آرایش و میکاپ عروسعروس

۳ رنگ عالی برای مدل سایه چشم عروس

جشن پلاس: آرایش چشم دودی مورد علاقه بسیاری از عروس‌ها است. این مدل سایه چشم تقریبا برای هر مدل صورت و تن رنگی متناسب است و چهره زیبا و ملایمی به عروس می‌دهد و چشم‌های او را زیباتر می‌کند. این مدل سایه چشم زمانی که با رنگ‌ها ترکیب می‌شود، بسیار فوق‌العاده جلوه می‌کند. مخصوصا اگر برای جشن عروسی‌تان تم خاصی انتخاب کرده باشید. آرایش ملایمی، متناسب با رنگ تم برای چشم‌هایتان داشته باشید.

رنگ مشکی و دودی شاید باعث شود تا چهره‌تان در روز عروسی کمی خشن‌تر به نظر برسد ولی هیچ وقت نمی‌توان نیروی شادابی بخش رنگ را در آرایش منکر شد. پس برای اینکه عروس شاداب و زیبایی باشید. از این رنگ‌های فوق العاده شیک متناسب با استایل عروسی‌تان ایده بگیرید.

ترکیب کردن با رنگهای نرم چشمهای شما را بهبود می بخشد بدون اینکه همه چشم را احاطه کند. اینجا ۳ راه مورد علاقه من برای فراتر رفتن از رنگ مشکی وجود دارد. این سه رنگ عالی معجزه می‌کند تا در روز بزرگ عروسی‌تان مثل جواهری درخشان بدرخشید.

۱.طلایی

این فلز گرم برای همه تناژهای پوستی و همه رنگ چشم متناسب است.  برای شروع با کرم‌های کانسیلر زیرسازی را انجام دهید و سراسر پوست حتی پلک‌ها را بپوشانید تا آرایشی که می‌کنید ماندگاری بیشتری داشته باشد. سپس سایه طلایی را پشت چشم بکشید. با قلموی خط چشم سایه قهوه ای مات را در امتداد خطوط پلک‌های پایین بکشید. این کار باعث می‌شود در عکس‌ها چشم‌های برجسته‌ای داشته باشید.

۲.بنفش تیره مات

استفاده از این رنگ برای پوست‌های زیتونی و پوست‌های تیره شگفت آور است. این رنگ، تن طلایی در چشم‌های قهوه‌ای و چشم هایی با رنگ سبز روشن به ارمغان می آورد. اعمال سایه بنفش در امتداد خطوط پلک‌های بالا  آنها را با ناحیه بالا و پایین ترکیب می‎کند. روی سراسر پلک‌ها و فقط در گوشه‌ پایینی چشم را با مداد خط چشمی که با رنگ سایه تناسب دارد، بکشید. کار را با زدن ملایم سایه ‌ای به رنگ کرم پوشاننده‌ای که استفاده کرده‌اید در گوشه‌های  داخلی چشم تمام کنید.

این مطلب هم عالیه:
روش های خشک کردن دسته گل عروس

۳.آبی تیره و مات

سایه آبی تیره مات را در امتداد چشم‌ها بکشید. گوشه‌ها و چین و چروک‌ها را نیز بپوشانید، سپس آن را نرم تر و محوتر کنید. یک سایه مات از گوشه‌ها تا استخوان پیشانی بکشید بطوری که سایه آبی را بپوشاند. کار را با کشیدن خط  آبی تیره در امتداد خطوط زیر چشم تمام کنید.

 

برای مشاهده سایر مطالب جذاب درخصوص مراسم ازدواج، کانال تلگرام روسیلی را دنبال کنید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

3 نظرات

  • سایه های کمرنگ بهترین انتخاب در تمام مدت سال هستند. آنها به طور طبیعی با رنگ پوست واقعی شما مخلوط می شوند و به راحتی چهره شما را آنطور که انتظار دارید زیبا می کنند.
  • گاهی که دوست دارید از یک سایه ی تک رنگ مثل آبی، صورتی، انواع سبزها به تنها یی استفاده کنید باز هم بهتر است روی سایه ی تک رنگتان نیز کمی از همان بیس رنگ فقط براق تر و البته کمی هم روشنتر بکار ببرید تا زیبایی سایه را دو چندان کند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا