دامادکت و شلوار داماد

۱۰ ترفند برای خوش تیپ بودن داماد در روز عروسی

داماد خوشتیپ

جشن پلاس: درسال‌های اخیر می‌بینیم که آقا دامادها هزینه‌های بسیاری را صرف آرایش و اصلاح پیش‌از مراسم می‌کنند. انواع مرطوب‌کننده‌ها، کرم‌ها و ژل‌ها را استفاده می‌کنند تا بتوانند ظاهر دلخواه خودشان را پیدا کنند. اما هستند دامادهایی که پیش‌از شروع مراسم دوش می‌گیرند و با یک اصلاح ساده در مراسم حاضر می‌شوند. درهردو صورت دوست‌دارند که در بهترین روز زندگی‌شان آراسته باشند.

با رعایت چند نکته و انجام چند کار ساده، می‌توانید یکی‌از شیک‌پوش‌ترین دامادها باشید و لزومی ندارد تا هزینه بسیار بالایی را برای این کار اختصاص دهید.

ده نکته مهم برای خوش تیپ بودن داماد

 

۱.شست‌وشوی صورت

شاید درابتدا خنده‌دار به‌نظر بیاید، اما از اولین روز نامزدی شروع به شستن صورت خودتان با آب وصابون نمایید. استفاده از مرطوب‌کننده‌ها و کرم‌های لایه‌بردار نیز به‌صورت یک‌بار درهفته نیز توصیه می‌شود. پس‌از چندبار انجام این کار، نتایج مطلوبش را به‌وضوح مشاهده خواهیدکرد. این یکی از چند نکته کوچک برای خوش تیپ بودن داماد در روز عروسی است.

۲.نوشیدن آب

داماد دامادی

نوشیدن روزمره آب نه‌تنها برای بافت‌های داخلی بدن مفید است، تاثیر شگفت‌انگیزی بر پوست نیز دارد. چندهفته قبل‌از شروع مراسم، روزانه هشت لیوان آب بنوشید تا پوست‌تان برای روز عروسی شفاف‌تر شود.

۳.تغییرات فصلی

آیا در فصل تابستان، پوست‌تان قرمز می‌شود؟ یا در فصل زمستان حالت خشکی به‌خود می‌گیرد؟ پس زمان مراسم را به‌درستی انتخاب کنید. اگر مراسم در فصل تابستان برگزار می‌شود، حتما از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید. درفصل زمستان نیز از مرطوب‌کننده‌ها استفاده کنید تا پوست‌تان حالت خشکی نداشته باشد.

۴.رژیم‌های غذایی

هرگونه رژیم‌ غذایی برای کاهش وزن در هفته‌های نزدیک به مراسم، اگر غیراصولی باشد، نتایج منفی بر پوست خواهدداشت. پس اگر تصمیم به‌ کاهش وزن دارید، ماه‌ها قبل اقدام به این کار کنید.

این مطلب هم عالیه:
خوش‌تیپ ها از این اکسسوری های داماد استفاده می‌کنند

۵.تمرین و تکرار

ته ریش داماد

اگر به ته‌ریش علاقه‌مندید، باید چندماه پیش‌از مراسم اندازه آن را تست کنید. ببینید روز سوم پس‌از اصلاح، ریش دلخواه‌تان را دارید یا روز پنجم. بارها این کار را تکرار کنید تا در روز مراسم، اندازه ته‌ریش مشکلی برای‌تان پیش نیاورد.

۶.تیغ اصلاح

حتما پیش‌از انجام اصلاح، چه در منزل و چه در آرایشگاه، از نو بودن تیغ اصلاح و ژیلت مطمئن شوید. چراکه ژیلت‌ها در دفعه اول، به‌مراتب اصلاح بهتری خواهند داشت و صورتی صاف خواهید داشت.

۷.ژل مو

بسیاری‌از آرایشگاه‌ها پیش‌از استفاده از ژل مو، هیچ سوالی از داماد نمی‌پرسند و تنها کار خودشان را انجام می‌دهند. بهتراست اگر علاقه‌ای به ‌ژل مو ندارید یا مطمئنید که ژل حالت بدی به موهای‌تان خواهدداد، اجازه استفاده از آن را ندهید.

۸.عطر و ادکلن

عطر یک مرد، مهم‌ترین شاخصه او نیز به‌شمار می‌رود. برخی‌از افراد حتی معتقدند، عطر آقایان به‌ منزله امضای‌شان است و باید دقت بیشتری در انتخاب آن داشته باشند. در روز عروسی نیز از عطری استفاده کنید که فکر می‌کنید بهترین است. تجربه ثابت کرده استفاده از عطر و ادکلن‌های جدید برای اولین بار، تجربه موفقی نبوده‌است. سعی‌کنید از ادکلن‌هایی که ازقبل داشته‌اید، استفاده کنید.

۹.خستگی و خواب‌آلودگی

یکی‌از بزرگترین مشکلات آقا دامادها در روز عروسی، بی‌خوابی و خستگی ناشی‌از کار است. بهتراست تا پک یخ برروی چشمان خود قرار دهید تا حالت پف مانند چشم را از بین ببرد. حتی می‌توانید از بریده خیار نیز برای رفع خواب‌آلودگی چشمان استفاده کنید.

۱۰.اصلاح مو

اصلاح مو داماد

توصیه بیشتر افراد، اصلاح مو یک ماه قبل‌از مراسم است. چراکه در طول این یک ماه، مو بهترین حالتش را خواهدداشت. تنها کافی‌است چندروز قبل‌از مراسم، پشت‌گردن و اطراف گوش‌ها را مرتب کنید.

این مطلب هم عالیه:
جدیدترین مدل گل یقه کت برای دامادان ایرانی

 

برای مشاهده سایر مطالب جذاب درخصوص مراسم ازدواج، کانال تلگرام روسیلی را دنبال کنید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا