دامادکت و شلوار داماد

نکاتی که آقا داماد باید در لباس پوشیدن خود رعایت کند

جشن پلاس: سال‌های قبل، آقا داماد ها تنها یک گزینه برای مراسم ازدواج پیش‌رو داشتند. کت‌وشلوار سنتی با یک دستمال جیبی و نهایتا دکمه سردست انتخابی بود که انجام می‌دادند. اما امروزه شرایط بسیار فرق کرده‌ است و داماد ها گزینه‌های بی‌شماری برای مراسم دارند. این افزایش تنوع، ممکن است فرآیند انتخاب را به تاخیر بیاندازد.

واقعیت این است که آقایان در لباس ورزشی راحت‌تر هستند و پوشیدن کت‌وشلوار برای آن‌ها یک چالش محسوب می‌شود. این چالش در زمان نزدیکی به مراسم ازدواج، حساس‌تر نیز می‌شود و استرس آقا داماد را فرا خواهد گرفت. به‌همین سبب، چندین نمونه از کت‌وشلوارها و تجهیزات جانبی این لباس را انتخاب کرده‌ایم که به‌سادگی می‌توانید پس‌ از مطالعه و مشاهده تصاویر کت‌وشلوار مناسب مراسم را انتخاب کنید.

 

نیم‌تنه زیرکت یا جلیقه

جلیقه

جلیقه بهترین لباس یا وسایل جانبی کت‌وشلوار است که در تمامی فصول قابل استفاده است. جلیقه که در زیر کت پوشیده می‌شود، با یک پیراهن ساده بسیار زیبا و شیک دیده می‌شود. به‌عقیده بسیاری جلیقه بیشتر برای عروسی‌هایی که در فصل بهار و تابستان برگزار می‌شود مناسب‌تر است.

دوبنده

دوبنده

جدای از این‌که دوبنده یک ابزار کاربردی است یا تزئینی، انتخابی است که افراد که به‌دنبال راحتی هستند یا مراسم عروسی حالت دوستانه دارد مورد استفاده قرارمی‌گیرد. اگر خوش‌سلیقه باشید، می‌توانید رنگ دوبنده را به‌صورت هوشمندانه با رنگ کت‌وشلوار و پیراهن‌تان ست کنید. و یا این‌که می‌توانید رنگ دوبنده را کامل متضاد با رنگ پیراهن و کت‌وشلوار انتخاب کنید. توصیه ما به شما این است که رنگ پیراهن‌تان را ساده انتخاب کنید تا دوبنده بهتر دیده شود.

این مطلب هم عالیه:
معرفی بهترین ست لباس دامادی

کت‌وشلوار پارچه قدیمی

کت وشلوار قدیمی

این مدل کت‌وشلوار جزو مدل‌هایی است که برای هرکسی مناسب نیست. پوشیدن لباسی با پارچه پشمی شطرنجی یا خط‌دار و راه‌راه، انتخابی است که تنها آقا داماد های جسور به سراغش می‌روند. در انتخاب این کت‌وشلوار باید دقت کافی داشته باشید؛ چراکه ممکن است در این کت‌وشلوار هم حالت روستایی داشته باشید و هم حالت مجلسی و رسمی. برای این مدل کت‌وشلوار، پارچه‌های بسیار نفیس و لوکسی در بازار موجود است.

ساعت جیبی

ساعت جیبی
ساعت جیبی

این یکی‌از بهترین وسایل تزئینی است که دامادهای شیک‌پوش می‌توانند در جیب کت خود قرار دهند. این ساعت که در قدیم بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفت، این روزها بیشتر حالت مجلسی و لوکس پیداکرده است. از مزیت‌های ساعت جیبی این است که با تمامی مدل‌های کت‌وشلوار می‌توانید آن را ست کنید.

پاپیون

پاپیون

پاپیون یکی‌از مهم‌ترین و شیک‌ترین وسایل تزئینی است که آقایان از آن استفاده می‌کنند. پاپیون که از قرن هجدهم میلادی استفاده می‌شده، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود است. بسته به سلیقه خودتان می‌توانید آن را با کت‌وشلوارتان ست کنید.

برای مشاهده سایر مطالب درخصوص لباس مراسم عروسی، کانال تلگرام روسیلی را دنبال کنید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا