت‌وشلوار در سراسر جهان است. این سبک که از المان‌های طبیعت نظیر کوه و رودخانه برگرفته شده، حس طبیعت را به‌خوبی منتقل می‌کند. کت‌وشلوارهای برگرفته از این سبک، برای مراسم‌ها و عروسی‌هایی که در فضای باز برگزار می‌شوند، بسیار مناسب هستند. اضافه‌کردن جزئیاتی نظیر پاپیون یا کراوات فلانل یا پشمی، جلیقه پشمی یا جیر، به‌همراه کفش‌هایی قهوه‌ای رنگ جزو وظایف آقاداماد است که بنا به سلیقه خودش می‌تواند آن‌ها را امتحان کند.

 

سبک کت‌وشلوار رنگی

کت وشلوار رنگی

افرادی که در زندگی روزمره به‌دنبال هیجان و تنوع هستند، معمولا لباس‌هایی با رنگ‌های مختلف برتن می‌کنند. پوشیدن کت‌وشلوارهای رنگی در روز عروسی نیز می‌تواند آن‌ها را متفاوت نشان دهد. بسیاری معتقدند، پوشیدن کت‌وشلوار رنگی در روز عروسی، نشانه علاقه داماد به هنر، بالابودن اعتماد به نفس و دمدمی مزاج بودن اوست.

اگر داماد کت‌وشلوار رنگی برای مراسم عروسی انتخاب کند، بهتر است عروس نیز به‌جای طلا از جواهراتی تیره رنگ استفاده نماید.

باوجود تمام نکاتی که در بالا گفته شد، انتخاب لباس مناسب برای مراسم، کاملا به سلیقه داماد و نظر عروس بستگی دارد و داماد باید لباسی را انتخاب نماید که در آن احساس راحتی می‌کند و آن را بهترین می داند.

 

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

یک نظر

  •   این سبک خوب هست من برای عروسیم                   ازاین نوع سبک استفاده میکنم        سبک کت‌وشلوار رنگی                   

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا