ایده های جشن عروسی

۱۰ ایده برای استفاده از رنگ آبی کله غازی در عروسی

جشن پلاس: رنگ آبی کله غازی از جمله رنگ‌هایی است که افراد بسیاری حس خوبی نسبت به آن دارند. این رنگ یادآور سبک‌های طراحی داخلی سلطنتی مراکشی یا عثمانی است و به اعتقاد طراحان، این ترکیب رنگ می‌تواند بسیار صمیمانه باشد و به شما حس آرامش بدهد. حسی که این رنگ برای شما به ارمغان می‌آورد، حس زیبایی و تجمل است که چشم هر ببیننده ای را به خود جلب می‌کند. اگر می‌خواهید در مورد این رنگ بسیار زیبا مطالب جالبی را بخوانید پس با ما همراه باشید.

۱) بخش کوچکی می‌تواند کافی باشد.

از آن‌جایی که این رنگ واضح و چشم‌گیر است لزومی ندارد این رنگ را برای همه‌ی لباس و کفش‌هایتان انتخاب کنید، ولی می‌توانید با استفاده از این رنگ در دسته گل یا کفش‌هایتان به چیزی که می‌خواهید دست یابید.

۲) پس زمینه‌ای سر زنده و پر طراوت داشته باشید.

در زمان عروسی شما دو نفر نقطه مرکزی عکس‌ها هستید، و می‌توانید پشت زمینه را با استفاده از چوب‌های روبان دار که به رنگ کله غازی است، تزئین کنید و پس‌زمینه‌ی زیبایی در عکس‌ها داشته باشید.

۳) جزئیات جزئی نیستند.

آیا سعی دارید که توجه مهمانان را به جزئیات مختلف عروسی جلب کنید؟ پس شما به علایمی نیاز دارید که نظر مهمانان را جلب کرده و آن‌ها را برای پیدا کردن صندلی‌شان یا میز هدایا هدایت کند، پس جزئیات‌تان را به رنگ‌ آبی کله غازی انتخاب کنید، مخصوصاً اگر با طرح‌های گل گلی و فونت‌های مدرن باشد.

۴) سایه‌ی مناسب رنگ

رنگ آبی کله غازی ساده برای هر دختری مناسب نیست ولی رنگ سبز آبی می‌تواند سایه‌های متفاوتی از این رنگ را به وجود آورد که کامل کننده‌ی رنگ پوست هر ساقدوش است. خوشبختانه سایه‌های مختلف این رنگ با یکدیگر ترکیبی زیبا ایجاد می‌کنند.

این مطلب هم عالیه:
کیک عروسی فانتزی

۵) یک رنگ بودن

اگر عروسی شما در فضای باز برگزار می‌شود، می‌توانید برای داشتن رنگ‌بندی یک نواخت با طبیعت، کاکتوس‌هایی را روی میز مهمانان خود تعبیه کنید.

۶) جفت محبوب این رنگ

محبوب‌ترین رنگی که می‌تواند با رنگ آبی کله غازی ترکیب شود، رنگ «مرجانی» است. این ترکیب رنگ برای عروسی‌های ساحلی مناسب بوده و حال و هوای شادی به وجود می‌آورد.

۷) رنگ‌های دودی مدرن

اگر عاشق رنگ آبی کله غازی بوده ولی نگران هستید تا مبادا این رنگ آنقدری که می‌خواهید مدرن نباشد و با تم رنگی شما سازگار نشود، می‌توانید از ورژن دودی این رنگ استفاده کنید. اضافه کردن مقدار کمی از رنگ طوسی به آبی کله غازی این رنگ را به یک رنگ مدعی تبدیل می‌کند.

۸) وسایل تزئینی مکمل

شاید پیدا کردن رنگ کله غازی برای لباس ساقدوش‌ها که با لباس عروسی شما مناسب است، سخت باشد ولی می‌توان با استفاده از جواهرات فیروزه‌ای و یا سنگ‌های آبی یک ترکیب شگفت‌انگیز ایجاد کرد. این گوشواره‌های درخشان بسیار مدرن و همه کاره هستند.

۹) جزئیات کوچک

از آن‌جایی که آبی کله غازی رنگی تاثیرگذار است، شاید بخواهید در جزئیات کوچک عروسی نیز از آن استفاده کنید. این رنگ به زیبایی، رنگ بنفش و قرمز را کامل می‌کند.

۱۰) کیک رنگی

ترکیب کردن بعضی از رنگ‌ها در کیک عروسی بسیار آسان است، مانند قرمز و بنفش کم رنگ. ولی رنگ‌های تیره اینگونه نیستند، اما با کمی خلاقیت می‌توان از رنگ‌های دیگر نیز استفاده کرد.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا