تشریفات عروسیکارت عروسی

پنج مدل کارت عروسی که مهمانان‌تان را سورپرایز خواهد کرد

پنج مدل کارت عروسی که مهمانان‌تان را سورپرایز خواهد کرد

ما در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و لازم نیست برای دعوت مهمانان حتمن از کاغذ و جوهر استفاده کنیم. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که می‌خواهند با بقیه متفاوت باشند، حتمن ادامه‌ی این مطلب را بخوانید.

۱) دعوت‌نامه‌ی بادکنکی بسازید

زیبایی این کارت دعوت در سادگی و متفاوت بودن آن است. در این دعوت نامه یک بادکنک داخل کارت عروسی قرار گرفته که اطلاعات و روز عروسی روی آن چاپ شده است. مهمانان برای این که از تاریخ عروسی مطلع شوند، باید این بادکنک را باد کنند و نوشته روی آن را بخوانند. البته دقت کنید که بادکنک جنس خوبی داشته باشد در غیر این صورت خیلی از مهمان‌ها به مراسم عروسی شما نخواهند رسید!

۲) کارت عروسی به شکل پازل بسازید

کارت عروسی خود را روی یک پازل چاپ کنید. قطعه‌های پازل را داخل جعبه‌های چوبی یا کیسه‌های رنگی قرار دهید تا زیباتر دیده شوند. برای اطلاع از زمان و مکان برگزاری مراسم عروسی، باید قطعات پازل کنار یکدیگر قرار بگیرند تا نتیجه نهایی مشاهده شود. مطمئن باشید مهمانان با دیدن این کارت دعوت متفاوت خوشحال خواهند شد.

این مطلب هم عالیه:
گل هایی برای مراسم ایرانی

۳) از تصاویرسازی به جای عکس استفاده کنید

ایده‌ی جالب دیگری که می‌توانید استفاده کنید، این است که به جای متن از تصاویر خودتان برای بیان زمان و مکان برگزاری مراسم استفاده کنید. عکس هایی را که نماد ازدواج و جشن عروسی‌تان است، پشت نویسی کنید و داخل یک پاکت قرار دهید. این تصاویر حس خوبی را به مهمانان‌تان خواهد داد.

۴) دعوت‌نامه‌ی ویدئویی برای مهمانان بفرستید

اگر دوست دارید کارت عروسی متفاوتی داشته باشید، باید سنت‌های قدیمی را کنار بگذارید. این که کارت دعوت عروسی حتمن باید یک کارت مقوایی با نوشته‌های رویش باشد، خیلی یک‌نواخت و کلیشه‌ای شده است. می‌توانید به جای فرستادن دعوت‌نامه‌های سنتی، یک دی‌وی‌دی محتوی یک ویدیو را برای مهمانان بفرستید.

برای ساخت این ویدیو عکس‌های دوران کودکی هر دوی‌تان یا عکس‌هایی را که در دوران نامزدی خود گرفته‌اید، کنار یکدیگر بچینید. یک موسیقی عاشقانه، ویدیوی شما را زیباتر خواهد نمود.

۵) نقشه گنج بکشید

اگر مهمانان با حوصله‌ای دارید، می‌توانید از یک نقشه گنج به جای کارت دعوت‌های معمولی استفاده کنید. در این ایده باید یک نقشه گنج درست کنید که مهمانان بتوانند با راهنمایی‌های موجود روی آن، محل برگزاری مراسم را بیابند. نقشه گنج را به حدی پیچیده نکنید که مهمانان از آمدن به جشن شما منصرف شوند.

اگر ایده‌ی جالب دیگری به ذهنتان می‌رسد، با ما در میان بگذارید تا خوانندگان میس‌وان نیز ایده‌های جذاب شما را به کار گیرند.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

2 نظرات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا