عروسلباس عروس

چگونه لباس عروس خود را متناسب با فرم بدن انتخاب کنیم؟

جشن پلاس: آرزوی هر دختری، این است که در شب رویایی خود بهترین لباس عروس ممکن را بپوشد ولی وقت کم و گزینه‌های بسیاری که وجود دارند باعث می‌شوند که وی سردرگم شود و تجربه‌ی خرید خوبی را پشت سر نگذارد. اما اگر شما بتوانید مدل مورد علاقه و متناسب با اندام خود را حدس بزنید گزینه‌های شما محدود خواهد شد و بنابراین وقت زیادی را برای پیدا کردن بهترین مدل لباس عروس برای خودتان پیدا خواهید کرد.

لباس عروس افراد ریزه اندام چگونه باید باشد؟

اگر لباس شما دارای جزئیاتی افقی باشد باعث می‌شود که قد شما کوتاه‌تر دیده شود، در حالی‌که پانل‌های عمودی مانند توری ظریف باعث می‌شود بدن شما کشیده‌تر دیده شود. هم‌چنین طرح‌هایی که روی لباس شما هستند باید خیلی ظریف باشند و طوری کشیده ‌شوند که قدتان را بلندتر نشان دهند.

 

لباس عروس برای دختران لاغر و ریزه اندام
لباس عروس برای دختران لاغر و ریزه اندام

 

با این‌که شاید خیلی دوست داشته باشید لباس عروس پف‌دار و یا لباس‌های دنباله‌دار بپوشید ولی این نوع لباس قد شما را خیلی کوتاه‌تر خواهد کرد و درون لباس‌های پف‌دار احساس راحتی نخواهید کرد. این‌ نوع لباس‌ها فقط برای عروس‌های قد بلند طراحی شده‌اند.

photo_2015-10-04_06-00-54

ناحیه‌ی گردن شما باید V شکل باشد تا کمی به بلندتر شدن قد شما کمک کند، اما توجه کنید که مدل v شکل فقط برای عروس‎‌های کوتاه قد چاق مناسب است. اگر شما علاوه بر قد کوتاه لاغر هم هستید مدل گردن vشکل استخوان‌های شما را نمایان‌تر می‌کند، بهتر است مدل دکلته انتخاب کنید.
مطمئنا یک شمع در حال سوختن را دیده‌اید که به چه شکلی درمی‌آید، سعی کنید لباس‌های به شکل شمع در حال سوختن را انتخاب کنید تا با لباسی متناسب با اندام تان در مراسم‌ حاضر شوید.

این مطلب هم عالیه:
بهترین لباس عروس برای افراد قد کوتاه کدام ها هستند؟

لباس عروس

افراد چاق چه نوع لباس عروسی بپوشند؟

شما باید لباسی را انتخاب کنید که اضافه وزن شما را بپوشاند. بنابراین لباس‌هایی که تزیینات زیادی داشته باشند برای شما مناسب‌تر هستند. احتمال این‌که پایین‌تنه شما بزرگ باشد بسیار زیاد است بنابراین به دنبال لباسی باشید که از زیر سینه شروع به گشاد شدن بکند زیرا باعث می‌شود اندام بزرگ شما درون پف‌های دامن‌تان گم شود. کمر لباس‌ شما مهم‌ترین قسمت لباس‌تان است، سعی کنید لباسی انتخاب کنید که در قسمت کمر پر از تزئینات باشد.

افراد چاق از پایین تنه:
اگر شما از پائین‌تنه بیشتر چاق هستید حتما لباس‌ عروسی با دامن A شکل انتخاب کنید، چون همان‌طور که اشاره کردم دامن پفی باعث می‌شود اضافه وزن شما درون آن گم شود.

photo_2015-10-04_06-01-11

افراد چاق از بالاتنه:
افرادی که بالاتنه‌ی بزرگتری نسبت به پائین تنه‌ی خود دارند بهتر است از لباس‌هایی با یقه‌ی V شکل استفاده کنند وکمتر روی آن تزئین انجام شده باشد، به عبارت بهتر هر چه یقه لباس شما ساده‌تر باشد تناسب بالا و پائین بدن‌تان بهتر دیده می‌شود. علاوه بر آن دامن‌های ساده و بلند گزینه‌های مناسب‌‎تری برای شما هستند.

لباس عروس

لباس عروس افراد با قد بلند و بدن لاغر چگونه باید باشد؟

افراد قدبلند بهتر است لباس‌هایی از جنس حریر و یا پارچه‌های ریزبافت مانند دانتل و یا گیپورهای ظریف استفاده کنند. لباس‌هایی با دامن‌های پرچین، توری و دنباله‌دار در تن شما بسیار جذاب خواهند شد.  لباس‌های پرنسسی فقط برای افراد قدبلند طراحی شده‌اند.
لباس‌هایی با یقه‌ی بسته یا طراحی شده با تور می‌تواند به شکوه لباس شما بیفزاید. در ضمن فراموش نکنید شما خوش استیل‌ترین عروسی هستید که می‌توانید بهترین انتخاب‌ها را از آن خود بکنید.

این مطلب هم عالیه:
نکاتی درباره‌ی جشن نامزدی

tall3tall1photo_2015-10-04_06-01-33لباس عروس

لباس عروس مناسب برای اندام‌های به مدل ساعت شنی:

اندام‌های مدل ساعت شنی از لحاظ انتخاب مدل گزینه‌های زیادی دارند فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که لباس شما باید زیبایی کمر شما را نمایان تر کند. بنابراین از لباس‌هایی که دارای طرح‌های زیبا و ریزی روی کمرشان هستند استفاده کنید. شمابسیار خوش شانس هستید، هر نوع مدل لباسی به شما  می‌آید اما مدل لباس ماهی شکل برای اندام شما فوق‌العاده خواهد بود.

لباس عروس

 

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

4 نظرات

  • به طور کوتاه اندام شطرنجی اندامی است که تمام قسمت‌های بالا و پایین شما کاملا با هم متناسب هستند و تعادل دارند. با داشتن این نوع بدن شما تقریبا هر نوع مدل لباس عروس که می‌خواهید می‌توانید انتخاب کنید اما بهترین ایده این است که لباسی انتخاب کنید که قوس کمر شما رانشان دهد چرا که باعث بیشتر شدن زیبایی اندامتان میشود و زیباترین قسمت بدن شما را به رخ می‌کشد...........
  • برای این افراد لباس‌های ساده بهترین انتخاب است. لباس عروس بدون چین و بدون استفاده از مقدار پارچه خیلی زیاد اندام شما را درشت تر و بلند تر نشان خواهد داد. لباس‌های پیچیده و بزرگ برای این افراد مناسب نیست و آن‌ها را ریز نقش تر نشان می‌دهد، درواقع لباس‌های یکنواخت و باریک برای این افراد مناسب تر است. 
  • روز عروسی یکی از به یادماندنی ترین و در عین حال پر استرس ترین روزهای زندگی هر زوجی به شمار می رود. در این میان انتخاب بهترین لباس عروس نیز برای عروس خانمها یک دغدغه بزرگ است
  • این لباس عروس شما را شبیه به شاهزاده های داستان های افسانه ای می کند، پیراهنی که در بالاتنه به بدن می چسبد و در پایین تنه به یک دامن کامل و پف دار تبدیل می شود..........

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا