ایده های جشن عروسی

پربیننده‌ترین عکس های عروسی در اینستاگرام

عکس عروسی در اینستاگرام

جشن پلاس: در میان فصل تعطیلات زمستانی مجموعه از بهترین عکس های عروسی در اینستاگرام این هفته را برایتان جمع آوری کرده‌ایم. از این عکس‌ها ایده گرفته و در آرشیو مجموعه عکس‌هایی که قرار است بیاندازید قرار دهید.

چیزهایی را که دوست دارید برای عکس گرفتن در فضای بیرون زمستانی آماده کنید. از زیبایی های هر فصل بهره ببرید و عکسهای بی نظیر از هر فصل دوران نامزدی‌تان تهیه کنید.

 

هر هفته عکس‌های جالبی از اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود. عکس‌هایی از بهترین لحظات عروسی هر شخصی که با ایده‌های خاص هر فرد گرفته شده است واقعا دیدنی است . ایده‌های متفاوتی که  مختص به هر شخص است شامل دسته گل عروس، ساقدوش‌های عروس، ایده‌های سرگرم کننده برای عروسی و خیلی چیزهای دیگر که مختص هر عروسی است. شاید برای شما نیز جالب باشد که ایده‌های مراسم‌ عروسی، مراسم تولد و حتی مهمانی کوچک را به اشتراک بگذارید.

عکس عروسی اینیستاگرام2

روکش طلایی زیبای کفش عروسی، تصور کردن شکوه و زیبایی این کفش‌ها زمانی که وارد سالن عروسی می‌شوید هیجان آور است. چشم‌های خیره‌ای که شما را در این کفش‌های زیبا ستایش می‌کنند.

عکس عروسی اینیستاگرام3

لحظه‌هایی که عروس و خانواده اش در کنار هم قرار می‌گیرند و عکس‌های آن از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این عکس عروس و خواهرش در کنار پدر و مادر خود هستند. شاید سال‌ها بعد این عکس‌ها بهترین یادگاری برای عروس باشد مخصوصا اگر دور از خانواده باشد.

عکس عروسی اینیستاگرام10

لیوان های عاشقانه برای عروس و داماد، حتما از این لیوان‌ها یا مدل‌های دیگری که امکان چاپ طرح دلخواه روی آن وجود دارد تهیه کنید. خوردن نوشیدنی در این لیوان‌های طلایی در کنار همسر عزیزتان خستگی تهیه مقدمات و برنامه‌ریزی برای عروسی‌تان را  از یادتان می‌برد.

این مطلب هم عالیه:
اشتباهاتی که موقع انتخاب کارت عروسی مرتکب می‌شوید

 

 

عکس عروسی اینیستاگرام4

عکاسی از حلقه‌ در آلبوم عروسی ها یکی از ایده‌های اصلی است. در بعضی موارد حلقه‌ را بهمراه کفش وکیف یا دسته گل عروس در ابتدای آلبوم عروسی چاپ می‌کنند. ایده‌های عکاسی از حلقه در دوران نامزدی نیز ایده جالبی است. سه نکته جالب برای عالی کردن عکاسی از حلقه استفاده از یک لیوان استارباکس قرمزبه همراه لاک زیبایی هست که با هم ست زیبایی برای عکس هستند و حال و هوای این روز‌های سرد را بخوبی نشان می‌دهد. ما به عروسان پیشنهاد می‌دهیم حتما این قسمت را در ایده های عکاسی شان داشته باشند.

عکس عروسی اینیستاگرام9

ترکیب رنگ طبیعت در کیک عروسی سردی را از عروسی می‌زداید. از گل‌های قرمز پر رنگ و طلایی و کمی هم سبز زمردی هماهنگ با تم و دسته گل عروسی می‌باشد.

عکس عروسی اینیستاگرام5

برای چیدمان یک میز منحصربفرد و مدرن، علاوه بر تم عروسی‌تان از چیزهایی که دوست دارید استفاده کنید. این عروس و داماد معمار از المان های معماری در طراحی و چیدمان میز و تخم مرغ های به شکل شمع استفاده کرده اند.

عکس عروسی اینیستاگرام6

لباس توری فوق العاده زیبا که با طراحی گل روی یقه تکه دوزی شده کاملا همه نگاه‌ها را به سمت شما می‌کشاند.

 

عکس عروسی اینیستاگرام8

عکسی جذاب از پایان عروسی و مدل موی آشفته‌ای که یک مدل موی کلاسیک و خاص است. انتشار جالبی از اشتراک لحظه‌های خاص یک عروسی را نشان می‌دهد.

برای مشاهده سایر مطالب جذاب درخصوص مراسم ازدواج، کانال تلگرام روسیلی را دنبال کنید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا