اصلاح و میکاپ دامادداماد

نکات مهم و اصلی آرایش داماد مخصوص روز عروسی

هر انسان برای جذابیت خود به آرایش صورت احتیاج دارد. حالا که این آرایش برای روز عروسی باشد که چه بهتر! آرایش عروسی هم برای عروس خانمها و هم برای داماد مهم است. دامادها هم برای جذابیت و زیبایی چهره نیاز به خدمات بخصوصی چون پاکسازی پوست، آرایش و گریم دارن.
اگر در زمات های قدیم عروسی رفته باشید دامادهایی را دیده اید که بخاطر عرق کردن برق می زنند و حتی بعد از اصلاح به خاطر سبز رنگ بودن جای ریش، صورتشان دو رنگ می شد و یا زیر چشمشون کبود و پف کرده به نظر می رسید. این اتفاقات باعث شد مردان جوان با خود فکر کردند که چرا دامادها آرایش نکنند و این فکر استارتی شد برای استفاده از پاک کنند ها و لوازم آرایشی برای پیرایش مردانه و آراستگی و زیبایی و خوش لباسی دامادها .

آرایش داماد

خدمات پیرایش مردانه

در این دروه در بعضی از آرایشگاه ها خدماتی برای دامادها استفاده می شود که در آنها از جدیدترین متدهای و مدل های پیرایش مردانه برای مراسم ها عروسی استفاده می شود.

این کار ها همه برای روشن شدن رنگ پوست، کاهش چین و چروک و زیباتر شدن ظاهر است. ما برآنیم که در این متن به خدمات آرایشی و پیرایشی که در سالن های آرایشی مردانه برای دامادها ارایه می شود بپردازیم.

همان طور که می دانید آرایش داماد با آرایش عروس بسیار فرق دارد. این آرایش بسیار بیرنگ بوده، طوری که کسی متوجه آرایش صورت داماد نمی شود.

آرایش داماد

گریم صورت آقایان

این آرایش برای یکدست کردن رنگ های صورت و هم رنگ کردن آن و از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم با سایر نواحی پوست صورت است. می توان این آرایش را یک نوع گریم هم دانست.

این گریم معمولا برای این انجام می گیرد که در آتلیه و زمان عکس گرفتن، صورت داماد هماهنگی بیشتر با صورت عروس داشته باشد و زیر نور فلش های دوربین های عکاسی همه خطوط و لکه های صورت مشخص می شود، بنابراین با گریم کردن صورت این مشکلات در عکسها دیده نمی شود و عکس های بیاد ماندنی از یک روز خوب برای شما به ارمغان می آید.

این مطلب هم عالیه:
آرایش کردن در فصل زمستان

البته بعضی از آقایان از گریم کردن صورت استقبال نمی کنند. چون فکر می کنند زدن کرم صورتشان را چرب تر و براق تر نشان می دهد و بخاطر آن با آرایش مخالفند. البته برای آگاهی این افراد باید بگوییم که این مواد آرایشی که برای آقایان استفاده می شود مرطوب کننده اند و مواد براق و یا حتی چرب نیست و آرایششان به هیچ وجه دیده نمی شود و کسی متوجه این آرایش روی صورت آقایان نمی شود. پیرایش مردانه ای که تجربه ی کافی داشته باشد بهترین مواد و بهترین آرایش بدون ایجاد جلب توجه را میتواند انجام دهد.

گریم صورت و اصلاح

حالا چند نمونه از گریم های که روی صورت داماد ها انجام می گیرد را برایتان توصیف می کنیم.

آرایش صورت مردها

همانند زنان ابتدا به وسیله یه پاک کننده کامل پوست را تمیز می کنیم.

بعد روی پوستشان تونیک و مرطوب کننده بمالید. توجه کنید باید برای این کار از کرم های مرطوب کننده مخصوص آقایان استفاده شود.

مرحله بعد استفاده از کرم پودر های مخصوص آقایان است که باعث یکنواخت کردن رنگ پوست صورت آقایان می شود. کرم پودرهایی که برای آقایان استفاده می شود نباید چرب و براق باشد.

گریم صورت و اصلاح

کرم هایی در بازار است که باعث یک نواختی و یکدست کردن صورت و پوشاندن جای سبزی ریش صورت می شود.
حالا برای ترمیم آرایش انجام شده می توانید به وسیله مواد آرایشی چون سایه و روشن کردن انحناهای نامناسب صورت درست شود و زاویه های بینی و چانه و فک بیشتر نمایان می شود و ابروها و چشم ها طوری آرایش می شود که نشان ندهد.

در آخر کار برای آقایانی که لبهایشان خشک و پوسته پوسته است از یه مسواک بچه استفاده می کنند و پوست های مرده را از لب جدا می کنند و به وسیله مرطوب کننده و یا وازلین آن را نرم و مرطوب می کنند.

این مطلب هم عالیه:
کت و شلوار دامادی مناسب برای یه داماد چاق

نقش ابروها در آرایش داماد

همان طور که می دانید ابروها در زیبایی صورت بسیار نقش دارند و ابرو تکمیل کننده زیبایی چشم است. تعدادی از داماد ها می خواهند در شب عروسی ابروی خود را بردارند و بر این باورند که داشتن ابرو پر پشت و نامرتب آنها را فردی اخمو و یا خسته نشان می دهد. اما بسیاری از آقایان دوست ندارند ابرویشان دست بخورد و بر این باورند که داشتن این ابروها جزوه ابهت مردانشان است.

پیرایش داماد

با این شرایط برداشتن ابرو سلیقه ای هست و آرایشگران مردانه معمولا ابروها را خیلی کم بر می دارند و بیشتر ابرو را کوتاه می کنند و با این کوتاه کردن ابرو مرتب می شود. البته شایان ذکر است که این تغیرات در دامادها زیاد خوشایند نیست و با یک قیچی زدن موهای بلند ابرو زیبایی مورد نظر بدست میاد و البته در شرایط خاص وضعیت فرق می کند.

مراقبت از پوست برای آرایش داماد

برای مراقبت از پوست می توان از محصولات زیادی استفاده کرد. این محصولات برای آقایان شامل نرم کننده بطور متداول، پاک سازی روزانه و ماکس پاکسازی گاه به گاه است.

باید توجه داشته باشید پاک سازی پوست با مواد و محصولات پاک کننده نامناسب و نامرغوب مانند صابونها و شامپوهای بدن، باعث آسیب های جدی پوست مثل خشکی بیش از حد، از دست دادن آب پوست، تغییر ph و اسیدیته پوست، کدر شدن رنگ طبیعی پوست و از دست دادن شادابی واقعی پوست می شود.

گریم و پیرایش مردانه

استفاده از پاک کننده های مخصوص باعث می شود پوست عمیق تر تمیز شود و مواد مورد نیاز پوست به آن برسد.
باید بدانید شستن صورت آقایان با صابون باعث می شه پوست آقایان خشک و پیر به نظر برسد و چین و چروک در صورت بیشتر بشود. پس آقایان همیشه باید صورت خود را با شویندهایی با ph مناسب بشویند و از کرم های ضد آفتاب استفاده کنند. چون آفتاب به راحتی در پوست نفوذ پیدا می کند و لک روی پوست ایجاد می کند.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا