ایده های جشن عروسیعکاسی و فیلم برداریماشین عروس

چگونه از اتفاق‌های غیر منتظره مراسم عروسی جلوگیری کنیم

برای برگزاری مراسم عروسی به نحو احسنت ما راه‌کارهای چندتا از اتفاق‌های غیر منتظره را برا ی شما در این مقاله میاوریم تا بتوانید از به وقوع پیوستن آنها جلوگیری کنید.

برنامه ریزی و زمان‌بندی مناسب مراسم عروسی

خیلی اوقات عروس و داماد برای مراسم عروسی برنامه ریزی دقیقی انجام نمی دهند و خیلی از مسائل مهم را در نظر نمی گیرند. مثلا باید برای رفتن به آرایشگاه و آتلیه و رسیدن به مراسم مسافت بین آنها و ترافیک را نیز در نظر بگیرید. در نظر گرفتن مسائلی از این دست باعث می شود که زمان بندی مناسب تری برای کنترل مراسم داشته باشید.

مراسم عروسی

 گل‌آرایی ماشین عروس

اگر با عروس و دامادهای قدیمی تر صحبت کنید به احتمال زیاد  از تجربه کنده شدن گل های روی ماشین عروس هنگام رانندگی مواجه شده اند. عامل های زیادی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید از جمله : سبک انتخاب کردن گل های روی ماشین، در نظر گرفتن وزش باد ، رانندگی با سرعت آهسته تر.

مراسم عروسی

 کیک عروسی

از فاجعه آمیزترین چیزهایی که می توان در عروسی تصور کرد، افتادن کیک روی زمین یا روی لباس عروس و داماد است.پس روی میز کیک حساسیت زیادی به خرج دهید. میز زیر کیک حتما باید پایه های محکمی داشته باشد و توانایی تحمل وزن کیک را داشته باشد. میز کیک باید در جای خلوتی قرار داده شود تا کسی اطراف میز نباشد. هم چنین اگر هوا گرم است سعی کنید کیک را قبل از مراسم بریدن کیک روی میز قرار دهید.

مراسم عروسی

حالت روحی عکاس

هر کسی ممکن است در یک روز خاص دچار مشکلاتی شود که تمرکزش را بر روی کارش از بین ببرد. برای اینکه از چنین اتفاقی در مورد عکاستان جلوگیری کنید به جای یک نفر با یک تیم عکاس قرارداد ببندید.

این مطلب هم عالیه:
انرژی خود را در روز جشن عروسی بازیابی کنید
 سروصدای عروسی و مزاحمت برای همسایه‌ها

سر و صدای جشن شما نباید باعث آزار همسایه ها شود. پس قبل از برگزاری مراسم یا دیوارها را عایق بندی کنید یا به صورت محترمانه با همسایه ها صحبت کنید و بابت سر و صدا از آنها عذرخواهی کنید.

مراسم عروسی

شام مراسم عروسی

شام عروسی از ارکان مهم مراسم عروسی است. پس باید روی تعداد نفرات شرکت کننده در مراسم مدیریت داشته باشید و برای تعداد بیشتری نسبت به مهمان ها تدارک شام را ببینید. کم آمدن شام عروسی آبروریزی بزرگی است که تا سالها در خاطر مهمان ها خواهد ماند و باعث می شود خاطرات خوش از مراسم برای شما باقی نماند.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

2 نظرات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا