عروسنامزدی

نکاتی درباره‌ی جشن نامزدی

جشن پلاس : بارها برایتان پیش‌آمده که در فیسبوک و یا اینستاگرام دیده‌اید که یکی‌از دوستان‌تان تصاویری از مراسم نامزدی و یا حلقه نامزدی‌شان را گذاشته و بدین‌صورت نامزدی خود را به همه اعلام‌کرده است. اخیرا این موضوع در مورد اقوام نیز صدق می‌کند و دربسیاری از حالات شما از طریق فیسبوک و یا اینستاگرام از جشن عقد و نامزدی‌شان آگاه می‌شوید.

اگر همه دوستان‌تان نامزدی خودشان‌ را از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام می‌کنند، ممکن است نامزدی شما دیگر جذابیتی برای آن‌ها نداشته باشد و یا درمیان صدها پیام و تصویر دیگر دیده نشوید.

جشن نامزدی
برای اینکه اعلام نامزدی شما با همسرتان خاص باشد، می‌توانید راه‌های متفاوتی را انتخاب کنید. بعد از رسمی‌شدن نامزدی‌تان می‌توانید ۳ جشن نامزدی جدا ازهم و متفاوت برگزار کنید. یکی‌از این جشن‌ها را به خانواده‌تان اختصاص دهید، یکی را به دوستان و آشنایان و آخرین جشن را درکنار همسرتان داشته باشید

جشن نامزدی خانوادگی

پس‌از رسمی‌شدن نامزدی‌تان، این اولین مهمانی خواهد بود که شما برای اولین‌بار در کنار هم هستید. پس تا آنجایی که می‌توانید خوشحالی‌تان را بروز دهید. برای دعوت از مهمانان حتما به خاطر داشته باشید که زوج نامزد دیگری را دعوت نکنید. چرا که درغیر این‌صورت، حواس مهمان‌ها به جز شما، به آن‌ها نیز جلب خواهدشد. تمامی کسانی که برایتان مهم هستند و یا بودنشان در آن جشن الزامی‌ است. می‌توانید داستان آشنایی‌تان را برای مهمان‌ها تعریف کنید تا در جریان قرار بگیرند. اما وارد جزئیات نشوید.

جشن نامزدی دونفره

چرا برای خودتان جشنی تدارک نبینید؟ رستوران و یا کافه‌ای را از قبل رزرو کنید و صاحب آنجا را در جریان جشن نامزدی‌تان قرار دهید. سفارش کنید تا برایتان سنگ تمام بگذارند. می‌توانید از آن‌ها بخواهید تا میز‌تان را با شمع و گل تزئین کنند و یا حتی غذایی بسیار مجلل از قبل سفارش دهید. در این مهمانی تنها چیزی که باید به آن فکرکنید، نامزدی و در کنار هم بودنتان است.

این مطلب هم عالیه:
نکاتی مهم برای انتخاب سالن آرایش عروس و زیبایی

جشن نامزدی دوستانه

غیرممکن است که بخواهید تمامی دوستان‌تان را به این جشن دعوت کنید. پس سعی کنید فقط به دوستان صمیمی و آن دسته از دوستانی که برای نامزدی شما نیز خوشحال خواهند شد، اطلاع دهید. برای برگزاری این جشن، یک روز تعطیل را انتخاب کنید، تا دوستان‌تان بهانه‌ای برای عدم حضور نداشته باشند. این جشن کوچک، می‌تواند عصرانه‌ای ساده به همراه کیک و شیرینی باشد. این نکته را به یاد داشته باشید که شما جمع شدید تا نامزدی خود را اعلام و جشن بگیرید؛ با شوآف کردن، موجبات رنجش دوستان‌تان را فراهم نکنید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا