تشریفات عروسیکترینگ و رستوران

کترینگ ها و مراسم عروسی

کترینگ ها در مراسم عروسی در حقیقت نقش پذیرایی را بازی می کنند و تشریفات زیادی را انجام می دهند. در گذشته ای نه چندان دور که احتمالا بیشتر شما به یاد دارید، مراسم ها اینقدر تجملاتی نبودن. در واقع یک دور همی زیبا و صمیمی بودن که در آن تمام نزدیکان داماد و عروس برای مشایعت عروس و داماد دور هم جمع میشدند و با شادی عروس و داماد شاد بودن.

کترینگ عروسی

امروزه با توجه به تجملاتی شدن عروسی ها دیگر عروس و داماد و خانواده ها به تنهایی قادر به انجام این تشریفات و تجملات نیستن. به هیچ وجه توصیه ی جشن پلاس به شما تجملاتی بودن نخواهد بود. اما برای کسانی که به دنبال یک عروسی زیبا و تجملاتی و رویایی هستند استفاده از کترینگ را توصیه می کند.

خدمات کترینگ ها بسیار متنوع است و پذیرایی تجملاتی از میهمانان و شام چند نوع غذایی از دیگر موارد مهمی است که کترینگ ها به آن می پردازند.

عروسی تجملاتی

در واقع کترینگ عروسی یک مجری توانمند برای برگزاری مراسم عروسی با شکوه است.

پذیرایی

در گذشته عروسی ها ساده بر گزار میشد و به همین علت نیازی به یک مجری برای رفع و رجوع کردن مشکلات عروسی نبود. اما با توجه به ایده ها و تشریفات و چیزهای عجیب و غریب و امروزی دیگر نیاز است که یک برنامه ریزی دقیق ر پشت پرده داشته باشید تا به مشکلی برخورد نکنید. و صد البته که کسی که این برنامه ریزی ها را رهبری می کند باید با تمام هوش و حواس خود به اینکار بپردازد. به همین علت این کار زیاد مناسب عروس و داماد یا خانواده آنها نیست. یک مسئول کترینگ بهترین گزینه برای رهبری یک عروسی است.

این مطلب هم عالیه:
نکات اصلاح سر و خدمات سالن پیرایش برای داماد ها

معمولا غذاها به دست این کترینگ ها تهیه و برنامه ریزی میشوند. در دسته بندی های زیر وظایف تهیه غذا کترینگ ها را برای شما بازگو می کنیم.

 

پذیرایی با غذا و نوشیدنی

معمولا مهمترین بخش یک مجلس، پذیرایی آن است. کترینگ ها این وظایف را بر عهده دارند. تهیه غذاها معمولا به سمت و سوی غذاهای ایرانی اصیل میرود. چرا که، ذائقه ی ایرانی ها بیشتر با غذاهای ایرانی مطابقت دارد. البته غذاهای غیر ایرانی نیز برای کسانی که سلیقه ای متفاوت دارند در کنار غذاهای سنتی ایرانی سرو خواهد شد. تمام اینها بسته به میزان هزینه ی میزبان عروسی گسترش خواهند یافت. نوشیدنی هایی که برای پذیرایی انتخاب میشوند هم با توجه به بودجه میزبان و همچنین نظر کترینگ نسبت به فصل و موقعیت تعیین خواهد شد و پذیرایی به نحو احسنت انجام میشود.

پذیرایی

میوه و شیرینی برای پذیرایی

مسلما یکی از اصلی ترین های یک پذیرایی، پذیرایی با میوه و شیرینی است. معمولا هم این پذیرایی قبل از صرف شام انجام میشود و مهمانان با میوه و شیرینی پذیرایی میشوند. حتی میتوان از میوه و شیرینی دسر ساخت و قبل از صرف شام با آنها از میهمانان پذیرایی کرد.

این نکته هم حائز اهمیت است که مهمانان در بدو ورد خود به عروسی با میزهایی روبرو میشوند که به زیباترین شکل با میوه و شیرینی تزئین شده اند و میهمانان را به وجود می آورند. از خدمات کترینگ ها تزئین و میوه آرایی همین میزها هم است.

شام عروسی

چیدمان لوکس و زیبا

اینکه شما بخواهید تمام هزینه های عروسی را عهده دار شوید واقعا سخت است. اینکه بخواهید تمام ظروف شیک و لوکسی که باید در عروسی مصرف شود را خودتان تهیه کنید یا تمام روکش های صندلی را بخرید بسیار پر هزینه است. اما با کمک کترینگ ها شما از این هزینه ها خلاص میشوید و هم با بهترین ظروف و وسایل و روکش ها جشنتان را مزیین می کنید. حتی تزیین این میزها و گل و گلدان ها از دیگر کارهای مثبت این کترینگ ها است.

این مطلب هم عالیه:
چند ایده‌ی ناب برای طراحی میوه ها در عروسی

 

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا