ایده های جشن عروسینامزدی

۱۰ ایده برای ارائه پیشنهاد ازدواج به دختر مورد علاقه‌تان

جشن پلاس: معمولا بسیاری از افراد مخصوصا در ایران بدون هیچ مقدمه‌ای پیشنهاد ازدواج شان را مطرح می‌کنند. این مرحله از رابطه فوق‌العاده مهم است و دختر مورد علاقه‌تان هیچ‌وقت این لحظه را فراموش نخواهد کرد. برای این‌که پیشنهادتان را به گونه‌ای مطرح کنید که فراموش‌نشدنی باشد ما چند ایده خوب مطرح می‌کنیم:

ایده هایی خوب برای ارائه پیشنهاد ازدواج به دختر مورد علاقه‌تان:

۱) یک مکان رمانتیک انتخاب کنید
به عنوان مثال این مکان می‌تواند جایی باشد که برای اولین بار همدیگر را دیدید، رستورانی که بیشتر اوقات خود را در آن گذرانده‌اید و یا جایی که برای اولین بار عشق خود را به هم ابراز کرده‌اید. بسیاری از ایده‌های دیگر برای مکان مورد نظر وجود دارد که احتمالا کسی غیر از شما نمی‌تواند آن را انتخاب کند.

ارائه پیشنهاد ازدواج
۲) سورپرایز کردن او با دعوت از اعضای خانواده و بهترین دوستانش
ممکن است شما بخواهید در این لحظه هیچ‌کس مزاحم شما نشود، اما حضور مهم‌ترین افراد زندگی دختر موردعلاقه‌تان او را هیجان‌زده خواهد کرد و خوشحالی خود را با آن‌ها سهیم خواهد شد. شما می‌توانید از کسانی که دعوت می‌کنید بخواهید تا از دور نظاره‌گر شما باشند تا این‌که پیشنهاد ازدواج خود را ارائه کنید و سپس به شما بپیوندند.

ارائه پیشنهاد ازدواج
۳) یک عکاس استخدام کنید
یک عکاس خوب می‌تواند هنگامی که شما پیشنهاد ازدواج خود را ارائه می‌کنید به صورت مخفیانه عکس‌های شگفت‌انگیز از صحنه بگیرد. یک عکاس حرفه‌ای خواهد توانست تمام احساسات واقعی شما را در عکس‌های‌تان جاری کند بنابراین هر زمان که عکس‌ها را تماشا خواهید کرد، دوباره آن احساس را تجربه کرده و متوجه می‌شوید سرمایه‌گذاری روی عکاسی حرفه‌ای چقدر بجا بوده است.

این مطلب هم عالیه:
چگونه یک مراسم عروسی مجلل اما کم هزینه داشته باشیم

ارائه پیشنهاد ازدواج
۴) ترکیب موسیقی
آیا آهنگی دارید که برای هر دوتان معنی‌دار باشد؟ آهنگی که برای اولین بار به هم فرستادید، یا آهنگی که طرف مقابل‌تان بیش از همه‌ی آهنگ‌ها دوست دارد؟ اضافه کردن یک موسیقی به پیشنهاد ازدواج تان، موقعیت‌تان را به یک فضای فراموش‌نشدنی تبدیل خواهد کرد.

4
۵)‌ گل
همانند هر دیدار رمانتیک دیگری باید گل همراه داشته باشید. اما کمی خلاقیت به خرج دهید و گل‌ها را به عنوان نمادهایی هدیه کنید. برای مثال اگر حدود سه سال از آشنایی شما می‌گذرد سه شاخه گل رز به او هدیه دهید و یا اگر تنها شش ماه از آشنایی شما می‌گذرد شش عدد گل رز هدیه دهید. فراموش نکنید این نماد را با او در میان بگذارید.

ارائه پیشنهاد ازدواج
۶) خیلی زود پیشنهادتان را بگویید
شاید شما تصور کنید که اگر تمام شب را سپری کنید و سپس در پایان حرف خود را بگویید رومانتیک‌تر است، اما به جای آن‌که تمام شب را با استرس سپری کنید و عصبی باشید همان اوایل دیدار درخواست خود را مطرح کنید و سپس شب را با رویدادهای برنامه‌ریزی شده ادامه دهید.
۷) از ته قلب‌تان صحبت کنید
حرف‌هایی که شما می‌خواهید بزنید بیش از همه‌ی چیزهایی که گفتیم ارزشمند هستند، این حرف‌های شما است که تمام احساس عاشقانه را در این لحظات ایجاد می‌کند. برای این که خوب صحبت کنید این موارد را در میان صحبت‌های‌تان بگنجانید. اگر از اولین دیدار حس خاصی نسبت به او داشتید آن را با او در میان بگذارید، تمام روزهای خوبی را که با هم گذراندید به یادش آورید و از برنامه‌های‌تان برای خوش‌بختی او حرف بزنید.

این مطلب هم عالیه:
وظایف ساقدوش‌ها (قبل عروسی، روز عروسی، هنگام جشن)

ارائه پیشنهاد ازدواج
۸) حلقه‌ی ازدواج
حلقه‌ی ازدواج یکی از ضروریات این محفل رویایی شما است. پس از این‌که پیشنهاد ازدواج خود را ارائه کردید و تمام حرف‌های خود را زدید از او خواهش کنید تا پیشنهاد شما را بپذیرد و حلقه را قبول کند. اگر جواب مثبت گرفتید فورا حلقه را وارد انگشتش کنید و از او تشکر کنید.

برای ارائه ارائه پیشنهاد ازدواج حلقه ای را به فرد مورد علاقه خود هدیه دهید.
برای ارائه پیشنهاد ازدواج حلقه زیباترین هدیه ای است که می‌توانید به دختر مورد علاقه خود هدیه دهید.

۹) ویدیوهایی شگفت‌انگیز برای او ضبط کنید
تصاویر و ویدیوها تاثیرات فوق‌العاده‌ای روی ذهن می‌گذارند، قبل از این‌که به قرار بروید با تمام نزدیکان دختر مورد نظرتان صحبت کنید و از آن‌ها بخواهید در یک دقیقه برای او آرزوی خوشبختی کنند، اگر بتوانید از پدر و مادر او این تقاضا را بکنید و دعای خیر و برکت آن‌ها را ضبط کنید فضای دل‌انگیزی برای او خواهید ساخت.
۱۰) شام را با هم باشید
بعد  از  این‌که چند ساعت حرف زدید و تمام برنامه‌های خود را اجرا کردید، اکنون وقت خوردن یک غذای رمانتیک شیک است. مرغ کاچیاتوره پیشنهاد ما برای این شب فوق‌العاده شما است.

ارائه پیشنهاد ازدواج

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

4 نظرات

  • حلقه‌ی ازدواج یکی از ضروریات این محفل رویایی شما است. پس از این‌که پیشنهاد ازدواج خود را ارائه کردید و تمام حرف‌های خود را زدید از او خواهش کنید تا پیشنهاد شما را بپذیرد و حلقه را قبول کند
  • طرف مقابل تان را به رستوران مورد علاقه خود ببرید و از قبل با گارسون هماهنگ کنید که وقتی دسر را سر میز می آورد به همراه آن حلقه نامزدی را هم در جعبه مخصوصش بیاورد. هیچ راهی شیرین تر و دلپذیرتر از این روش برای خواستگاری وجود ندارد
  •     بنظر من    خواستگاری بر فراز ابرها    خیلی رمانتیکه    اگر می خواهید سوار هواپیما شوید می توانید با خدمه ی پرواز هماهنگ کنید تا از طریق بلندگوهای هواپیما از عشق تان خواستگاری کنند. مثلاً می توانید وانمود کنید به دستشویی می روید و بعد سورپرایزش کنید.
  • خواستگاری بامزهاگر فرد مقابل تان به حیوانات علاقه دارد می توانید یک بچه گربه یا خرگوش برایش بخرید و با کمک یک روبان، حلقه نامزدی را دور گردن او پاپیون بزنید؛ اگر به دنبال گزینه ای مشابه هستید که نگهداری از آن سخت نباشد یک حیوان عروسکی هم می تواند هدف تان را برآورده کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا