جذاب و خواندنیعروس

کارهای که عروس میتونه مدیریت کنه

یکی از اتفاقاتی که تو جشن عروسی و بعد جشن هم در موردش صحبت میشه و باعث میشه همه یه جور دیگه به عروس و داماد نگاه کنن و حتی خود عروس خانم و آقا داماد هم ازش لذت میبرن و خوششون میاد، صحبت راجب اخلاق و شخصیت عروس و داماد هست. بیشتر عروس خانم ها دوست دارن همه از احترام گذاشتن و مدیریتشون در عروسی تعریف کنند.

بهتره یکم در مورد برگزاری بزرگترین و اولین مهمونی مشترکتون که همون جشن عروسیتون هست صحبت کنیم. و صد البته در مورد نکات مهم مدیریت در این جشن!

عکس عروس و داماد

مدیریت

بهتره که برای جشنتون به خوبی مدیریت داشته باشین تا همه از این که می تونید در آینده به همراه همسرتون یه زندگی زیبا رو بچرخونید مطمئن باشن و خیالشون از بابت آینده شما دو نفر راحت باشه و نگرانی و استرسی نداشته باشن.

توصیه

توصیه ای که میشه به نو عروس ها کرد می تونه این باشه که:

یکی دو هفته قبل از این که جشنتون رو بگیرین به خونه شخصی خودتون برین و ببینید چیزی کم نداشته باشین و اگه کم و کسری داشت اون رو تهیه کنید. دو روز قبل جشن هم مواد غذایی گرفته و در خونتون بچینید تا بعد روز جشن مشکل غذایی هم براتون پیش نیاد و به راحتی بتونید بدون دردسر اولین غذای مشترکتون رو آماده کنید و با یه سفره دو نفره بی نظیر غذای دو نفرتون رو آماده کنید.

بیماری

بهتره چند روز قبل اینکه جشنتون رو شروع کنید یکم مراقب خودتون و همسرتون باشید تا روز جشن دچار بیماری مثل سرما خوردگی و آنفلوآنزا نشین. بهتره روز های آخر نزدیک به جشن از غذاهایی که تند هستن دوری کنید تا مشکل سردرد و میگرن رو پیدا نکنید.

بهتره بیشتر غذای خونگی بخورید تا غذای بیرون. چون احتمال مسمومیت زیاد هست و ممکنه برای جشنتون حالتون بد بشه و یا بی حال باشین.

خواب کافی

خواب

برای اینکه روز جشنتون سرحال و شاد باشین بهتره چند شب باقی مونده رو زودتر به رختخواب برین تا هم خواب راحتی داشته باشین و هم از استرس و فکر و خیال دوری کنین.

تغذیه

بهتره یکم مراقب تغذیه خودتون و همسرتون باشین تا به خاطر استرس دچار پر خوری نشین. اگه می بینید استرس دارین بهتره که یکم نون به جای چیزهای دیگه استفاده کنید. نون تست بخاطر اینکه کربوهیدرات داره میتونه برای بدنتون مفید باشه و استرستون رو کاهش بده و از اضافه وزنتون هم جلو گیری میکنه. تا لباس عروستون براتون کمی تنگ نباشه و راحت بتونتید بپوشینش. وقتی لیستی رو که باید همراهتون کنید رو آماده کردین بهتره که اون ها رو داخل یه ساک و همراهتون داشته باشین. وقتی خدایی نکرده مشکلی پیش اومد بتونید به راحتی به ساکتون دسترسی  داشته باشین. و مشکل پیش اومده رو رفع کنید.

این مطلب هم عالیه:
پنج ترفند برای پیدا کردن دسته گل عروسی مناسب

مدیریت تغذیه

حواس جمع

حواستون رو جمع کنید تا حلقه و سرویس تون رو جا نذارین. چون موقع عقد و یا جشن بهشون احتیاج دارین و نبود اونها استرس و نگرانی تون رو بیشتر میکنه و از این سهل انگاری، ناراحت و غمگین میشید و روی جشنتون اثر میزاره.

روز جشن

بخاطر اینکه روز خوبی رو شروع کنید برای جشنتون بهتره صبح یه دوش آب گرم عالی بگیرین با اینکار استرستون هم کمتر میشه و حالتون جا میاد. یه صبحانه ساده ولی کامل میتونه صبحتون رو با نشاط تر کنه.

بهتره روز آخر رو تو خونه و پیش پدر و مادرتون بگذرونید چون تا چند ساعت دیگه اون خونه رو برای زندگی کردن ترک میکنید. پس بهتره این لحظات آخر هر چند حتی اگه فقط دقایقی هم هست پیش خانوادتون بمونید اونها رو در اغوش بگیرین و از اینکه انقد براتون زحمت کشیدن و شما رو به اینجا رسوندن تشکر کنید. تا یادم نرفته هوای خواهر و برادر کوچکتون رو هم داشته باشین و باهاشون کمی وقت بگذرونید.

آرایشگاه

رفتن به آرایشگاه

بهتره موقع رفتن به آرایشگاه کمی زودتر از خونه بیرون بیاین تا دچار مشکل و یا ترافیک نشید و به موقع توی آرایشگاه حضور پیدا کنید. وقتی هم وارد آرایشگاه شدین اگه همراه ندارید کیف و ساکتون رو به یه آدم مطمئن بسپارین تا مشکلی پیش نیاد. چون اگه اتفاقی بیافته آرایشگاه هیچ ضمانتی برای وسایلتون نداره که اتفاقی براش نیافته.

سعیتون رو کنید تا قبل اینکه آرایش بشین بتونید وضو بگیرین نمازتون رو بخونخید. غذای سبکی که همراهتون آوردین رو بخورید و در آخر مسواک بزنید و کارهاتون که تموم شد اگه نوبتتون بود خودتون رو در اختیار آرایشگرتون قرار بدین تا اون کارش رو شروع کنه.

به خاطر اینکه استرس و هیجان رو از خودتون دور کنید و افکار منفی از ذهنتون دور بشه بهتره که با ذکر گفتن و نفس عمیق خودتون رو به آرامش دعوت کنید.

رفع استرس و خستگی

اگه میبینید کسل و بی انرژی هستین یه نوشابه خنک انرژی زا میتونه براتون عالی باشه و اگه بازم استرس داشتین یه دمنوش که تو ساکتون گذاشتین رو بریزید تو یه لیوان آبجوش و اون رو میل کنید تا استرستون کمتر بشه. این میتونه نهایت مدیریت تو عروسی باشه.

مدیریت داماد

حواستون به داماد باشه

خیلی خوب میشه وسط روز توی آرایشگاه که منتظر نوبتتون هستین به دامادتون زنگ بزنید و از احوالاتش سوال کنید. تا اون هم با صحبت کردن با شما انرژی بگیره و استرسش هم کمتر بشه. بهش بفهمونید که برای اینکه اون رو خوشحال کنید آرایشگاه رفتین و فقط نظر و توجه اون براتون مهم هست. با این حرفا اونو بیشتر به سمت خودتون می کشید و احساس غرور میکنه برای انتخابش.

این مطلب هم عالیه:
بهترین ایده ها برای سورپرایز سالگرد ازدواج

لحظه ی فوق العاده

وقتی برای اولین بار همسرتون رو دم در آرایشگاه میبینید، یه لحظه فوق العاده برای هر دو نفرتونه. پس بهتره بجای خستگی و نگرانی  به همسرتون شادی و نشاط و مهربانی بدین تا اونم با لبخند شما خستگیش فراموش بشه.

خوش اخلاقی

خوش اخلاقی

خانواده ها امکان داره هی بهتون زنگ بزنن و سراغتون رو بگیرن و ببینند کجا هستین و چیکار می کنید، بهتره با ارامش و خوش اخلاقی جوابشون رو بدین و در این بین برنامه ها رو به اونها هم بگید و بگذارید از مدیریت خوبتون اونها هم لذت ببرن.

عکس

موقعی که میخواین عکس بگیرین بهتره ژست های الکی و آبکی نگیرین و با لبخند واقعیتون و نگاهای زیباتون لحظه ای زیبا رو بوجود بیارین و لذت ببرید.

احترام

وقتی به جشن وارد شدید به عنوان یک عروس و داماد خوب، احترام مادر بزرگ و پدر بزرگ ها رو نگه دارین و به سمتشون برین و باهاشون احوالپرسی کنید. به دختر بچه ها که عاشق عروسی هستند توجه داشته باشین و از این که خودشون رو نزدیکتون کنند ناراحت نشید. بیاد داشته باشین شما هم وقتی هم سن اینها بودین همین شوق و ذوق رو داشتید. دقت به این موضوع نشان دهنده ی مدیریت درست شماست.

گریه خداحافظی عروس و داماد

قضاوت

وقتی موقع خداحافظی شد و گریتون گرفت اصلا خودتون رو ناراحت نکنید و از قضاوت دیگران نترسید و با دستمال نم اشکتون رو بگیرین، فقط مراقب باشین آرایشتون پاک نشه.

 

لبخند

وقتی داخل مراسم هستین بهتره همیشه لبخند به لب داشته باشین و از مهمان هاتون برای حضورشون در جشن تشکر کنید.

عروس و داماد

احترام رو بر پایه ی اینکه کی چی هدیه داده نذارید و اگه هدیشون کوچترین و حتی از نظر مالی کم بود هم تشکر و احترام رو فراموش نکنید. همین که به فکرتون بودن و براتون ارزش قائل شدن بسیار محترم هست.

این روز یکی از روزهایی هست که باید خودتون رو از نظر مدیریت و انعطاف پذیری و… اثبات کنید. سعی کنید فرز و خوش اخلاق باشید و با کمی درایت جشنتون رو مدیریت کنید. این رو بدونید شما هم باید همپای همسرتون این جشن رو به سرانجام زیبا برسونید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا