عکاسی و فیلم برداری

نکات مهم درباره آتلیه عروس

جشن پلاس: جشن عروسی یکی از به یاد موندنی ترین لحظات زندگی هر زوجی است و همه عروس داماد ها  برای ثبت این روز به دنبال بهترین آتلیه عکاسی عروس هستند .

اگر از جمله خانواده های مذهبی هستید به سراغ آتلیه هایی بروید که تمام پرسنل آنها خانم هستند و  به باغ های شخصی بروید زیرا باغ هایی که آتلیه دار ها به شما پیشنهاد میدهند باغ هایی هستند که هم زمان چند عروس و داماد دیگر و اکیپ عکاسی آنها در حال گرفتن عکسهای عروسی خود هستند .

آتلیه ای را انتخاب کنید که محیط آن زیبا و جذاب است و از رنگهای خاص استفاده شده باشد زیرا محیط در عکس شما بسیار تاثیر گذار است و به این موضوع توجه کنید که آتلیه مجهز به سیستم نور پردازی باشد .

قبل از انتخاب آتلیه عکاسی خود با عکاس خود صحبت کنید  و از او بخواهید عکس های قبلی خود را بدون ادیت و با ادیت به شما نشان دهد و به روتوش عکسها ، بگ گراند عکس ها ، نور عکس ها و محیط عکاسی دقت کنید .

بطور مثال دقت کنید اگر لباس عروس کوتاه است رد جوراب روی پای عروس نمانده باشد و ادیت شده باشد این نشانه ی ظرافت کار فتوشاپ کار آتلیه عروس است .

به نور پردازی در فضای باز عکس های عروس و داماد توجه کنید و عکسها را قبل و بعد از ادیت با هم مقایسه کنید و توجه کنید که عکسها نور پردازی مصنوعی نشده باشد .

فیلم خوب عروسی و کلیپ اسپرت روز عروسی ؛ فیلم نامه ی خوب و عکاس حرفه ای  میخواهد و تنها دوربین های خیلی مجهز دلیل ثبت کردن عکسهای خوب نیستند و فقط این کار هزینه ی شمار را بالا میبرد . با دوربین های ساده تر هم میشود عکس هایی زیبا خلق کرد . بعضی از آتلیه داران مدعی میشوند که عکس های ما به روز است این صحبت اصلا درست نیست زیرا عکس ورژن نیست که هر ماه آپدیت شود . عکس باید با سلیقه ی عروس و داماد همسو باشد .

این مطلب هم عالیه:
انتخاب عکاس و آتلیه عروس

روز عروسی شما یک روز تکرار نشدنی است پس اجازه بدهید حس واقعی شما مثل استرس ، خنده های طبیعی ، گریه ، شادی و  … در عکس ها نمایان باشد .

به سابقه کار عکاس و آتلیه دار عروس توجه کنید زیرا سابقه بی تاثیر در تجربه نیست .

فیلم بردار و عکاس باید رفتار بهتر و صمیمی تری با عروس و داماد داشته باشند زیرا عروس داماد احساس راحتی بیشتر با عکاس میکنند و بطور مثال از گرفتن عکس های احساسی و بوسیدن یکدیگر در عکس خجالت نمیکشند و عکس ها طبیعی تر میشود .

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

یک نظر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا