تشریفات عروسیکیک و شیرینی

چگونه یک کیک عروسی خوب انتخاب کنیم

مدل کیک عروسی

 

جشن پلاس: انتخاب کیک عروسی خوب ، یکی‌از مقدمات مهم مراسم عروسی است. افراد باتوجه‌ به سلایق مختلفی که دارند، کیک‌های متنوعی را انتخاب می‌کنند. اما مواردی نظیر تم عروسی و بودجه مالی نیز در انتخاب، تاثیرگذارند. هرچندکه انتخاب نوع کیک، تصمیمش با شماست، اما راه‌های زیر می‌تواند به‌ انتخاب شما کمک‌کند.

مواردی که باید در انتخاب یک کیک عروسی خوب در نظر بگیریم

گام اول: انتخاب طرح‌اولیه

پیش‌ از رسیدن موعد مراسم، باید نوع و طرح کلی کیک را انتخاب‌ کنید. اینکه دوست‌ دارید کیک‌تان چندطبقه باشد و یا کیکی بزرگ اما یک طبقه، چه طرحی بر روی آن کار شود و یا اگر خودتان طرحی انتخاب کرده‌اید، کسی حاضر به‌پذیرش این سفارش خواهد شد. این نکته را نیز درنظر داشته‌ باشید که اکثر قنادی‌ها در ایامی که به فصل‌ عروسی مشهور است، سفارش‌ها را چند روزقبل دریافت می‌کنند.

گام دوم: به‌دنبال ایده‌های مختلف باشید

پس‌از مشخص‌شدن مراسم و شرایط آن، باید کیک‌ را نیز مطابق با آن انتخاب‌کنید. برای این‌کار می‌توانید از مجله‌های عروسی، سایت‌های آنلاین و یا کاتالوگی که در قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها موجود است، استفاده کنید.

گام سوم: مدل‌های قدیمی و متداول را بشناسید

نمونه‌های زیر جزو مدل‌ها و طرح‌های مرسوم در بین صدها مدل کیک عروسی خوب است. این را به‌یاد داشته‌باشید که طراحی که بر روی کیک‌ها انجام می‌شود، ممکن‌ است از عهده افراد زیادی برنیاید و درنهایت همان کیک خانگی را با اندکی تزئینات به‌شما تحویل‌دهد.

کیک میوه‌ای چندطبقه(سنتی): این نوع از کیک، جزو استانداردترین و متداول‌ترین مدل‌های کیک است که سابقه بسیار طولانی دارد. از این مدل، در عروسی‌هایی که در کلیساهای انگلستان انجام‌ می‌شود نیز، استفاده‌ می‌شود. نوع میوه‌ها بستگی‌به انتخاب شما دارد.

این مطلب هم عالیه:
این سوالات را حتما از مدیران تشریفات خود بپرسید تا بهترین جشن را برگزار کنید

کیک میوه ای

کاپ‌کیک‌های کوچک(متداول): این نوع کیک که درسال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا‌کرده‌ است، در اندازه‌ کوچک و تعداد زیاد تهیه می‌شود. از جمله مزایای این مدل، حمل‌ونقل بسیار آسان آن از قنادی تا محل مراسم‌ است. برای تزئین نیز می‌توانید از نمادها، حروف اول اسامی عروس وداماد، گل، میوه و غیره استفاده‌کنید.

کاپ کیک عروسی

کیک شکلاتی فرانسوی: این مدل کیک، که مدتی زمان کمی است در عروسی‌ها مشاهده می‌شود، طرفدارانی پیدا‌کرده‌ است. تنها مشکلی که در تهیه این کیک وجوددارد، نبود شیرینی‌پز حرفه‌ای برای پخت و تزئین آن است.

کیک شکلاتی عروسی

کیک متناسب تم عروسی: این مدل که از قدیمی‌ترین مدل‌های رایج درایران است، با نوشته‌هایی تزئین می‌شود و حالت ساده و متدوالی دارد. این نکته را نباید فراموش‌کنیم که طرفداران این مدل کیک، بیشتر از سایر مدل‌هاست.

کیک عروسی طلایی

گام چهارم: میزان بودجه درنظرگرفته‌شده

پس‌از انتخاب مدل و نوع کیک، باید بودجه اختصاص داده‌شده به کیک را نیز درنظر بگیرید. ممکن‌ است مدلی که انتخاب کرده‌اید، هزینه بالایی برایتان داشته‌ باشد و نتوانید از پس مخارج آن بربیایید. هم‌چنین ذکر این نکته ضروری‌ است که پس‌ از انتخاب مدل کیک، به چندین شیرینی‌پزی مراجعه و قیمت‌ها را مقایسه کنید تا بتوانید با کمترین هزینه، کیک دلخواه‌تان را داشته‌ باشید.

[point]

حمل‌ونقل کیک از مهم‌ترین نکات تهیه آن است. مطمئن شوید که شیرینی‌پزی که انتخاب‌کرده‌اید، کیک شما را صحیح‌وسالم به محل مراسم خواهد رساند. هم‌چنین درمورد هزینه حمل‌ونقل کیک نیز اطلاعاتی کسب‌کنید.

[end]

برای مشاهده سایر مطالب جالب و جذاب عروسی، کانال تلگرام روسیلی را دنبال کنید.

 

کیک عروسی پروانه

کیک عروسی روبان

کاپکیک عروسی

کیک عروسی چندطبقه

کیک عروسی طرح گل 1

کیک عروسی آفتابگردان

کیک عروسی چندطبقه1

 

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

2 نظرات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا